Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Ja viem lahko sa to pise ale strasne nerad vydim ked sa Ba odobera to co jej pravom patri.Milujem toto mesto.O jeho historiu sa zaujmam od svojich 12.Mam Bratislavu proste rad a nesiel by som nikde inde.Ale jej cas prave prichadza.Este bude velmi ziadana.Viete ze japonci raz dali do compu udaje o europe a za najvyhodnejsie miesto na Capital city of EU bola Bratislava?!-mozno raz sa dockame o do MHD budu vrazane VELA VELA prachov :o))))))
heh, take "hady" ako maju v bazileji by sa nam aj tu zisli :))
Asi mes pravdu ale kazdemu mestu by malo byť vratene to co vyprodukuje.Preco ked v BA sa robi najdlhsie a najtvrdsie by sme si to mali odpykavat napriklad aj v MHD.To nie jespravodlive.Nech kazde mesto dostane to co vyprodukuje ako HDP a budem spokojny.Nie ze mi tu robime ako kone a platame cierne diery na Slovensku.Mozno si povies typicky Bratislavsky lokalpatriotizmus,ale je to tak a neexistuje argument proti.Ak ano tak ho napis.
Hmmm... Pristup k hlavnemu mestu.... A nemal by byt pristup vlady rovnaky ku kazdemu mestu?
KLF> Tu nejde o to kdo ma lepších robotníkov,ale o prístup štátu-vlady k hlavnému mestu.
West: heh.. no tak maju kvalitnejsich robotnikov. 😉
Nie vela Praha dostava rocne 20 miliard mi 3.Keby sme mali polovicu tak mozme dat kolajnice pozlatit
West> metro nie je zrovna to co bratislava naozaj nevyhnutne potrebuje a mam len jeden dovod preco by som bol za ho postavit. Je to jediny sposob ako dokazat ludom, obyvatelom, do ktorych desiatky rokov bulikaju metro metro, ze metro nie je vseliek na dopravne problemy...
BA totiz urcite nebude mat tak skoro nieco ako som videl v Prahe, ze sa s tym metrom dalo odviezt takmer vsade kde som potreboval, aj do pazin typu Devinska Nova Ves alebo Dolne Hony a supravy tam chodili (v spicke) kazdych 90 sekund, takze po tom co nam jedna zdrhla a my zvyknuty z BA sme boli celi zniceny ze musime cakat, tak sa zrazu len dotrepala dalsia suprava :-)) Nehovoriac o udrzbe, nielen kolajoveho zvrsku v metre, ale aj na povrchu (elektricky), tam si proste necitil ze ides cez vyhybku, krizovatku a podobne... (a to ze tam maju vsade hlasice zastavok, elektronicke panely ani nevravim, a o vylukach ktore su je tiez lepsia informovanost)
Proste, maju peniaze, mozno nie vela, ale urcite viac ako u nas...
Majlk> Nehnevaj sa nemamvonkoncom nic proti BB,ale pocas vladnutia HZDS boli do BB vrazane vsetky prachy a BA dostala zalostne malo oproti tomu kolko potrebovala.Vsetci na Slovensku nadavaju na Centralizmus v BA,ale fakt je ten ze tuto Republiku drzime na nohach a nedostavame od statu to co by sme si zasluzili.Takze busi v BB mozu byt kludne v lepsom technickom stave ako v BA(moja mailova adresa pre tr3mp a d3k0 je tichyz@stonline.sk
S tym rozchodom som mal potom milne info.Ale ak ste sa zmienovali o nosnom systeme tym ma byt predsa metro :)))))))))).Ale nie treba verit.Mozno som naivny,ale L.Moravcik slubil,ze sa pokusi vratit 30%HDP vyprodukovanych BA naspäť do mesta.Vsucastnosti dostavame 11%.Cize ak by mesto dostalo namiesto 3miliard 9 mohli by sme obnovit aj električku(el.vlak) do Viedne-viem trochu utopia.Ale problemi by to urcite ulahcilo
Jedna vec mi este neda. Teraz, ked som bol v BB, tak tam bola ovela horsia kalamita ako v BA (tam fakt neodhrnali), ale MHD jazdila presne podla grafikonov a vodici sa tvarili akoby jazdili po suchej vozovke (napr. trolejbusaci tomu v pohode kotlovali 60 a potom smykom do zastavky). Zeby mali zimne gumy, alebo su snad bystricke vozy zvyknute na vacsiu zimu (ani "vzduch im nezamrzol" a to tam bolo tiez -10).
tr3mp: d3k0@imhd.sk
Martin: Pekny voz, akurat ten zadok je taky divny. Dufam, ze sa aj v premavke nebude prehybat tak ako je to na druhej fotke 🙂
Tady jsou fotografie prvního ze tří kloubových nízkopodlažních autobusů Karosa Citybus v Praze
http://www.citybus.cz/aktualni_fotografie/25_12_01/6500.jpg
http://www.citybus.cz/aktualni_fotografie/25_12_01/6500_1.jpg
a este jedna vec: na http://www.mpk.lodz.pl/data/pdf/tramwaje.pdf je schema elektriciek v Lodzi. Ma vyse 100 km a 20 liniek (ak som dobre ratal). A naviac rozchod 1000 mm 🙂

d3k0: chcel som ti poslat mail, ale deko@imhd.sk mi nefungovalo. kam to adresovat?
#4504 West: pises ze rozchod 1000 mm nie je okrem Bratislavy a jedneho ceskeho mesta (zeby Liberec?) nikde na svete. Ale napr. v len v Rakusku sa pouziva v Gmunde (2,3 km linka), Innsbrucku (16,5 km siet, 4 linky) v Linzi je dokonca 15,3 km 900 mm trati a do leta 2002 ma byt hotova dalsia trat a otvorena nova linka. Normalny rozchod ma Vieden a Graz (cize vlastne mensina miest, ak samozrejme nie su v Rakusku este nejake dalsie eliny). Nehovorim o dlzke siete, to asi Vieden predbieha vsetky ostatne mesta dohromady.
Majkl: Hehe, ty si mrkni cestaky 2, 5, 8, 202 a 205/212 na Silvestra - to je teda pravidelny interval... Btw, neviem ako je mozne, ze ani dva roky DPB nestacia, aby to zmenili na nejaky konstantny interval. 15 min - 45 min - 15 min - 45 min podla mna velmi konstatny nie je (samozrejme, ako sa to vezme 🙂
West: Udaje o Solarise su pravdive. Problem je vsak v tom, ze kazdy vyrobca si pocita obsaditelnost podla svojich noriem a tu potom uvadza v propagacnych materialoch. Klasicka obsaditelnost sa pocita pri 5 os./m2, maximalna pri 8 os./m2. To je tak ako keby si porovnaval hrusky s jablkami, chcelo by to nejake objektivne udaje. (Opat by sa mohlo uskutocnit pocitanie kolko ludi sa zmesti do 39ny v nedelu vecer 🙂
si> skus napisat do SNIVAJTE S NAMI :o)))))
si> ty si nedas povedat...no ked to ma byt nosny system tak si asi predsa nedame vyrobit jeden kus tej elektricky??? nemysliiiiis?? si to cele predstavujes prilis jednoducho....

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.