81-71: co to zas splietas? Preco prekrucas fakty? Dnes sa neda vystupit z autobusu iduceho z PK? A tie zastavky SAD v Raci, Krasnanoch, Vinohradoch, Zvaracskom ustave a Racianskom myte TO JE CO? TIE SU TAM LEN TAK?
tranzitný cestujúci nepôjdu do stredu metsa na ASMN, iba ak by chceli prstupovat na dákey BUS do zahraničia. On možno myslel regionalnu dopravu. Podla mna je fakt zbytočné, aby napr. ludia, čo idú zo z Modry alebo Pezinka sa museli trieskat az na ASMN, stačí, keby ich BUS vyhodil v Rači alebo na Vinohradoch...nakoniec, vid Praha, kde maju zberné terminaly pre regionalnu BUS-dopravu na koncových staniciacj NDS. Však, stale sa tu stretavam s nazorom, že električka v pohode kapacitne nahradí metro, tak prečo nie ?
Ešte trocha doplním - keĎ budem robiť dopravu DO MESTA a Z MESTA už nie, začnú sa mi v bani hromadiť baníci, eh, čo to trepem, v meste dedinčania (J. Cimrman). To plánuješ riešiť budovaním novej Petržalky a heslom "Co město jednou schvátí to už nikdy nenavrátí" (J. Lada, O osvobozeném princi)?
A taktiež by Ti určite poďakovali tranzitní cestujúci, leby miesto prestupu z jedného autobusu na druhý museli absolvovať cestu spôsobom SADbus-BEÚSbus-ÚNS (nie Ústredná Nákladná Stanica ale Úžasný Nosný Systém)-trombelus-SADbus.
Vážený pán kolega, Tebou navrhovaný model je typickým príkladom odtrhnutosti od života a dopravného modelovanie bez ohľadu na realitu.
Zavádzanie prestupov v spojitosti s redukciou počtu liniek a skracovaním intervalu na zostávajúcich linkách prináša cestujúcim zlepšenie dopravnej obslužnosti a zvýšenie ponuky na linkách.
Naproti tomu občanovi, pricestovavšiemu z Rohožníka, sa núteným vystúpením v nejakej UR (= Ukrutná Riť) dopravná obslužnosť nijako nezlepší, naopak prestup z pohodlia vykúrenej C954 do luxusného miesta na státie v električke ho iste bude vhodne motivovať k tomu, aby nabudúce naštartoval a vytiahol zo stodoly svoju vytunenú Š120L.
Skutočnou cestou je presne opačné riešenie, integorvané cestovné a prímestské autobusy odľahčujúce nosnému systému.
Hm, adeptov na víťaza ja fakt dosť, ale ja si myslím, že to vyhrá predsa len linka č. 63 smer Avion medzi zastávkami "Avion Hypernova" (prestup na linku č. 61 na letisko) a "Avion Shopping Park" konečná. Skúste sa tak previezť. ?
V zastávkach kedysi vyhrávali Ružová Dolina - Trenčianska, a Hrad Devín - Devín. Mimochodom ešte kratšie vyzerá byť podľa mňa vzdialenosť medzi Avion Shooping Park a Avion - Ikea pre linku 61.
Sommelier: na jednej strane prestupy nie, na druhej ano? Prirodzenou vlastnostou kazdeho rozvijajuceho mesta je, ze sa rozvija z centra smerom von a nie naopak. Len stale nechapem, preco za daneho stavu chces pretazovat uz beztak pretazenu MHD primestrkymi zatazami od SAD? Aku pridanu hodnotu chces ponuknut komusi, kto dochadza z napr. Rohoznika a vystupi na R.myte v pesom dosahu zamestnania? Prestup do narvanej 21tky na Patronke? Na to sa Ti kazdy vykasle a zacne jazdit IGK az na miesto urcenia...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Vlasto