Reply on: Sommelier #45173:
Ešte trocha doplním - keĎ budem robiť dopravu DO MESTA a Z MESTA už nie, začnú sa mi v bani hromadiť baníci, eh, čo to trepem, v meste dedinčania (J. Cimrman). To plánuješ riešiť budovaním novej Petržalky a heslom "Co město jednou schvátí to už nikdy nenavrátí" (J. Lada, O osvobozeném princi)?A taktiež by Ti určite poďakovali tranzitní cestujúci, leby miesto prestupu z jedného autobusu na druhý museli absolvovať cestu spôsobom SADbus-BEÚSbus-ÚNS (nie Ústredná Nákladná Stanica ale Úžasný Nosný Systém)-trombelus-SADbus.
S499.1023
Zavádzanie prestupov v spojitosti s redukciou počtu liniek a skracovaním intervalu na zostávajúcich linkách prináša cestujúcim zlepšenie dopravnej obslužnosti a zvýšenie ponuky na linkách.
Naproti tomu občanovi, pricestovavšiemu z Rohožníka, sa núteným vystúpením v nejakej UR (= Ukrutná Riť) dopravná obslužnosť nijako nezlepší, naopak prestup z pohodlia vykúrenej C954 do luxusného miesta na státie v električke ho iste bude vhodne motivovať k tomu, aby nabudúce naštartoval a vytiahol zo stodoly svoju vytunenú Š120L.
Skutočnou cestou je presne opačné riešenie, integorvané cestovné a prímestské autobusy odľahčujúce nosnému systému.