Reply on: TeBeCe #44708:
Ups, sorry. Asi len plánovali 285 prístreškov.Re #44709 Andy: Aha, tak niekto to tu napísal. Aj tebe sorry.
Re #44712 Andy: Možno to premenujú na DPB Bazová alebo Odťahová služba Bazová a táto sekcia DPB bude platiť za prenájom názvu. ?
Re #44716 BigMac: Samozrejme, že sa nepreprogramujú samé tie automaty a nie behom sekundy. Viem ako to vyzerá v Bratislave, keď sa mení cena lístkov. Preprogramovanie automatov, trvá tak dva - tri dni. A s lístkami som to myslel, tak, že keď viem, že za rok predám ja neviem milión lístkov, tak ich nedám tlačiť 1,5milióna. Jednoducho rozhodnutie o zmene ceny sa vydáva dosť dopredu, a DP vie koľko lístkov sa do vtedy cca predá. Takže vie aj či ešte musí doobjednať alebo nie. Okrem toho výrobná cena jedného lístka je koľko 5h alebo 10h? Ak im ľudia vrátia 1.000.000 lístkov tak strata je 100.000. To sa vráti za pár dní na vyššej cene.
Re #44721 m@rtin:
1) Prečítaj si to vyššie čo som napísal Bigmacovi. Strata vzniknutá so zmeny ceny čo sa vytlačenia lítkov týka, nie je taká veľká aby sa to neoplácalo. A preprogramvať tých pár automatov čo v Prahe máte... Mám jednoducho iný názor a samozrejmosťou je, že ten tvoj je taký: najsprávnejšie sa to robí v Prahe a je jedno ako sa to robí. Keby sa to robilo, tak ako v BA, tak je správny ten postup
4) O tom hovoril váš radný, že je to 70%. Ale asi to vieš lepšie ako ľudia z magistrátu, ktorí o tom rozhodujú.
5) To, že DPB funguje na hovno, neznamená, že DPP nie je tunel.
A čo som zhodnotil ako zlé, dobre vieš lebo sme sa o tom rozprávali. Napríklad také BKV sa v Bratislave už neukladajú. Napríklad to, že pri 13mld CZK rozpočtu DPP kupujete vysokopodlažné mrchy. 13mld je 1625 12m citybusov. Praha má dnes 30% vypravenosť NP vozov v špičke, ale budujete ju od roku 1995. Za 10 rokov ste len na 30%!!! Ale hlavne to, že tých 13mld korún Českých, by sa dali využiť oveľa, oveľa efektívnejšie. Ani jeden ten dopravný podnik nefunguje efektívne. Učiť by sme sa mali od takej Ostravy (neviem koľko má penazí, ale myslím, že nie viac ako DPB) alebo takého Prešova, ktorý je vo 4. najchudobnejšom regióne EU a dopravu má na úrovni Prahy. A to nie je dobrá vizitka ani pre Bratislavský kraj ako druhý najbohatší región pristupujúcej desiatky ani pre región Praha ako najbohatší región pristupujúcej desiatky.
BigMac