Reply on: Peon #44613:
Viac informácií si o tom niekde nevyhrabal? Na stránke MsZ materiály pre júnové zasadanie zatiaľ nie sú a celkom by ma zaujímalo, čo ten návrh obsahuje.Re #44641 81-71: V špickách áno. A vôbec by neodstránila tie stáda autobusov, čo sa po Petržalke pohybujú, len by ľudí nezvážali na druhý breh Dunaja, ale k staniciam metra. Jedna radiála akéhokoľvek systému pre Petržalku nemôže byť definitívne riešenie. Práve preto, že je to najväčšie súvislé sídlisko.
fobust
Komunisti sice zacali, ale velmi rychlo pochopili ze uzemne plany, podla ktorych mala mat Bratislava v roku 2000 700 tisic a viac (tamker tvojnasobok oproti skutocnosti) obyvatelov sa nenaplnia. Petrzalka mala vyzerat inak ako sa v skutocnosti postavila, upustilo sa aj od "Zakarpatskeho osidlovacieho pasu" ci ako to nazvali, kvoli krematoriu. Nastastie! Uz ziadna megalomania! Ked bolo jasne ze BA bude mat maximalne pol miliona obyvatelov, tak sa objavili opodstatnene vyhrady a vystavba tazkeho metra sa nakoniec zastavila. Nastastie. Dopravaci uz vtedy mali jasno a vedeli ze metro je neekonomicke. Ano, aj za bolsevika sa setrilo. Ale politici sa ho nechceli vzdat. Metro bolo za cele tie roky vecou politickou, nie odbornou. Po odbornej stranke bolo jasne ze ho netreba, len par vyvolenych odbornikov to nechcelo pripustit, lebo mali svoje sny. Pruser je v tom, ze sa nezacalo uz vtedy s elektrickami, ale zacalo autobusove provizorium, ktore trva dodnes. A prosim ta, odkial beries svoj odhad, ze na metro bolo preinvestovanych 1 mld Kcs? Zo je velmi zaujimave.