Reply on: S499.1023 #44621:
Mne sa to zdá skôr tragikomické. A keby ešte na Céčku prešli na to kolíkové zabezpečovacie zariadenie, čo spomínal Jenki, že fungovalo (alebo ešte stále funguje?) v Moskve, to by boli intervaly! ? Škoda, že LZB nebolo už v dobe rekonštrukcie C. (Alebo len nebolo dostatočne "atraktívne"?)Re #44637 81-71: Tak to je skutočne veľmi hrubo povedané. Most Apollo je prakticky hotový, z metra nestálo skoro vôbec nič. To vlastne ani nie je hrubo povedané, to je len tvoja obvyklá demagógia. Čo sa týka rýchlosti, metro by urýchlilo cestovanie len tým, ktorí by mali ako počiatok, tak cieľ cesty priamo v dochádzkovej vzdialenosti od stanice metra. Ostatným by sa pre nutnosť použitia doplnkovej dopravy na jednom alebo oboch koncoch cesty naopak cestovanie predĺžilo.
fobust
Ja som asi najvacsi odporca metra v Bratislave, ale v Prahe je to o niecom uplne inom. Porovnaj si zataze a logicky ti vyjde metro ako jedine mozne riesenie. Netvrdim ze vsada, ale v drvivej vacsine pripadov ano. Na rozdiel od Bratislavy, kde by sa takze metro podla ruskeho vzoru rentovalo tak v spickovej hodine, mozno polhodine, inak by bolo velmi stratove a neekonomicke. A moderna, plne segregovana a preferovana tramvaj ti aj na tu spickovu hodinu poda ten isty vykon, len treba chciet. S tym co sa stavia teraz - resp. co sa planuje - ta tramvaj do Petrzalky, s tym neratam ako definitivynm riesenim. Nutne musi ist tramvaj v CMO pod povrch, treba aj nove useky, racionalizaciu linkoveho vedenia. S tramvaje postupne treba spravit mestsku rychlodrahu, ciastocne pod povrchom. Mam svoje vizie a mylsim ze vela ludi tu ich zdiela. Diskusia k nim je vitana. Vobec sa vsak nepovazujem za niekoho, kto by bol zasadne proti metru vsade. Ja (a nielen ja) som proti nemu tu v Bratislave. Ty ho tu vazne ches?