Tak poslanci v BA odklepli tych 400 melonov na dostavbu mostu. 200 melonov ma ist z uveru ktory si mesto vzalo na rozpoctove priority (zeby koniec NS a rychloelin z/do Petrzky ? ) Nasiel som aj toto : Poslanci po dlhej diskusii schválili patronát mesta nad 32-miliónovým úverom, ktorý si vezme Dopravný podnik Bratislava od Ľudovej banky. Mesto ako akcionár má zabezpečiť, že dopravný podnik bude normálne fungovať počas piatich rokov, keď je úver splatný. Mesto sa nezaviaže garantovať splácanie úveru, to má zabezpečiť sám dopravný podnik. Peniaze z úveru pôjdu okrem iného na nákup siedmich midibusov a dvoch minibusov, ktorými chce podnik nahradiť autobusy po životnosti a zároveň ušetriť na prevádzke. Malými vozidlami chce podnik obsluhovať ťažko dostupné oblasti, napríklad Kalváriu. Zastupiteľstvo schválilo aj urbanistickú štúdiu zóny Kameňolom, kontrolu v ubytovni Kopčany a stanovy spoločnosti Bratislavská integrovaná doprava...
Papyr
Ale pasy... no co ja viem. Mozu a nemusia zachranit zivot. V pripade havarie autobusu je najlepsie sediet v strede. A v pripade otocenia na strechu, pripadne odtrhnutia strechy je najlepsie sediet "ako na dlhej ceste" - zalezeny medzi sedadla, hlavou neprecnievat okraj sedadla a velmi dolezita vec - mat vyzute topanky. (Podla vyzutych topanok poznavaju potom zachranari tych, co si urobili pohodlie a teda mali vacsiu sancu prezit neposkodeni. Preto sa im venuje pozornost skor.) Ti, co sedia "slusne" a obuti, pridu o hlavu, alebo ked nie, aspon k nim pride zdravotnik neskor.