Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Mike #44414:
Kedže bolo uvedené, že zachztne parkovisko bude aj pri Tescu Zlaté piesky, že tam budu odstavené autobusy čo došli s nimi fanšikovia, som velmi zvedavý, ako sa dostanú naspet k busom na zlaté piesky ked posledná elina č.4 ide s pod Nového mosta o 18:41, už vidím, ako ludia neznalí tunajšej MHD budu prestupovat na el. č.2 niekde na Trnavskom Mýte
Ale o organizácii presmerovaných liniek zo ST. Mosta tam nič konkrétne nie je...
http://www.sme.sk/clanok.asp?cl=2235732
Zujímavé:
Hoci Elton John má v zmluve, že koncert potrvá 90 minút, chystá sa vraj hrať oveľa dlhšie, koncert môže trvať až do polnoci. Dopravný podnik preto v noci posilní dopravu a predĺži obsluhovanie cestujúcich.
DOPRAVA

Príchod návštevníkov na koncert je v smere od Nového mosta a od Auparku (nie zo strany Starého mosta)

Odchod z koncertu bude po dohode s Dopravným podnikom Bratislava, a. s., bude MHD posilnená nasledovne:

trolejbusy

posilnenie dopravných spojov z Rajskej ulice, smer Prievoz, Dolné hony (linka 202); Miletičova, Trnavská, Trnávka (linka 205)

autobusy

zabezpečenie kyvadlovej dopravy k nočným spojom premávajúcim na trase Aupark (Panónska cesta) - Hodžovo nám., hl. stanica ŽSR (linka E)

električky

posilnenie dopravného spojenia spod Nového mosta a zo Šafárikovho námestia, smer Karlova Ves a Dúbravka (linka 12); Račianska ul., Krasňany, Rača (linka 11); Trnavské mýto, Ružinov (linka 14); Trnavské mýto, Vajnorská, Zlaté piesky (linka 4)

* pre autobusy, ktoré budú prichádzať do Bratislavy, je pripravené parkovisko pri Tescu na Zlatých pieskoch, odkiaľ sa diváci dostanú na koncert električkou číslo 4 (zastávka na Námestí Ľ. Štúra a odtiaľ pešo cez Nový most na Tyršovo nábrežie) happy
Reply on: S499.1023 #44410:

Ja som videl vselico. ? Ale to veru este nie.
Reply on: Papyr #44408:
Dlhodobá, dlhoročná štatistika účinnosti používania bezpečnostných pásov hovorí úplne, ale úplne jednoznačne. Ten zlomok percenta, kde pásy nepomôžu ale uškodia proste nie je relevantný. Popýtaj sa nejakých záchranárov.
Reply on: fobust #44409:
? čo tak zobrať si šlapky na vyzutie,poduštičku za chrbátik, ciklisticku prilbičku,odstraniť žuvačku, čelenku proti spoteniu, mentolik a ktomu peknu holčičku a o bezpečnosť v MHD máš postarané ?
Reply on: fobust #44404:
A Ty si v nejakom linkovom či diaľkovo SPORe videl pozdĺžne sedačky?
Reply on: Papyr #44408:

A bude mat zmysel vyzut sa aj v MHDcke? ?
Reply on: fobust #44405:
A koniec koncov, to je tam taky problem domontovat nejaku tu pozdlznu lavicu? ?

Ale pasy... no co ja viem. Mozu a nemusia zachranit zivot. V pripade havarie autobusu je najlepsie sediet v strede. A v pripade otocenia na strechu, pripadne odtrhnutia strechy je najlepsie sediet "ako na dlhej ceste" - zalezeny medzi sedadla, hlavou neprecnievat okraj sedadla a velmi dolezita vec - mat vyzute topanky. (Podla vyzutych topanok poznavaju potom zachranari tych, co si urobili pohodlie a teda mali vacsiu sancu prezit neposkodeni. Preto sa im venuje pozornost skor.) Ti, co sedia "slusne" a obuti, pridu o hlavu, alebo ked nie, aspon k nim pride zdravotnik neskor.
Reply on: Ámos Keynes #44400:
No este ze sa to nevztahuje na mestske busy. V klbovom Citybuse je jedna sedacka, ktora dnes je obratena chrbtom dopredu a ja si myslim, ze by mala byt obratena chrbtom k stene. Medzi klbom a 3. dverami, vpravo. 🙂
Reply on: fobust #44404:
A to je taký problém tie pásy tam dať? 🙂
Reply on: fobust #44404:

Myslel som to tak, ze tie zrejme budu musiet mat pasy, o pozdlznych laviciach je to jasne.... ?
Reply on: S499.1023 #44403:

Ale SOR vyraba predsa aj linkove a dialkove autobusy, ci nie? ?
Reply on: Ámos Keynes #44400:
SOR nespraví nič, pretože celé toto sa nevzťahuje na mestské autobusy, prípadne bude miesto pozďĺžnych sedačiek ponúkať priečne na zvýšenej podlahe.
Reply on: Valec #44397:
Doslo na moje slova ?
Bystrická Tatra si práve na tyči vezie po R1ke bratislavský trolejbus 15Tr #6614 do GO
?
Reply on: Valec #44397:
Parlament tiež súhlasil s návrhom, že sedadlá otočené bokom k smeru jazdy nebudú už v minibusoch ani autobusoch povolené ani v prípade, že sú vybavené bezpečnostnými pásmi. Výnimkou budú len tzv. konferenčné autobusy, v ktorých sú salóniky.

Zaujímavé: som zvedavý čo spraví SOR a iný.
Reply on: Valec #44398:
snáď to len nerobí systémom kvantity na úkor kvality práce... ?
Citát z jedného článku: "... Je poslancom Mestského zastupiteľstva v Martine a zároveň aj dlhoročným pracovníkom a odborníkom v doprave. Je to riaditeľ ekonomického rezortu Dopravného podniku Bratislava, člen Rady poradcov Ministerstva dopravy SR a zároveň zástupca SR v UITP v Bruseli Viliam Majda. ..."
Uff, kedy to všetko ten človek stíha. ?

http://www.regionalnenoviny.sk/clanok.asp?cl=1912827
EÚ: V autobusoch budú povinné bezpečnostné pásy

http://www.sme.sk/clanok.asp?vyd=&cl=2235391

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.