čo sa stalo? Revizor? Nestihol si prestup? nedostal si sa do vozu? Vodič na hlavnej stanici neotvoril dvere a neumožnil tak cestujúcim nástup? (linka 502)
no vidíš, najlepšie sa cestuje nočnými spojmi - nie je v nich sauna (v zime skôr naopak), sú rýchle, nebývajú veľmi plné, nemusíš mať strach z revizorov, perfektne vychádzajú prestupy, stretneš zaujímavých ľudí... ? ? ? čo viacej si môžeš želať
lebo je to doslova utrpenim sa viezt len par zastavok v tych pojazdnych peciach ? navyse ked ta v polovici cesty vylozia, lebo nevedia par metrov posunut blokujucu elektricku....
Niečo som čítal niečo mi poradili niečo som počul a niesom technický antitalent. A este niečo: bratislavské zápchy v horúcich dnoch a ktomu je bus plný a ešte pokazený snímač teploty chladiacej kvapaliny ,poddimenzovaný chladiaci systém na B73x dohromady urobia svoje.
Ak myslíš tú vôlu ventilov som dost stary na to aby som vedel rozoznat tieto zvuky. Otázka je či na motore v 3619 (LIAZ ML637/635) vôla nastaviť dá alebo je už zodratá vačka/zdvyhátka/vahadlá. To zistí len ten kto to rozoberie. A kedže tento typ motorov nemá samonastavovanie vôle tlakom oleja ako modernejšie typy tak sa musí pravideľne nastavovať. Ak k tomu pridám to, že tie motory ktoré sú prerobené na spalovanie plynu sa viac hrejú ,lebo zemný plyn je podstatne výhrevnejší ako nafta a olej ktorý tam dávajú v DPB nemá pri takejto teplote už dostatočnú viskozitu, stáva sa že tieto časti motora sa rýchlejšie opotrebúvajú ako na dieseli a tak sa na nich vôla musí nastavovať častejšie a keďže viem aké sú pomery v Krasňanoch tak je dosť možné že to nie je tam v ich podniku pravideľná údržba ako by bolo vhodné ale sa to robí až naposlednú chvílu . Skúsim prirovnať zvuk k vylagrovanému Oltcitu ak si ho počul a vieš si odmyslieť doslova pravidelný kovový hrkot čo veľké vôle v rozvodoch spôsobujú a porovnáš zvuk nastaveného s nenastaveným určite ak nie si hluchý pochopíš o čom to je. A o tom zapalovaní - totiž tieto plynáky fungujú ako zážihové motory na benzín tzn majú sviečky miesto trisiek a miesto vzduchu sa nasáva zmes plynu a vzduchu a elektronické zapalovanie ,ktoré používajú krátke karosy respektíve snímač ,ktorý riadi kedy sa má ktorý valec zapalit nie je štastne riešený, preto sa časovanie predstihu zážehu dosť často rozlaďuje. ?
Pribudne viac MIDI autobusov.? Či v BA uliciach budú rýchlejšie ako nosný systém, či budú mať dlhšiu životnosť ako električky / koľajové vozidla/, a či budú spokojnejší cestujúci však to už nespomenul. Nič nového len ... ?
Áno nie je, ale príde mi rozumnejšie investovať teraz o N peňazí viac a za tridsať rokov sa mi na ušetrených platoch vrátia. Pretože predsa to nebudem prevádzkovať krátko, metro sa prevádzkuje proste naveky ? , vie niekto o nejakom metre ktoré bolo zrušené ? (ale nie kôli bombardovaniu)
TeBeCe