Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
ten new engine a HUD sa mne velice luubi ... 🙂 🙂 CHVALA VSETCKYM IMHD-CKAROM !!!!
A mam otazocku na adminof tejto site... Moze sa niekto zaregistrovat 2 krat z tej istej IP-čky ??? ---moja prva diakrit. ❓ ❓
Reply on: tr3mp #43923:

Pod pojmom nosny system si ja okrem toho co si uz spomenul predstavil aj nieco, co sa da vzidelne pouzivat ako jedina MHDcka s tym, ze pesia dostupnost je vacsinou do 20 - 25 minut z akejkolvek casti mesta. Napriklad pesi od Zvaracaku po Trnavske myto, pripadne po Kriznu ulicu. Zalezi od rychlosti chodze. Cize idealne aj na nocnu dopravu, aj ked je pravda, ze NS zvycajne v noci nejazdi...
Reply on: MHD #43904:
Metro a električka má spoločné to, že električka je doplnková doprava? Zaujímavá logika vyjadrovania 😉

A k podstate obsahu Tvojho príspevku - mám nasledujúce výhrady. Ja si pod doplnkovým systémom MHD predstavujem taký systém, ktorý je doplnkom k systému nosnému, a ktorého sieť obsluhuje územie, ktoré nepokrýva nosný systém. Nosný systém je ten, ktorý preberá rozhodujúcu prepravnú záťaž (prácu) a zároveň Tvorí kostru MHD. Nosným systémom teda môže byť metro, ale aj električka, trolejbus či autobus. Závisí od veľkosti obsluhovaného územia a lokálnych pomerov. Alebo mi chceš tvrdiť, že napr. v Brne či Ostrave je električka doplnkovou dopravou? Čo je potom v týchto mestách nosným systémom?

Pokojne je možné mať aj metro aj električku v meste veľkosti Bratislavy, konkrétne Bratislava si to však ešte stále nemôže dovoliť zaplatiť.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Beus #43912:
A čím sa vyplní ten kúsok, čo bude chýbať v pozdĺžnom smere po nadvihnutí krajných polí?
Reply on: dusoft #43920:
Ake rozlisenie mas? Urcite to nebude 800x600, lebo potom by sa ti asi nezadalo, ze je tu nieco nevyuzite. A stale je dost takych, co zial maju 800x600, tak som to musel optimalizovat aj pre nich. Inak v tej hornej liste je aj reklama, takze nejaky ucel jej pritomnost ma 🙂

Ak si myslel len ten tenky 5-pixelovy cerveny pasik hore, tak myslim, ze 5 pixelov nikoho nezabije 🙂
Na novy design si budem musiet zvyknut, ale hned teraz vidim, ze negativnym posunom je velka horna lista, ktora iba zabera zbytocne miesto. Radsej si dajte logo uplne dolava hore, ale nech je horna lista co najmensia, takto je zbytocne prazdna.

klucove slovo: usability / pouzitelnost
Davam do pozornosti, ze pri pisani prispevku sa uz po stlaceni TAB "kurzor" nepremiestni na smajliky, ale priamo na tlacitko Pridat prispevok, potom staci stlacit Enter. Rovnako Enter staci stlacit aj v nasledujucom okne, ak ho chcete zavriet. Tolko pre tych, ktori neradi klikaju mysou ?
ach beda prebeda...
Reply on: Beus #43915:
No jedna vec je co chceme, druha ako to bude v reale. 😉 Takze ta asfaltka co vedie za Umelkou bude zrusena a tiez cestny nadjazd na druhej strane, za stadionom Artmedie, hej ? Lebo podla mna by sa tam zmestili aj auta, aj eliny. Eliny by mali vyhradeny pas kde teraz je cesta a pokracovali by po nadjazde za stadionom k Chorvatskemu ramenu. Auta by mali "roztiahnuty" terajsi zeleznicky pruh s napojenim na cestu (a LEN na tu cestu!) za Umelkou a pokracovali by tiez nadjazdom za stadionom Artmedie, ale po casti, ktora je zatial postavena len z casti. Osobne si myslim, ze s autami s atam pocita, nakolko z nadjazdu za stadionom s aprave stavia dalsia rampa pre auta smerom dolu. Takze moc by som neveril, ze Stary most bude len pre eliny. Preto som sa pytal, ci si niekde videl nakresy (aj dopravne riesenie).
Pokus o príspevok s diakritikou, kvôli zisteniu jednej drobnosti týkajúcej sa mailovej notifikácie, považujte za bezpredmetný 🙂
Reply on: KLF #43914:
Neviem, nakresy som nejake videl, no len priecne rezy tusim, a uz neviem kde, ale... auta??? Apage... povodny projekt bol prave o tom, ze so ziadnymi gumenymi kolesami sa tam uz pocitat nebude... proste: chodnik - konstrukcia - 2 kolaje - konstrukcia - chodnik. Tot vsjo. Dufam ze nejakeko somara fakt nenapadne tam pchat este nejaky asfalt... Pan zu(m)pan sice nebude mat kade chodit do Au cafe, ale dufam ze zaujem jeho osoby a lobby okolo neho neprevazi nad zdravym rozumom...
Reply on: Beus #43912:
Je niekde nakres ako by to malo po rekonstrukcii vyzerat ? Lebo to zalomenie si sice predstavit viem, ale ako to bude po dopravnej stranke riesene ? Elektricky pojdu kadial a auta kadial ? (aj v naslednosti na cesty na oboch brehoch). Dik.
Reply on: Beus #43912:
To vazne ? To bude teda vyzerat. Tie drogy su vazne svinstvo.
Reply on: Sommelier #43910:
Vrieskajuci historici snad az tak velmi vrieskat nebudu... z mosta totiz nie je umysel urobit obluk, len ho na dvakrat zlomit - stredny clanok medzi dvoma piliermi bude nadvihnuty, ale vodorovny, a krajne dva sklonene sikmo dole, smerom ku brehu, ale tiez v rovine. Cize zmeny v konstrukcii nastanu len v bodoch zlomu, co je operacia pomerne zanedbatelna v porovnani s tym, co este na nom treba urobit (rozrezat zeleznicnu cast pozdlzne napoly, roztiahnut na prierez 2 vozidiel vedla seba, a chybajucu cast uprostred doplnit priecnymi tramami) 🙂
Reply on: Pitto #43908:
Cojaviem... ked sa niekto zaregistruje viac krat... Ale kazdopadne je to takto lepsie.
Reply on: tr3mp #43903:
Nevidel som síce návrh toho ako by to malo vyzerať, ale nejak mi nejde do hlavy, ako sa dá zo starého mosta vzhľadom na jeho konštrukciu spraviť oblúk. Pri svojich úvahách som vychádzal z predpokladu, že ak ho budú dvíhať, dvihnú ho celý, lebo by museli tie železné trámy rozťahovať ?. Teda dúfam, že mi rozumieš, že nieje z gumy. A myslím, že je technicky a prakticky náročné urobiť na ňom "schod" nehovoriac o vrieskajúcich historikoch a veteránoch červenej armády ? .
Na ťažké metro je už veľmi neskoro. A aj preto, že nikto nikde na to nezoženie peniaze. Holý fakt. No lacná električka, ktorú stavajú ľudia, ktorí sa v nej vezú vtedy, keď si chcú urobiť akože prieskum MHD v BA, že pán starosta, nesmieme sa ničomu diviť. Volové.
Jednoducho a proste, nebude to tu lepšie pokiaľ zlodeji a ich deti nevymrú a konečne si tam nesadne niekto s politicko - ekonomickou nezávislosťou, že takému Jožkovi alebo Jurkovi treba nechať zarobiť.
To mesto je tak krásne zničené a stále ho ničia a pekných pár rokov budú ničiť. Je to úplne jedno.
Po cestách je najlepšie jazdiť traktorom (ako SND). Hocikto si to hocikde rozkope, zaleje asfaltom samozrejme že sa po tom nedá jazdiť, chodníky vlnkovité, zámková dlažba rozbitá za týždeň. Vitajte v Bratislave.
Zprznené mesto, v ktorom sa nenapráva, ale przní ďalej v započatej práci. A napchávajú vrecká.
Naozaj pekne uz si nasi "Kanibali" a "Vsevedkovia" nicky moct nebudu menit 🙂

tak im treba

2 D3k0: poxvala, ale este trocha prepracovat
Reply on: d3k0 #43906:
Pridávanie príspevkov je už v poriadku. P.S. Dobrá grafika!!!
Nooo, drobna chybicka sa vludila, uz by pridavanie prispevkov malo ist OK 🙂 Sorrac vsetkym 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.