Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Beus #43912:
Je niekde nakres ako by to malo po rekonstrukcii vyzerat ? Lebo to zalomenie si sice predstavit viem, ale ako to bude po dopravnej stranke riesene ? Elektricky pojdu kadial a auta kadial ? (aj v naslednosti na cesty na oboch brehoch). Dik.
Reply on: Beus #43912:
To vazne ? To bude teda vyzerat. Tie drogy su vazne svinstvo.
Reply on: Sommelier #43910:
Vrieskajuci historici snad az tak velmi vrieskat nebudu... z mosta totiz nie je umysel urobit obluk, len ho na dvakrat zlomit - stredny clanok medzi dvoma piliermi bude nadvihnuty, ale vodorovny, a krajne dva sklonene sikmo dole, smerom ku brehu, ale tiez v rovine. Cize zmeny v konstrukcii nastanu len v bodoch zlomu, co je operacia pomerne zanedbatelna v porovnani s tym, co este na nom treba urobit (rozrezat zeleznicnu cast pozdlzne napoly, roztiahnut na prierez 2 vozidiel vedla seba, a chybajucu cast uprostred doplnit priecnymi tramami) 🙂
Reply on: Pitto #43908:
Cojaviem... ked sa niekto zaregistruje viac krat... Ale kazdopadne je to takto lepsie.
Reply on: tr3mp #43903:
Nevidel som síce návrh toho ako by to malo vyzerať, ale nejak mi nejde do hlavy, ako sa dá zo starého mosta vzhľadom na jeho konštrukciu spraviť oblúk. Pri svojich úvahách som vychádzal z predpokladu, že ak ho budú dvíhať, dvihnú ho celý, lebo by museli tie železné trámy rozťahovať ?. Teda dúfam, že mi rozumieš, že nieje z gumy. A myslím, že je technicky a prakticky náročné urobiť na ňom "schod" nehovoriac o vrieskajúcich historikoch a veteránoch červenej armády ? .
Na ťažké metro je už veľmi neskoro. A aj preto, že nikto nikde na to nezoženie peniaze. Holý fakt. No lacná električka, ktorú stavajú ľudia, ktorí sa v nej vezú vtedy, keď si chcú urobiť akože prieskum MHD v BA, že pán starosta, nesmieme sa ničomu diviť. Volové.
Jednoducho a proste, nebude to tu lepšie pokiaľ zlodeji a ich deti nevymrú a konečne si tam nesadne niekto s politicko - ekonomickou nezávislosťou, že takému Jožkovi alebo Jurkovi treba nechať zarobiť.
To mesto je tak krásne zničené a stále ho ničia a pekných pár rokov budú ničiť. Je to úplne jedno.
Po cestách je najlepšie jazdiť traktorom (ako SND). Hocikto si to hocikde rozkope, zaleje asfaltom samozrejme že sa po tom nedá jazdiť, chodníky vlnkovité, zámková dlažba rozbitá za týždeň. Vitajte v Bratislave.
Zprznené mesto, v ktorom sa nenapráva, ale przní ďalej v započatej práci. A napchávajú vrecká.
Naozaj pekne uz si nasi "Kanibali" a "Vsevedkovia" nicky moct nebudu menit 🙂

tak im treba

2 D3k0: poxvala, ale este trocha prepracovat
Reply on: d3k0 #43906:
Pridávanie príspevkov je už v poriadku. P.S. Dobrá grafika!!!
Nooo, drobna chybicka sa vludila, uz by pridavanie prispevkov malo ist OK 🙂 Sorrac vsetkym 🙂
Reply on: Bon-Cu #43861:
Dakujem,pomohol si mi ? ?
Reply on: tr3mp #43903:
Čo má spoločné metro a električka ? Odpoveď je jednoduchá, električka je doplnková doprava, áno asi tak. Takže výstavba metra a električky by nemala byt vzájomne podmienená spôsobom bud jedno alebo druhé. Mala by sa stavat ako doplnok k metru. Viem, že je to najmô ale nie iba otázka financií.
Reply on: MHD #43900:
To nič s rozširovaním električkovej siete sa spravilo práve preto, že chceme (my = mesto) stavať metro - aspoň podľa návrhu ÚP. Najviac pranierovaný problém súčasného návrhu električkovej rýchlodráhy - provizórne úrovňové zapojenie električky do koľajovej siete na Šafárikovom nám. - pramení tiež z toho, že v oficiálnom pláne je stále stavba NS vo forme metra a v provizórnom riešení nebude nikto stavať mimoúrovňové prechody šafka ... Keby sa úplne zamietol plán výstavby metra (a teda napr. aj tunelový prechod Dunaja), budovaniu električkovej rýchlodrážej siete by sa otvorili možnosti. Bohužiaľ ale, toto sa nikto vo vedení mesta zatiaľ neodvážil spraviť. Všelijaké tie vyjadrenia napr. od Koladu o budovaní systému rýchlodrážnej električky sú fajn, ale keby mestskí predostavitelia predostreli koncepciu výstavby a jej financovania aj v ďalších etapách, bolo by to presvedčivejšie a hlavne niečo určité.

Keď si myslíš, že by sa mal stavať rovno podzemný prechod NS popod Dunaj - je tu jednoduché riešenie. Stačí zohnať tých pár miliárd naviac a vo vedení mesta sa určite potešia 🙂

Re #43888 sommelier: Zdvihnúť sa má len stredná časť mosta, bočné je možnosť znížiť až o 2,1 metra (čiže mostovka by v horizontálnom smere opisovala oblúk). Keby sa teda zvolilo riešenie, že by električka vchádzala pod šafka hneď z mosta, na styku nájazdu na most s križovatkou by mohla byť o 2,1 metra nižšie pri zachovaní klesania (v prípade, že klesanie zjazdu nie je maximálne možné podľa normy), tak aj nižšie. Pri širke vozovky cca 15 m trať klesne na opačnej strane ešte o cca ďalší meter. Potom je tu minimálna prejazdná výška električkovej trate, čo môže byť cca 4,5 metra (nemám po ruke normu, ale podjazd Ružinovskej popod Bajkalskú má 4,7 m). Teda vozovku na šafku strane Starého mosta by bolo nutné vyvýšiť max o cca 2,5 metra (v prípade väčšieho klesania mosta a nájazdu naň aj menej) a trať by sa úplne "schovala" pod zem po asi 30 - 40 m (môžete si ísť premerať, kde by to asi bolo 😉 ... môžem ísť niekedy premerať a upresním čísla 🙂
Reply on: el tramway #43901:
pretože ked ho začali stavat sa to niekomu nepačilo a hne po revolucii to zrušil, ešte raz nijaký režim neobhajujem, ale teraz sa nerobí nič a aj to čo sa robilo zastavili najvačší pohlavari a velkozlodeji. Lebo teraz tu žije skupina super bohatých miliardarov na ukor všetkého !!!!!!!
Reply on: MHD #43900:
elektrickova siet sa nerozsirovala, lebo vsetci snivali o metre..
Reply on: fobust #43898:
No, nechcem tu obhajovať žiaden režim ani nič podobné, ale to, čo hovoríš ty, že za 30 rokov sa tu neurobilo nič, je trochu koplikovanejšie. Nedá sa to povedat jednoznačne. To metro sa stavat začalo a zastavili ho až velkozlodeji začiatkom devedesiatich rokov. Mimochodom, tí istí, ktorí sa hrajú dnes na najväčších odborníkov. Ale nie to som chcel. Napíš čo sa v rozširovaní električkovej siete urobilo od revolucie ??? Velké H***O !!!!!!!! Takže asi tak, inak ako inde, bohužiaľ ?
Reply on: BMko #43887:

Cim je odlisna? Nebodaj ma podovzky komfort? Hadam nie...
Reply on: MHD #43884:

Radsej budem mat toto trvale provizorium ako to velike nic, co dokazali za 30 rokov s metrom. A budem to mat radsej, ako to provizorium postavane na autobusoch. Vyberiem si mensie zlo nez aby som pocuval ruzove sny o metre a pod...
Reply on: MHD #43881:

To by si vyziadalo vynimku zo zakona. Maximalna dlzka elektricky pripadne supravy vratane spriahadiel je 40 metrov. Preto je 3 x T alebo 2 x K nemozne. A nielen preto... Lebo vies, ono sa to predsa nikdy tak nerobilo. Ak sa trat v dalsich rokoch plne segreguje - v meste pod povrch a pod., tak potom nevidim problem prehlasit ju za rychlodrahu a vypravovat tam supravy dlhe aj 4 x T. Otazka je, ci to je nutne a ako bude o 10 rokov (alebo ked to bude) vyzerat pomer prepravy MHD voci IAD. Lebo realita nas uci ze vizie dopravakov su na mile vzdialene, a niet cudu, ved CO KONKRETNE robia aby dosiahli to, co neustale deklaruju???
Reply on: aNTI #43889:
No, ak sa dakto pozrie ake prevýšenie šalina prekona z Kapucínskej do tunela alebo sa prosím zamyslite a určite si spomeniete na pár tratí v Prahe ? ? ? ? ? ? ?
Reply on: BMko #43887:
A ako? ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.