Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
STOP CNG KRATKA KAROSA !!!
Dnes som si vytkol clenok...pomohlo by keby zachar odisiel ???
Vševedk samofandivý

Vševedk samofandivý

Reply on: DPB #43660:
No veď mi to hneď nesedelo, tak som aj napísal DPB/hračka...
Vševedk samofandivý

Vševedk samofandivý

Reply on: SZKV #43653:
Co máš proti 21/22Tr, kromě toho, že je obecně známo, že máš komplex ze všeho českého?
Reply on: Ja. #43661:
104 Chodila dlhé roky z Dúbravky na Dunajskú. Po zjednosmernení Nám. SNP sa točila krátky čas po trase Nám. SNP - Štúrova - Vajanského nábr. - Staromestská. Úplne posledná verzia trasy bola Dúbravka - Ovsište. Inak ja si ešte pamätám ako som sa z Petržalky vozil na hlavnú stanicu 45-kou po Štúrovej a Nám. SNP - to bola tá pravá linka na hl. stanicu 😉
Reply on: Zachar je.................... #43656:
ak chces metro a vozit sa nim, listok do Wiedne alebo Prahy, kup si celodenny popripade na kolko uznas vhodne a mozes sa ist vozit tam. Tu pokial nebude poriadna aglomeracia v BA tak, metro nebude a to aspon najblizsich 30 - 40 rokov. Co sa tyka system z kazdeho miesta sa dostat vsade, je blbost, na ktoru doplacaju Kosice, mame tuprestupnu tarifu, tak treba riesit to prestupmi, i ked ten bratislavsky system nie je ani z voza ani na voz. Do vsetkeho sa zabrdlo spravilo haloo ale nedokoncilo sa to tak ako by si to predstavovalo
Reply on: Martin Fundárek #43634:
Vsevedko rozoberal saliny a nie smradobusi
DPB: nechcem ti do toho rypat, ale musim len zo Vsevedkom znovu suhlasit.
PS: ked si otvoris stropny vetrak vpredu a v zadu a tram ide dostatocne rychle, je dost iste ze sa to vyvetra. Aspon ja som chytil prievan do ucha este ked som bol mladsi. A ci mas o 0,6m stvorcoveho viac alebo menej, to smrad z cestujucich nevyzenie. Elektricka sa stale vetra este k tomu na zastavke.
Add lebienka vlka cestujuceho. Je pravda, ze vodic tak figu vidi.
Reply on: tomas #43659:
83 nie je byvala 104 ale 27!!! 104 bola prizivnicka. 27 bola ta prava linka Hlavna Stanica - Ovsiste. Co na tom, ze teraz 83 premava az do Dubravky? 104 chodila kedysi na Dunajsku...
Reply on: Vševedko samofandivý #43651:
prispevok 43650 som pisal ja, DPB. Ale prispevok 43641 som nepisal ja, ale asi hracka. neviem, kto to je, ale asi chce poskodit moj nick. Ja som len povedal vcera ze Gumokol samofandivi skvrnity, lebo som sa chcel pobavit. ale to je vsetko. dufam, ze som nikoho neurazil. ak ano, tak sa ospravedlnujem a beriem spat.
A do dispecerskeho fora pisem haluze, lebo neviem, co znamenaju.
a co taka byvala linka 104 (teraz 83) aj ta ta zoberie z petrzky do dubravky
Re Zachar je... lebo tu sa sleduju aj ine zaujmi... len nie cestujucich ;o)
Reply on: DPB #43650:
nemyslim si... zalezi, aky je moj naozajstny postoj k dochodcom. a to s tym cintorinom, - to su slova mojej babky, jej kamosiek a pod. takze kto to ako cita, tak tomu aj rozumie. a dpb by malo komunikovat aj s dochodcami a napr. fakt spravit rozdiel v cenach mimo a v spicke a tak motivovat dochodcov k tomu, aby nezatazovali mhd v case, ked sa ini pokusaju dostat do prace. som kazdy den svedkom boja dochodcov s tymi, co ponahlaju do prace.
moja lekarka vyhradila jeden den iba na ostrenie pracujucich a akutnych pripadov. dochodcovia sa tam totiz stale chceli predbiehat (samozrejme, nie je dochodca ako dochodca, aby sme boli objektivni.)
Zachar je....................

Zachar je....................

Nrozumiem tomu, ked už v BA nieje metro, prečo aspon niesu vytíčené základne tahy, po ktorých by jazdili prostriedky MHD vždy z jedeho konca na druhy, napr. kedysi linka č. 54, z konca Petržalky až do Vrakune, ked už niet metro tak aspon takýto dáky systém 2-3 liniek, ktoré by mali dobrý interval. Proste napríklad v Prahe sadnem na metro a odveziem sa na druhý koniec bez prestupu a zbytočného krúženia. Takže 3 linky z jedeho konca na druhý, niekde v strede by bol jeden alebo dva prestupné body a bolo by. To sa ale asi nezhoduje s myšlienkou rušenia spojov, skracovania a kuskovania spojov a predlžovania intervalov..................................aj to čo tu bolo posrali...........jediné čo zostalo je linka č. 5, ale dokedy ??? Namiesto toho tu vznika x-milion spojov vratane nezmzslov ako je linka 17 alebo autobus 94 či linka 210...............
Inak, za chvilu bude aj taxík lacnejší a omnoho kulturnejší, vlastne to bude jedine čím sa bude moct človek odviezť pretože už možno zrušia všetko, poskracuju a spoje budu chodit raz za den...........................................
http://ba.sme.sk/c/2028475/Antikoncepcia-MHD-alebo-sabotaz.html

Tak toto je presne to, a teraz vlastne rušia aj 43-ku, teda kým neopravia cestu, ale o náhrade nič, napr. zhustenie trolejbusov na Kolibu, ludia by to zbehli...

Proste čím dalej, tým za viac penazí menej muziky, za chvilu už možno ani žiadna muzika nebude a ludia sa uplne vyseru na celu MHD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reply on: Vševedko samofandivý #43652:
Ne že by se mi takový přístup líbil, ale nepřekvapuje mě to- ve Škodě Ostro neblahé paměti dělali v posledních letech přesně totéž- po technické stránce sice inovovali v jednom kuse (a prý dobře- nerozumím tomu), ale cpali to do pořád stejného hnusu Tr21/22, takže z toho cestující měl ho...!
A tedy se nedivme, že i DP Bratislava zastává takový čistě technokratický přístup, když po těch 80-ti společných letech patříme všichni do jednoho kulturního okruhu- ať se nám to líbí, nebo ne!
Vševedko samofandivý

Vševedko samofandivý

Reply on: TeBeCe #43649:
Hej, treba miesto nákupu nových vozidiel modernizovať plečky a to ešte takým spôsobom, že z toho cestujúci nič nebudú mať!
Vševedko samofandivý

Vševedko samofandivý

Reply on: DPB #43641:
Počuj, ty malý smrad, ty do vševeda nerýp, dobre? Ty prd vieš ako má vševed doma. Električka má 12 okien a 3 strešné vetráky, z toho bolo zablokované jedno okno, ktoré u iných sérií aj tak nebolo otváracie. Bež do riti, kým ti pekne hovorím!
Reply on: papuca #43647:
dost cynické...
DPB ide kupovat:
Silový blok na báze IGBT pre trolejbus Škoda 14 Tr.
Sústrojenstvá s asynchrónnymi motormi pre trolejbusy Škoda 14Tr10/6.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.