"KVALITNÉ" ČIPOVÉ KARTY
Dnes poobede ma v 1-ke na začiatku trasy pri ŽST Nóvé Mesto kontrolovali revízori. Pri nástupe boli fakt "nenápadní".
Boli slušní, no jednému z nich nešla načítať moja čipová karta. Hovorí: "Mladý muž, pôjdete do obchodnej kancelárie, viete kde to je?" Povedal som, nech to dá skontrolovať kolegovi, ktorému sa to po chvíli napokon podarilo.
Čo myslíte, mám so sebou nosiť originál alebo kópiu papierika z električenky? Ak by sa im to nepodarilo načítať, musel by som na Olejkárskej alebo revízorom zaplatiť manipulačný poplatok 140,- Sk? A dostal by som ho späť alebo nie?
Podľa mňa, každá električenka by mala mať nejaké špeciálne číslo, na základe ktorého by si mohol revízor zistiť aj po telefóne alebo nejak inak či je tá električenka platná (v prípade, že mu ju čítačka nenačíta).
A ešte ma zaujíma, koľko sa platí za vydanie duplikátu pri strate, resp. poškodení? Nemám čas to teraz čítať v podmienkach ?
POINT, t.j. POlojednotný INTerval, bol chabým pokusom VÚD o vyriešenie problému žilinských mnohouholníkov. Ak sa dobre pamätám, riešenie spočívalo v tom, že na koordinovanom úseku sa zobral najmenší spoločný násobok (NSN) intervalu, do neho sa napchali spoje jednotlivých liniek a podľa akéhosi algoritmu sa optimalizovali. Ďalšie odchody sa už urobili pripočítaním tohto NSN. Výsledok bol, že na koordinovanom úseku síce bol spoločný interval slušný, ale jednotlivé linky boli rozhádzané až hrôza (ak sa dobre pamätám, rekord bol od 10 do 21 minút).
Havária?
Dnes som zažil nahoršiu nehodu v živote ... Isiel som v 59-ine v smere do petrz a pri Novom moste naburala do auta.Autobusu naprv zhasol motor a potom ho nastartoval.Isel dalej a pri odbocke v smere do Karl. Vsi na moste odbacalo auto autobus do neho sikmo nabural auto sa prevratilo a autobus ho tlacil pred sebou asi 5 metrov vodic zacal brutalne brzdit a vsetci leteli do predu .Nikto nebol zraneny ja som bol vzadu a bolo to dost brutalne
Tomáš Samko ?
Z návrhu zmien vyberám:
RUŽINOV
- lokalita č.11 – priestor Ružinov – územná rezerva nosného systému mestskej hromadnej dopravy, rezerva koridoru v šírke 20 m. Môj komentár: vedená v predĺžení Ružinovskej, potom za diaľnicou D1 doľava ponad trať, paralelne s D1 a na letisko, podrobnejšie v grafickej prílohe. Podľa smerového vedenia to vyzerá na predĺženie systému rýchlodrážnej električky na letisko.
LAMAČ
- lokalita č.4 Rajtáková – pod Zečákom – zrušenie vedenia MHD, preradenie komunikácie do funkčnej triedy C2
-lokalita č.5 - doplnenie novej trasy komunikácie funkčnej triedy C1 s vedením MHD
DEVÍN
- nová trasa komunikácie funkčnej triedy C3 s vedením MHD - do územia na východ od súčasnej zástavby
PETRŽALKA
- nová poloha autobusovej a trolejbusovej vozovne pri čističke
- zachovaná vozovňa NS Janíkov dvor, ale redukované ďalšie rozvojové plochy (v severozápadnej časti Janíkovho dvora)
V ostatnych dnoch som si vsimol ze ZV elektriciek stoji pred Tunelom. Je to sposobene vylukou na floriane? Je to dost nestastne miesto, nikde ziadne WC ani bufet ?
1. necestuvavam spod noveho mostu casto, skor z inych konecnych a ked vidim na obratisku sa susit voz ktory potom nastartuje a pride, tak to asi nebude oneskoreny predchadzajuci odchod (ak ano a pritom vodic sa susi vo voze, tak nech ho duplom skefuju (pochopil by som ak by mal sracku a musel sediet na WC))
2. Tento pripad poznam, bohuzial ja ho ako overit nemam, v kazdom pripade dispeceri to uz ako overit maju a predpokladam ze aj overia (ved vidia podla karty vodica). S nesynchronnym casom vo vozidlach sa ale neak velmi casto nestretavam...
3. to sa tiez nie vzdy da
Re #43221 AAA: nuz, mal... a kedze chronometraze su castokrat na .... tak to vyzera tak, ze autobus sa na linke vlecie ako slimak a aj tak ma este nadbehnute... a cestujuci dnu su nespokojni rovnako pri pomalej jazde ako ked by minutu - dve vetral na zastavke...
Su tu 2 velkomesta a ak chces mat lepsie obchody, uvazujes ako zjednodusis cestovanie, a donutis spojit lepsie europske centra... Vlaky by mali mať omnoho väčšie trate.
Obcan Jozef: a koho mas na mysli pod pojmom "dobiehajuci cestujuci"? To stado, ktore spravidla v uzli Novy most prebieha z nastupneho ostrovceka elektriciek smer Safarikovo namestie na zastavku abusov v rovnakom smere mimo prechodu pre chodcov? A bol si prvy z toho stada? To je dobre, pretoze stado spravidla vedie vôl. Ak sa mylim, oprav ma. Vdaka vopred
S Bahn je nizsiepodlazny, su tam ulozne miesta pre bicykle, je uspornejsi, netreba stavat metro, potiahnes ho dalej aj cez centrum, ked upravis kolaje , je obojzivelny a nerobi mu problem s komb. na na nosny system...