S Bahn je nizsiepodlazny, su tam ulozne miesta pre bicykle, je uspornejsi, netreba stavat metro, potiahnes ho dalej aj cez centrum, ked upravis kolaje , je obojzivelny a nerobi mu problem s komb. na na nosny system...
Si: 1.vysvetlenie predcasneho odchodu by bolo; a to je, ze ten voz meska tolko, ze cestujucemu sa zda, ze to je uz ten dalsi a odchadza predcasne. 2.varianta: vodic odchadza "nacas podla palubaku", ale nema (nema funkcnu) vysielacku a preto nema jednotny cas. Chyba na strane dopravcu, prip. priamo vodica (je dement a nevie ju prihlasit). 3.varianta: vodicom je nezodpovedny pisoar, serie na grafikon. Takeho okrem skaredeho natretia (nie na dispecing, ale staznostou) treba riesit aj nakopanim do riti. Osobne.
A nemal by vodič vždy na zastávke čakať na čas odchodu podľa CSP, aj keď by to mali byť 2 minúty. Neraz sa mi totiž stalo, že hlavne cez víkend vodič ide aj o 2 minúty skôr ako má. Alebo teda, keď vodiči nemajú čakať na čas odchodu napísaný v CSP, nemalo by byť na CSP napísané, že spoj má povolené ísť s náskokom x minút, ako je to v KE?
io, io ;o) ved to...len keby mal clovek kazdy chvilu hlasit nieco na DPB...kedy bude jest a kedy pracovat? ;o)
ale inac, obcas mam chut niekotrych cestujucich zahlusit. lebo su aj taki, co evidentne cestuju neskoro, preskakuju cez hory doly a potom sa pchaju do zatvarajucich dveri... nuz, aj takie byva.
inac viete co som raz zazil v prahe? nejaka turistika si noramalne uz ako hlasili "ukoncete vystup a nastup....", napchala kufor medzi dvere, aby jej nezavrel a vlacila dalsie tasky k tomu kufru. robila tak na drzofku hned pri druhych dverach za vodicom. ten vystupil a lamanou anglicko-cestinou jej vynadal ;o)))
v pripade ze vodic z konecnej odchadza skor, tak si opravnenen zasluzi vykefovat a tak ked si overim na zaklade casu v inom vozidle ze to nie mne meskali hodinky ale naozaj siel skor, tak zoberiem telefon a nahlasim na dispecing... nestretol som sa zatial v tomto smere s neakou neochotou dispecera...
PS: po trase sa mu moze podarit nadbehnut si, ale skory (a aj neodovodnene neskory) odchod z konecnej povazujem za drzost a bez milosti za nu bonzujem
nech sa paci, mozes napisat na DPB staznost s konkretnymi udajmi kedy vodic isiel skor z konecnej. Da sa to jednoducho z karty overit ci to tak bolo alebo nie a vodic bude mat urcite postih.
plne s tebou suhlasim a jasne, ze vodic to tam nema lahke. aaaauuuuuushaaaaak, ja na 70 prestupujem pod N.M. kazde rano, zvacsa o 8,15. a videl som aj take, ze jednak, nie len ze nebola zapcha a vodic sa nemusel snazit vopchat medzi kolonu, ale isiel ( a stava sa to nie raz do tyzdna) o minutu aj viac skor. (a nech nikto nehovori, ze maju cestujuci chodit skor. elektricky totiz obcas meskaju.)
len to som chceu, ze neeee shecko je takie cerno-biue ;o)
tak sa vazeny obcan skus vzit do toho ze nebudes radovy cestujuci ale vodic:
ak otvoris dvere dobiehajucim, tak musis davat pozor na dvere; ak sa ti aj vyskytne miesto medzi hustou dopravnou premavkou na ceste, musis najprv skontrolovat ci ti niekto netrci z dveri, dat znamenie, zatvorit ich a az potom sa mozes skusit napchat do medzery medzi autami, ktora je uz medzicasom niekde na safarikovom namesti a cely cyklus mozes opakovat... A ludia (aspon rano) na tej zastavke pribudaju stale. Takze sa mozes rozhodnut, ze bud uz tym dalsim dvere neotvoris a mas sancu prejst trasu linky podla CP, alebo tam budes cakat naveky (lebo ludia sa snazia nastupovat aj ked by za tebou bol uz druhy autobus tej istej linky). Co si ako vodic vyberies ?
Hovoríme o výlukovom stave alebo o prevádzkovom? Nikdy som nemal problém sa na Vazovovej otočiť ani v plnej premávke a nikoho som nezdržiaval.. Ani nie je dôvod, keď je jedno rameno toho triangla len manipulačné (čo by teda po presmerovaní 7 a 11 nebolo, ale tie by zase nemuseli jazdiť práve v okamihu výluky).
petert