Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Vševedko samofandivý #43197:
POINT, t.j. POlojednotný INTerval, bol chabým pokusom VÚD o vyriešenie problému žilinských mnohouholníkov. Ak sa dobre pamätám, riešenie spočívalo v tom, že na koordinovanom úseku sa zobral najmenší spoločný násobok (NSN) intervalu, do neho sa napchali spoje jednotlivých liniek a podľa akéhosi algoritmu sa optimalizovali. Ďalšie odchody sa už urobili pripočítaním tohto NSN. Výsledok bol, že na koordinovanom úseku síce bol spoločný interval slušný, ale jednotlivé linky boli rozhádzané až hrôza (ak sa dobre pamätám, rekord bol od 10 do 21 minút).
Havária?
Dnes som zažil nahoršiu nehodu v živote ... Isiel som v 59-ine v smere do petrz a pri Novom moste naburala do auta.Autobusu naprv zhasol motor a potom ho nastartoval.Isel dalej a pri odbocke v smere do Karl. Vsi na moste odbacalo auto autobus do neho sikmo nabural auto sa prevratilo a autobus ho tlacil pred sebou asi 5 metrov vodic zacal brutalne brzdit a vsetci leteli do predu .Nikto nebol zraneny ja som bol vzadu a bolo to dost brutalne
Tomáš Samko ?
Prerokovanie návrhu zmien a doplnkov Aktualizácie územného plánu hlavného mesta Slovenskej republiky Bratislavy, rok 1993 v znení neskorších zmien a doplnkov
http://www.bratislava.sk/vismo/dokumenty2.asp?u=700000&id_org=700000&id=74261

Z návrhu zmien vyberám:
RUŽINOV
- lokalita č.11 – priestor Ružinov – územná rezerva nosného systému mestskej hromadnej dopravy, rezerva koridoru v šírke 20 m. Môj komentár: vedená v predĺžení Ružinovskej, potom za diaľnicou D1 doľava ponad trať, paralelne s D1 a na letisko, podrobnejšie v grafickej prílohe. Podľa smerového vedenia to vyzerá na predĺženie systému rýchlodrážnej električky na letisko.

LAMAČ
- lokalita č.4 Rajtáková – pod Zečákom – zrušenie vedenia MHD, preradenie komunikácie do funkčnej triedy C2
-lokalita č.5 - doplnenie novej trasy komunikácie funkčnej triedy C1 s vedením MHD

DEVÍN
- nová trasa komunikácie funkčnej triedy C3 s vedením MHD - do územia na východ od súčasnej zástavby

PETRŽALKA
- nová poloha autobusovej a trolejbusovej vozovne pri čističke
- zachovaná vozovňa NS Janíkov dvor, ale redukované ďalšie rozvojové plochy (v severozápadnej časti Janíkovho dvora)
Reply on: Mikimaus #43230:
dalsie stanoviste ZV je pri hribikoch v KV 🙂
V ostatnych dnoch som si vsimol ze ZV elektriciek stoji pred Tunelom. Je to sposobene vylukou na floriane? Je to dost nestastne miesto, nikde ziadne WC ani bufet ?
Reply on: Bigmac #43222:
1. necestuvavam spod noveho mostu casto, skor z inych konecnych a ked vidim na obratisku sa susit voz ktory potom nastartuje a pride, tak to asi nebude oneskoreny predchadzajuci odchod (ak ano a pritom vodic sa susi vo voze, tak nech ho duplom skefuju (pochopil by som ak by mal sracku a musel sediet na WC))
2. Tento pripad poznam, bohuzial ja ho ako overit nemam, v kazdom pripade dispeceri to uz ako overit maju a predpokladam ze aj overia (ved vidia podla karty vodica). S nesynchronnym casom vo vozidlach sa ale neak velmi casto nestretavam...
3. to sa tiez nie vzdy da 🙂

Re #43221 AAA: nuz, mal... a kedze chronometraze su castokrat na .... tak to vyzera tak, ze autobus sa na linke vlecie ako slimak a aj tak ma este nadbehnute... a cestujuci dnu su nespokojni rovnako pri pomalej jazde ako ked by minutu - dve vetral na zastavke...
čaute, nevie náhodou niekto z Vás, či a ako sa používa GPS v MHD?
Reply on: AAA #43223:
Su tu 2 velkomesta a ak chces mat lepsie obchody, uvazujes ako zjednodusis cestovanie, a donutis spojit lepsie europske centra... Vlaky by mali mať omnoho väčšie trate.
Obcan Jozef: a koho mas na mysli pod pojmom "dobiehajuci cestujuci"? To stado, ktore spravidla v uzli Novy most prebieha z nastupneho ostrovceka elektriciek smer Safarikovo namestie na zastavku abusov v rovnakom smere mimo prechodu pre chodcov? A bol si prvy z toho stada? To je dobre, pretoze stado spravidla vedie vôl. Ak sa mylim, oprav ma. Vdaka vopred
Vševedko samofandivý

Vševedko samofandivý

Reply on: petert #43224:
Na to si ako prišiel?
Reply on: AAA #43223:
S Bahn je nizsiepodlazny, su tam ulozne miesta pre bicykle, je uspornejsi, netreba stavat metro, potiahnes ho dalej aj cez centrum, ked upravis kolaje , je obojzivelny a nerobi mu problem s komb. na na nosny system...
Reply on: petert #43220:
A načo je S-Bahn z Viedne pre BA dobrý, keď teraz chodí so Sudbf. vlak do BA každú hodinu?
Si: 1.vysvetlenie predcasneho odchodu by bolo; a to je, ze ten voz meska tolko, ze cestujucemu sa zda, ze to je uz ten dalsi a odchadza predcasne. 2.varianta: vodic odchadza "nacas podla palubaku", ale nema (nema funkcnu) vysielacku a preto nema jednotny cas. Chyba na strane dopravcu, prip. priamo vodica (je dement a nevie ju prihlasit). 3.varianta: vodicom je nezodpovedny pisoar, serie na grafikon. Takeho okrem skaredeho natretia (nie na dispecing, ale staznostou) treba riesit aj nakopanim do riti. Osobne.
Reply on: si #43218:
A nemal by vodič vždy na zastávke čakať na čas odchodu podľa CSP, aj keď by to mali byť 2 minúty. Neraz sa mi totiž stalo, že hlavne cez víkend vodič ide aj o 2 minúty skôr ako má. Alebo teda, keď vodiči nemajú čakať na čas odchodu napísaný v CSP, nemalo by byť na CSP napísané, že spoj má povolené ísť s náskokom x minút, ako je to v KE?
Reply on: SZKV #43168:
Keby to šlo tak Bahn podla mojich uvah /A/- Wienn -...-...- ZST Petrzalka - Einsteinova,- Prievoz,-Suhvezdna Ružinov , -Trnavka Ružinov,-ZST Nove Mesto, Predmestie, Rača End...
/B/-...- Rusovce, Janikov dvor na nosny system, trasa petrzalka,-Kamenne nám.,-Trnavské mýto, - Polus city center- ZST nove mesto /napojit/ - st, vinohrady,-Hlavna stanica- Dubova,-Zelezna studnicka,- lamac- Devinska nova ves Devinske jazero, Devinske jazero 2 zastavana oblast,- 3,-Pred Stupavou,- Stupava,END - Sv. Jur ?
io, io ;o) ved to...len keby mal clovek kazdy chvilu hlasit nieco na DPB...kedy bude jest a kedy pracovat? ;o)
ale inac, obcas mam chut niekotrych cestujucich zahlusit. lebo su aj taki, co evidentne cestuju neskoro, preskakuju cez hory doly a potom sa pchaju do zatvarajucich dveri... nuz, aj takie byva.
inac viete co som raz zazil v prahe? nejaka turistika si noramalne uz ako hlasili "ukoncete vystup a nastup....", napchala kufor medzi dvere, aby jej nezavrel a vlacila dalsie tasky k tomu kufru. robila tak na drzofku hned pri druhych dverach za vodicom. ten vystupil a lamanou anglicko-cestinou jej vynadal ;o)))
Reply on: papuca #43216:
v pripade ze vodic z konecnej odchadza skor, tak si opravnenen zasluzi vykefovat a tak ked si overim na zaklade casu v inom vozidle ze to nie mne meskali hodinky ale naozaj siel skor, tak zoberiem telefon a nahlasim na dispecing... nestretol som sa zatial v tomto smere s neakou neochotou dispecera...

PS: po trase sa mu moze podarit nadbehnut si, ale skory (a aj neodovodnene neskory) odchod z konecnej povazujem za drzost a bez milosti za nu bonzujem 😃
Reply on: papuca #43216:
nech sa paci, mozes napisat na DPB staznost s konkretnymi udajmi kedy vodic isiel skor z konecnej. Da sa to jednoducho z karty overit ci to tak bolo alebo nie a vodic bude mat urcite postih.
Reply on: si #43215:
plne s tebou suhlasim a jasne, ze vodic to tam nema lahke. aaaauuuuuushaaaaak, ja na 70 prestupujem pod N.M. kazde rano, zvacsa o 8,15. a videl som aj take, ze jednak, nie len ze nebola zapcha a vodic sa nemusel snazit vopchat medzi kolonu, ale isiel ( a stava sa to nie raz do tyzdna) o minutu aj viac skor. (a nech nikto nehovori, ze maju cestujuci chodit skor. elektricky totiz obcas meskaju.)
len to som chceu, ze neeee shecko je takie cerno-biue ;o)
Reply on: občan Jozef #43202:
tak sa vazeny obcan skus vzit do toho ze nebudes radovy cestujuci ale vodic:
ak otvoris dvere dobiehajucim, tak musis davat pozor na dvere; ak sa ti aj vyskytne miesto medzi hustou dopravnou premavkou na ceste, musis najprv skontrolovat ci ti niekto netrci z dveri, dat znamenie, zatvorit ich a az potom sa mozes skusit napchat do medzery medzi autami, ktora je uz medzicasom niekde na safarikovom namesti a cely cyklus mozes opakovat... A ludia (aspon rano) na tej zastavke pribudaju stale. Takze sa mozes rozhodnut, ze bud uz tym dalsim dvere neotvoris a mas sancu prejst trasu linky podla CP, alebo tam budes cakat naveky (lebo ludia sa snazia nastupovat aj ked by za tebou bol uz druhy autobus tej istej linky). Co si ako vodic vyberies ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.