Už niekoľký raz sa mi stalo, že vodiči linky č. 70, odchádzajúci zo zastávky "Nový most" (smer Mlynské Nivy a ďalej), neumožnia nastúpiť dobiehajúcim cestujúcim (najčastejšie z električiek) do ešte stojaceho autobusu. Dňa 13.4.2005 vodič tejto linky (odchod 07,15 hod.) úplne arogantne zatvoril dvere vtedy, keď dobiehjúci chceli vstúpiť do autobusu a napriek tomu, že musel čakať z odchodom pretože sa nemohol zaradiť do prúdu idúcich vozidiel, nastúpenie neumožnil.
Jeho majestát "vodič MHD" dal cestujúcej verejnosti jasne na javo, že nie doprava je pre ľudí, ale ľudia pre dopravu.
Myslím, že vodič s takýmto postojom k svojim "živiteľom" patrí "pod báger" (voziť zeminu) a nie na autobus.
V mene bezradne (ale aj pohoršene) odmietnutých cestujúcich mu ďakujem. Dúfam, že si tento príspevok všimnú aj jeho nadriadení a vyvodia voči nemu ( aj voči vyskytovaniu sa tejto primitívnej arogancie) zodpovedajúce konvencie.
no myslim ze keby tie 2 vyradene SADisticke plynove vrakosy venovali DPB, tak by sa celkom pozdvihla uroven cestovania, vyzeraju (aspon karoseriou) vyrazne lepsie ako 3600 s hrdzavou strechou
To sa predsa nikdy tak nerobilo. ? Ale teraz vazne: Ono je to trosku ine tocit na triangli vozy uprostred mesta a ak este k tomu na triangli blokuju vozy tade ibe prechadzajuce. Ine je mat niekde na prdeli mesta triangel.
Martin Fundárek:Však v pripade intervalu 7-8 minút sa v skutočnosti jedná o interval 7,5 minúty,zaokrúhlený na celé minúty.To je súčasne aj odpoveď Andymu na otázku,prečo 7-8 minút áno a 8-9 minút nie.A na záver otázka:Čo to bolo,toten POINT?
Ja som celé leto cestoval v tom úseku načierno, ale vždy som mal zlý pocit, keď som v Petržalke čítal ten oznam, že v prípade, že nemám lístok po hranicu pri kontrole, tak musím zaplatiť stonásobok prvého tarifného pásma, čiže 1000 Sk na IC.
netreba medzinárodný lístok, v pohode dojdes do Petrzalky s listkom do Kittsee Gr., ten ponuka kazdy automat VOR. Oficialne by este trebalo listok za slovensky usek od hranic do Petrzalky, ale rakusania ho moc nepytaju.
ok, ale podľa môjho názoru už pri intervale 8-9 nemá zmysel pozerať "kedy ide"... Keď idem cez víkend (je interval 12min.), tak si pozriem, že kedy to ide, ale cez pracovný deň jednoducho idem na zastávku a čakám.
Interval by podľa mňa (ale aj podľa niektorých teoretických publikácií) mal byť taký, aby boli časy odchodov zapamätateľné. Do nejakých 5, možno aj 6 minút som ochotný akceptovať čokoľvek, pretože v tomto rozmedzí sa spoje pohybujú v rámci bežných odchýliek od grafikonu. Ďalej 10, 12, 15, 20, 30, 60 minút a ako zvláštny prípad striedavo 7 a 8 minút. Pevných 8 minút skôr výnimočne - tam, kde treba prekladať dve linky (typu 34 a 83, 201 a 202) a výsledný interval na spoločnom úseku je teda 4 minúty.
Ešteže máme na električkách jednotný interval (okrem rannej 9-ky) a zhovadilosť zvaná POINT, ktorá sa tu kedysi v rámci pseudooptimalizácie uplatňovala, odplávala do večných lovíšť.
Mesiac sťahovať brká? To by bolo už trochu moc.. A čím je ten interval zlý? Hustejší nemá zmysel a redší by bol asi málo, aby mala tá linka zmysel. A kvôli pamätaniu to tiež nemá zmysel, lebo to chodí tak často, že ani nie je treba pozerať do CP. Na linkách 201, 202 a 208 sa to osvedčilo, teda aspoň podľa môjho názoru.
aNTI:Samozrejmosťou by bolo vylúčenie IGK z takéhoto uzla. Sommelier:By som Ťa chcel vidieť,ako prechádzaš pravotočivým kruhovým objazdom v pravostrannej premávke,geroj:-P.Inak kruhový objazd je,tak ako každá iná križovatka,vhodný pre špecifické podmienky a nie je všeliekom.A jazda cez kruhový objazd,najmä cez väčší,sa musí nacvičiť,to si z učebnice autoškoly nenaštuduješ.
Áno, myslím, že by to boli efektívne využité peniaze. Myslím, že sprejerom ide nielen o adrenalín, ale aj o to, aby ich výplody videlo čo najväčšie množstvo ľudí (najmä konkurenčné party). Takéto názory napísali do diskusie, ktorá na takúto tému prebehla na tomto fóre pred pár mesiacmi, aj nejakí sprejeri. Preto sa domnievam, že ak bude mať čarbanica trvanie v priemere dve hodiny (od chvíle, kým to večer spácha, do príchodu do vozovne), bude motivácia vandala dosť oslabená.
tak neskutočne veľa Bratislavských križovatiek malo byť vyriešených kruhovým objazdom a nie je, že Siemens bude tomuto mestu dodávať semafory ešte minimálne 200 rokov. Iba kretén dal vodičák niekomu, kto neviem prejsť kruhovým.
Videl som tu nejake fotky aus Deutschland. Cez satelit som normáálnee videl BAHN TV - 24 hodín vysielanie Deutsche Bahn. Akože tomu sa povie spoločnosť, ktorá potrebuje predávať služby a nemôže si dovoliť brať to spôsobom buď rád, že sa odvezieš (ty ...). Ešte pár rokov aktívneho vymierania kolektívne zmýšľajúcich a niekam sa dostaneme. Len čo so zlodejmi, to už netuším, tí nám tu zostanú.
jo ja som to pochopil, iba sa obavam ze ti uji vodici tam budu velmi velmi dezorientovany a v kruhu bude doprava viac stat ako plynut... kvoli trtkosom...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
petert