Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Papuca: nemam pocit, ze by si bol zaujaty voci DPB. Alebo sme zaujati obaja? 😃 Toto naozaj nie je doprava, skor by som to definoval ako ciesi modelove kolajisko, resp autodrahu v mierke 1:1. Management sa len hra a ked ich riadiace funkcie omrzia, tak jednoducho vytiahnu napajanie transformatora svojej hracicky zo sietovej zasuvky a zastrcia ju spokojne kamsi pod postel alebo ju strcia do komory...
V zostrihu zasadnutia miestneho zastupiteľstva MČ Dúbravka, ktoré až do budúcej stredy vysiela Dúbravská televízia bola reč aj o osude linky č. 22. Tu je prepis:

Starosta Dúbravky Peter Polák: "Neboli schválené peniažky na tú linku, podľa všetkého, svedkov, ktorí to sledovali povedali, že nie je natoľko zaťažená, že je to pre dvoch, troch, štyroch ľudí na tej poslednej zastávke, skončí sa o deviatej, pokračuje sa o jednej... Bolo to síce pekné gesto, že sme to urobili pre zamestnancov, asi sa to pre tých, pre ktorých to bolo určené, až toľko ich nie je. Nepripojili sa k tomu z Devínskej ani zo Záhorskej Bystrice, takže by to išlo všetko na ťarchu našej mestskej časti, nezúčastnil som sa tým pádom ani na rokovaní na Dopravnom podniku. Januárom (???) asi to ukončí sa. Mali sme ešte prísľub, že pán primátor nájde ešte nejaké v úvodzovkách čierne alebo utajené peniaze, a že ešte čosi každej mestskej časti prihodí, čiže to z toho zaplatí sa. Nenašli sa zatiaľ, žiaľ, linka asi nebude pokračovať."
Reply on: Jonny #41215:
Ale Ty tu nezmyselne obhajuješ metro pred SEGREGOVANOU električkovou traťou v Peržalke.
Reply on: Papyr #41217:
Na Malostranskom námestí nie je obmedzenie kvôli splietke ale kvôli kostolu. V skutočnosti tam KT8 bez problémov prejde, maximálne by si odrela zrkadlo.
Chotkova je už od rekonštrukcie prejazdná aj pre KT8.
Nový voz je samozrejme projektovaný na prejazdný profil T3, nie KT8. Ale kto vie, ako to bude vyzerať v praxi:-P.
No a na záver - svoj iracionálny odpor voči T3 by si mohol aj nejako filtrovať:-P. U substráta bežného by som to ešte dokázal pochopiť. Ale vlky sú kupodivu s T3RP maximálne spokojné.
caute, som tu na tomto diskusnom fore prvy raz. odvtedy, co som zacal troska viacej cestovat si obcas kuknem nejake stranky o mhd. kedze som navstivil niekolko europskych aj americkych miest, hladal som vacsinou na www.subwaynavigator.com a pod. posledny polrok velmi casto chodim do prahy. zial, este aj bukurest ma snad lepsie riesenu mhd ako my. clovek zisti, ze mhd vytvara dojem z mesta. uroven pohybu po meste robi svoje.
metro v prahe je fakt celkom dobre, dokonca mi je sympatickejsie ako viedenske metro alebo marta (v meste Atlanta, USA), aj ked snad najvacsi zazitok mam z NY City metra. kto zazil nahlu zmenu supravy na „expres“, vie o com hovorim :o) ale o to nejde, kazde ma nieco do seba.
smutny stav mhd v BA je fakt na zaplakanie. velmi casto mi tu chodia priatelia z prahy alebo budapesti. vsetci svorne nechapu, akoze nemame nosny system v hlavnom meste. ked clovek zacne vysvetlovat historiu zanedbavania BA na ukor prahy (to nie je vycitka prahe! bolo to dost prirodzene), hned sa ma spytaju „aha, a co s tym robite?“. ha…zrada…co ja viem? vyberame vyssie jazdne, platime nejaku firmu za cistenie busov, ale preco chodia hned rano spinave to neviem… no a tak clovek len smutne zasne.
neviem, ci je lepsie metro alebo rychloelektricka. svajciarsko tiez nema vo velkych mestach metro a vseobecne sa tvrdi, ze metro sa oplati az od miliona obyvatelov. tak ci onak, nieco s tym treba robit… a neviem, ci pan zachar vobec niekedy za posledne mesiace mhd cestoval. keby ano, urcite by sme uz nejake pozitivne zmeny videli.
btw, v lete som platil pokutu, lebo som mal 1 den staru elektricenku. navstivil som mhd… socialisticky pristup k praci… hm,ale mozno som len zaujaty.
Reply on: Aichi #41218:
To bude v nasom DPB tak v roku 2589 ? ?
Reply on: TeBeCe #41216:
Mali by sa obchdnici z obchodnej tiez kusok spamatat a zacat konat, lebo ak sa zjednokolaji obchodna, vsetky problemy v clanku obsiahnute zapricinia, horsiu obsluhu obchodnej ulice a zaroven tam bude aj nizsi pocet ludi, vid. rekonstrukcia v lete, zisk bol minimalny pre podnikatelov na obchodnej a to len vdaka obmedzeniu Elektrickovej dopravy
Ako bezpecne su cipove karty? Je mozne nejako manipulovat udaje bez mojho vedomia? Zaujimaju ma hlavne cipove karty v DPMK(Kosice).
az je mi do placu ?
(ak to tu uz bolo, tak sorry)

http://www.sme.sk/clanok.asp?cl=1935044


Testovacia jazda autobusov Inteligentného multimodálneho dopravného systému (IMTS) firmy Toyota Motors v areáli EXPO 2005 Aichi v meste Nagakute 16.februára 2005. Nová generácia IMTS umožňuje prevádzku automatických autobusov bez obsluhy vo formáciach viacerých jednotiek jednotnou rýchlosťou na vyhradených koridoroch, ako aj ich prevádzku s obsluhou na normálnych cestách.

+ 2 fotky
Reply on: galiyosha #41210:
No, na Malostranskom namesti je prejazd splietkou skrz dom, tam nesmu KT8, iba T3/T6. Tam by dosla uhony elektricka i pamiatkova rezervacia UNESCO. Chotkova ulice je zase ta serpentina medzi Hradcanskou a Malostranskou, kde KT8 takisto nemoze, a sklonove/smerove pomery su tam velmi narocne (ostra zakruta v stupani), takze tam by pri vykolajeni dosla uhony elektricka a smerom dolu i cestujuci...

Ja len ze ked to tieto dve miesta neprelezie, tak sa na linke 22 nicoho poriadnejsieho nez hnusnych obitych odporovych T3 nedozijem.
Reply on: Vševedko #41214:
medzi segregovanou a metrom skoro žiadny, to je OK, ale ak sa nemílim, reaguješ na príspevok ktorý je spojený s problémom na dúbravskej radiále a tá pokial vieš, nie je segregovaná ? ? ? ? A na to aj doplatili cestujuci rovnako ako dnes na račianskej radiále...
KilRim:Áno,presne tak,som sviňa a zradca slovenského národa a radšej by som prijal 10 Bélov Bugárov než jednoho Jana z búdy. Jonny:Aký je rozdiel v spoľahlivosti medzi segregovanou električkovou traťou a metrom?
Reply on: si #41212:
polozapustene riešenie má určite väčšiu buducnost s prípadnym prechodom na metro, ale estakada je draha a navyše má svoje výrazné proti.
Inak, to akože poslanci rozhoduju o veciach, na ktoré nemajú ani odbornú sposobilost a súhlas 150 000 obyvatelov Petržalky ?Myslím, že toto je tak vážna vec, že by sa mali k tomu vyjadrit odbornici a navyše by mali brat do uvahy aj pripomienky obyvatelov mestskej časti, pretože vec takéhoto charakteru sa vymiká volebnému mandantu, mali by do toho určite okrem odborníkov prehovorit aj ludia ? Fajn, takže to potom možu mudrovat fakt do všetkého na čele so Supermanom futbalistom Bajanom
Reply on: Jonny #41211:
ten hlukovy argument im treba chrstnut do tvare (a cim viac ludi im to spravi, hadam sa uvedomia), tiez si myslim ze polozapustene riesenie je najidealnejsie...
Reply on: galiyosha #41210:
najsmutnejšie je na tom to, že ak im prejde táto varianta, tak je po všetkom. Ak by vyšla pozemná alebo polozapustena varianta, tak by tu bola ešte nadej, že niekedy v buducnosti by tadial mohlo fičat metro, ale ak sa raz postaví estakada tak to je definitíva navždy konec smrt hrôza ?, pretože estakada bude navrhnuta pre eliny, čiže na zátaž pre metro nebude vhodná. A inak, ak hovoríš o Černom moste alebo Rajskej záhrade - nebud naivný, také stanice a navyše krytý tubus by tu určite nebol.... ? ? ? ? ?

A ak niekto čital ten článok, tak musí uznat, že poslanci su trocha mimo a mali by sa dat liecit ? Hovoria, že estakadu preto, aby neboli pretažovane cestne prechody a cesta... ? ? ? Ale ved všetky varianty sú mimourovnové, to znamená, že nešla by trat nad cestou ale cesta nad tratou a žiadne že cez cestu!. Apropo asi sme fakt tak bohatí, že ked už máme na 80% uzemí vyhlbený koridor ideme zrazu do výšín stavat estakadu, nebolo by jednoduchšie postavit zopár cestných premostení ako niekolko kilometrovú estakadu ???A už nehovoriac o hluku, ktorý by bol pri polozapustenej variante určite nižší...
Reply on: m@rtin #41199:
Tá vysoká podlaha vyzerá ešte relatívne rozumne. Ak som dobre vyškúlil, na tých výkresoch je naznačený prechod šikmou rovinou, to by bolo optimálne riešenie. Mňa skôr desia tie pozdĺžne sedačky. Chápem, že inak by museli byť na podeste, ale toto sa mi do električky nezdá vhodné ani trochu...

Re #41200 Papyr: Úhony koho/čoho? Trate, cestujúcich, okoloidúcich či samotnej električky? ?

Re #41209 Jonny: O petržalskom mestskom zastupiteľstve som stratil aj posledné ilúzie. Najprv z mne neznámych príčin broja proti drátolezom, a teraz si idú vydupať najdrahší a najdebilnejší variant. Asi sa bol niekto pozrieť v Prahe na Rajskú zahradu a Černý most a povedal si, že sa nemôžeme nechať zahanbiť, veď aj u nás je čím plýtvať... ?

Dnes som sa po dlhom čase odviezol 7303. Veľmi výdatne som sa nasmial. Zadanie jazdy, nič, kravál regulácie, šklb, trhaný rozjazd, šklb, šklb, regulácia vypla, električka sa čoraz rýchlejšie gúľa dole briežkom, kolesá neodsávajú hluk, ale veselo rachotia, šklb, opäť kravál regulácie, šklb, trhané brzdenie, šklb, šklb, zástavka. Klobúk dole, vodič s tým bol schopný zastaviť takmer vždy presne pri označníku. Pri Technickej naňho oproti idúca jednotka začala blikať SOS. ? Ako to mohlo dostať preukaz spôsobilosti? Čo to bolo zahrnuté v Mečiarových amnestiách?
NOČNÁ MORA SA STÁVA SKUTOČNOSŤOU !

Petržalka chce estakádnu trať ? ? ?

http://www.ba.sme.sk/c/1933122/Petrzalka-chce-estakadnu-trat.html
Nick: ale elektricka ako dopravny system nemoze za to, ze akysi debil s autom vleti do kolajiska. To je vinou zlej organizacie riadenia.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.