Reply on: Papyr #41217:
Na Malostranskom námestí nie je obmedzenie kvôli splietke ale kvôli kostolu. V skutočnosti tam KT8 bez problémov prejde, maximálne by si odrela zrkadlo.Chotkova je už od rekonštrukcie prejazdná aj pre KT8.
Nový voz je samozrejme projektovaný na prejazdný profil T3, nie KT8. Ale kto vie, ako to bude vyzerať v praxi:-P.
No a na záver - svoj iracionálny odpor voči T3 by si mohol aj nejako filtrovať:-P. U substráta bežného by som to ešte dokázal pochopiť. Ale vlky sú kupodivu s T3RP maximálne spokojné.
galiyosha
Re #41200 Papyr: Úhony koho/čoho? Trate, cestujúcich, okoloidúcich či samotnej električky? ?
Re #41209 Jonny: O petržalskom mestskom zastupiteľstve som stratil aj posledné ilúzie. Najprv z mne neznámych príčin broja proti drátolezom, a teraz si idú vydupať najdrahší a najdebilnejší variant. Asi sa bol niekto pozrieť v Prahe na Rajskú zahradu a Černý most a povedal si, že sa nemôžeme nechať zahanbiť, veď aj u nás je čím plýtvať... ?
Dnes som sa po dlhom čase odviezol 7303. Veľmi výdatne som sa nasmial. Zadanie jazdy, nič, kravál regulácie, šklb, trhaný rozjazd, šklb, šklb, regulácia vypla, električka sa čoraz rýchlejšie gúľa dole briežkom, kolesá neodsávajú hluk, ale veselo rachotia, šklb, opäť kravál regulácie, šklb, trhané brzdenie, šklb, šklb, zástavka. Klobúk dole, vodič s tým bol schopný zastaviť takmer vždy presne pri označníku. Pri Technickej naňho oproti idúca jednotka začala blikať SOS. ? Ako to mohlo dostať preukaz spôsobilosti? Čo to bolo zahrnuté v Mečiarových amnestiách?