Reply on: Papyr #41217:
Na Malostranskom námestí nie je obmedzenie kvôli splietke ale kvôli kostolu. V skutočnosti tam KT8 bez problémov prejde, maximálne by si odrela zrkadlo.Chotkova je už od rekonštrukcie prejazdná aj pre KT8.
Nový voz je samozrejme projektovaný na prejazdný profil T3, nie KT8. Ale kto vie, ako to bude vyzerať v praxi:-P.
No a na záver - svoj iracionálny odpor voči T3 by si mohol aj nejako filtrovať:-P. U substráta bežného by som to ešte dokázal pochopiť. Ale vlky sú kupodivu s T3RP maximálne spokojné.
Jonny
A ak niekto čital ten článok, tak musí uznat, že poslanci su trocha mimo a mali by sa dat liecit ? Hovoria, že estakadu preto, aby neboli pretažovane cestne prechody a cesta... ? ? ? Ale ved všetky varianty sú mimourovnové, to znamená, že nešla by trat nad cestou ale cesta nad tratou a žiadne že cez cestu!. Apropo asi sme fakt tak bohatí, že ked už máme na 80% uzemí vyhlbený koridor ideme zrazu do výšín stavat estakadu, nebolo by jednoduchšie postavit zopár cestných premostení ako niekolko kilometrovú estakadu ???A už nehovoriac o hluku, ktorý by bol pri polozapustenej variante určite nižší...