Reply on: galiyosha #41210:
No, na Malostranskom namesti je prejazd splietkou skrz dom, tam nesmu KT8, iba T3/T6. Tam by dosla uhony elektricka i pamiatkova rezervacia UNESCO. Chotkova ulice je zase ta serpentina medzi Hradcanskou a Malostranskou, kde KT8 takisto nemoze, a sklonove/smerove pomery su tam velmi narocne (ostra zakruta v stupani), takze tam by pri vykolajeni dosla uhony elektricka a smerom dolu i cestujuci... Ja len ze ked to tieto dve miesta neprelezie, tak sa na linke 22 nicoho poriadnejsieho nez hnusnych obitych odporovych T3 nedozijem.
Jonny
A ak niekto čital ten článok, tak musí uznat, že poslanci su trocha mimo a mali by sa dat liecit ? Hovoria, že estakadu preto, aby neboli pretažovane cestne prechody a cesta... ? ? ? Ale ved všetky varianty sú mimourovnové, to znamená, že nešla by trat nad cestou ale cesta nad tratou a žiadne že cez cestu!. Apropo asi sme fakt tak bohatí, že ked už máme na 80% uzemí vyhlbený koridor ideme zrazu do výšín stavat estakadu, nebolo by jednoduchšie postavit zopár cestných premostení ako niekolko kilometrovú estakadu ???A už nehovoriac o hluku, ktorý by bol pri polozapustenej variante určite nižší...