V Liberci si uspesne rozbili siet na dve casti a jedna trat ostane aj na tisicke. A takisto ich to stalo obrovkse peniaze, ze nemali ani ne elektricky, tak pokovali vyradene T2 z Ostravy. U nas mame problemy s financovanim sucasnej MHD, takze akakolvek zmena neprichadza do uvahy.
Na zastavke Sturovo namestie je v pristresku nainstalovany telefonny automat na kartu. Je zaveseny na stojane, o ktorom sme sa tu pred casom bavili. (Ktora bola ta druha zastavka, kde to tiez bolo?)
Nezmysly hlásaš. Najväčšie stúpanie na trati na Barrandov je 60%o, problém je v dĺžke úseku s rozhodným spádom. A jazdiť tam môže všetko, akurát KT8 trochu viac kúria, T6A5 aj T3RP tam normálne jazdia, žiadne tyristory sa neprehrievajú.
NAŠŤASTIE nikto nedovolí prekopávať existujúcu trať s napájaním 15 kV/16,7 Hz na nejaké zvrátené 3 kV ani 1,5 kV. Takéto napájanie aj tak do mesta nesmie.
A ten Multikon je Praha-Kolín, nič s Plzňou to nemá:-P.
No tak takto to dáko bude s električkami na Barrandov...Je to trochu odlišná trat ako inde po meste, myslím na tej estakáde. Ale spravene to je skoro dokonale. Mne sa hádam ale aj tak lubi interval, je genialny po celý den ?
OKi, tak potom aj ja som pochopil definiciu duobusu nespravne, a beriem spat...uz budem vediet spravnu (kdesi si ju tam spomenul)
Re #40876 Bigmac: Hm, tak zrejme som to zle nazval...mam na mysli to, co vyraba frekvencie pre vykonovu cast regulacie trakcneho pohonu, nie menenie jednej frekvencie na inu
Re #40889 Bigmac: Ano, aj Sanosy maju Tr, ale vybocuju z ciselneho radu A to som inac aj napisal, ze az PO vyrobeni zavodu v Ostrove sa tam vyrabali - viem ze prve sa v Ostrove nerobili, lebo ziaden Ostrov nebol
Re #40922 Jonny: Ak sa niektorym vozom nieco prehrievalo (nemam blizsie info o tej konkretnej trati), tak to bolo na starych T3, a bol to zrychlovac - v nom sa totiz mari (meni na teplo) vsetka brzdna energia voza. T6 tam mozu jazdit preto, lebo maju tyristorovu vyzbroj a nie zrychlovac, a zrejme sa im tie brzdove odporniky na streche prehrievaju menej A reko T3 tam mozu tiez, pretoze uz tiez maju vsetky polovodicovu vyzbroj, a teda nemaju zrychlovac, ale pri brzdeni zvacsa rekuperuju, a pripadne si zaskokove odporniky vedia uchladit lepsie ako stare T3 zrychlovac Takze predpokladam, ze to bude asi tak, ze tam nesmu zrychlovace, cize stare neReko T3
OK, tak tam jazdia aj 2xT3 a 2xT6A5, no ak niekto vie, nech napíše prečo iné nie, ja som počul to, čo som napísel v predošlom príspevku, ale moc sa do toho neviznám ?
Zožeň si knihu 100 rokov elekktričiek v Bratislave, je to kvalitna publikacia ?
V zásade to bolo tak, že 1000 mm je tu od začiatku, takže od roku 1895, neskor boli taketo rozchody aj v iných moravských mestách. Posledné dve mestá, ktoré zostali na 1000 mm je Bratislava a Liberec, no v Liberci začiatkom 90-tich rokov magistrát odsuhlasil prechod na širší rozchod, takže oni teraz fičia na oboch, kedže ide o zdlhavý projekt ?
Podla mna ma široký rozchod lepšie vlastnosti, ale tisícka, ktorá sa dobre udržiava (nie ako tu) može byt tiež celkom fajn.Je to finančne dost náročne a vyžaduje si to radu výluk a obmedzení po dost dlhu dobu. Je to zbitočné teraz ked peniaze by mali ist skor do vozoveho parku ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Jonny