Reply on: Vševedko #40848:
OKi, tak potom aj ja som pochopil definiciu duobusu nespravne, a beriem spat...uz budem vediet spravnu (kdesi si ju tam spomenul) Re #40876 Bigmac: Hm, tak zrejme som to zle nazval...mam na mysli to, co vyraba frekvencie pre vykonovu cast regulacie trakcneho pohonu, nie menenie jednej frekvencie na inu
Re #40889 Bigmac: Ano, aj Sanosy maju Tr, ale vybocuju z ciselneho radu A to som inac aj napisal, ze az PO vyrobeni zavodu v Ostrove sa tam vyrabali - viem ze prve sa v Ostrove nerobili, lebo ziaden Ostrov nebol
Re #40922 Jonny: Ak sa niektorym vozom nieco prehrievalo (nemam blizsie info o tej konkretnej trati), tak to bolo na starych T3, a bol to zrychlovac - v nom sa totiz mari (meni na teplo) vsetka brzdna energia voza. T6 tam mozu jazdit preto, lebo maju tyristorovu vyzbroj a nie zrychlovac, a zrejme sa im tie brzdove odporniky na streche prehrievaju menej A reko T3 tam mozu tiez, pretoze uz tiez maju vsetky polovodicovu vyzbroj, a teda nemaju zrychlovac, ale pri brzdeni zvacsa rekuperuju, a pripadne si zaskokove odporniky vedia uchladit lepsie ako stare T3 zrychlovac Takze predpokladam, ze to bude asi tak, ze tam nesmu zrychlovace, cize stare neReko T3
Jonny
Napokon, aj mna by to zaujimalo