Reply on: Vševedko #40848:
OKi, tak potom aj ja som pochopil definiciu duobusu nespravne, a beriem spat...uz budem vediet spravnu (kdesi si ju tam spomenul) Re #40876 Bigmac: Hm, tak zrejme som to zle nazval...mam na mysli to, co vyraba frekvencie pre vykonovu cast regulacie trakcneho pohonu, nie menenie jednej frekvencie na inu
Re #40889 Bigmac: Ano, aj Sanosy maju Tr, ale vybocuju z ciselneho radu A to som inac aj napisal, ze az PO vyrobeni zavodu v Ostrove sa tam vyrabali - viem ze prve sa v Ostrove nerobili, lebo ziaden Ostrov nebol
Re #40922 Jonny: Ak sa niektorym vozom nieco prehrievalo (nemam blizsie info o tej konkretnej trati), tak to bolo na starych T3, a bol to zrychlovac - v nom sa totiz mari (meni na teplo) vsetka brzdna energia voza. T6 tam mozu jazdit preto, lebo maju tyristorovu vyzbroj a nie zrychlovac, a zrejme sa im tie brzdove odporniky na streche prehrievaju menej A reko T3 tam mozu tiez, pretoze uz tiez maju vsetky polovodicovu vyzbroj, a teda nemaju zrychlovac, ale pri brzdeni zvacsa rekuperuju, a pripadne si zaskokove odporniky vedia uchladit lepsie ako stare T3 zrychlovac Takze predpokladam, ze to bude asi tak, ze tam nesmu zrychlovace, cize stare neReko T3
Valec