Reply on: aNTI #40719:
Hehe, dobre som sa nasmial Veru, pre tych, co nepoznaju presnu terminologiu to musi zniet fakt divne (v T6 si moze vodic zahrat na klaviri, vozi si v kabine slapku ktora zvoni, a este ho tam otravuje nejaky pacient z patologie) TeBeCe to uz vysvetlil, este jemne doplnim - T6 mali kedysi na pravom pedali zapojeny zvonec (velmi uzitocna vec, kedze voz sa ovlada rucnym radicom na lavu ruku, a pravu dost casto potrebujes na ine veci (blinker, vyhybka, ...), uz to tu bolo velakrat rozoberane, nechcem opakovat seba ani inych, skus si pohladat nejake klucove slova)
Neskor ktosi ynteligentny vymyslel (konkretne po mimoriadnej jazde 7927-28 bez vodica), ze ten pravy pedal prerobi na funkciu tzv. mrtveho muza (slangovo mrtvola) - je ho treba drzat stale stlaceny, inak vyhodi bezpecnostny obvod vozidla (a vozidlo zareaguje nudzovym brzdenim) Takze to je ta mrtvola na pedali zvonceka Nastastie aspon posledne T6 (7947-56) mali funkciu mrtveho muza priamo v radici (treba drzat paku radica stlacenu), tak tam pedal zvonceka ostal zvoncekom
Vrtacik