prva seria ma ovladanie zberaca riesene v kuplovacke cez kabel vlakoveho rozhlasu, takze asi by sa nedal ovladat zberac druheho voza z prveho, keby sa to spriahlo s inou seriou ale to je len detail.
Ak sa chcete pobavit (alebo zaplakat), skuste zavolat na mestsku policiu (159), ze na nejakom chodiku parkuje auto. Dozviete sa, ze o tom uz roky vedia, ale nic sa neda robit, lebo inde vraj nie su parkovacie miesta (20 metrov odtiaľ však bolo poloprazdne parkovisko). Nakoniec sa clovek uz len dozvie, ze v Petrzalke je to bezne, a ze sa to tam toleruje... Potom uz len s velkou nechutou prislusnik povie, ze tak to teda oznami petrzalskej mestskej policii, nech si s tym robia co chcu... Dobre, nie?
1) Skutočne neviem ako výmena ZBERAČA a úprava obvodov s tým súvisiacich zabráni spriahavaniu vozidiel.
2) To zase tvrdíš Ty a ja neverím. Ale aj keby si hneď mal pravdu, tak budeme v prípade potreby spájať výhradne A voz z jednej súpravy s B vozom inej súpravy.
3) Nie, to tvrdíš Ty.
4) V čom konkrétne melú z posledného?
5) Kým skončia modernizácie T3 na T3RP, tak tu už ani Ty, ani ja nebudeme:-P.
e #40675 Vševedko
1.Prečítaj si ešte raz bod jeden
2.Rozdiel je vtom že B voz nemôžeš zameniť za A voz
3.To tvrdíš Ty
4.Ziavne nevieš o čom hovoríš ,pri oprave v UDJD na TV1 melú z predposledného
5.Počkáme a po všetkých modernizáciách T3 na T3P uvydíme
Fobust: isteze jazdi! Sice 3x do tyzdna zdechne ale domovskym vykonom je fculeky ZV Ruzinov + 2/posledna, kurz neviem. A ak nenieje na Posni, tak ju dostanem ja ako trest za zlerobenie priamemu nadriadenemu
QUAKEMAN