Amos: a ked sa tu uz preberaju listky, dovolil by som si navrh zmeny: zrusit 10 a 30min listok, zaviest 15min neprestupny za 15Sk a 60/90min prestupny za 20Sk. V pracovne dni od 5 do 20h platnost 60 minut, inak 90. Samozrejme, ze zakladne cestovne by bolo 60/90min, 15min by bol len ako komercna zlava na kratke cesty. V principe tarifa DPP s upravenymi cenami a vyskou pokuty (10 a 100 nasobok).
Ámos Keynes
Ad1: kto nahradí stratu, keď je stánok zavretý?
Ad 2: Nikto ťa nenúti zavolať na to číslo. Je to na dobrovoľnosti. Nemám informácie, že by tieto linky boli v iných mestách bezplatné.
Ad 3:Raz mi automat zožral 10,-Sk. Zavolal som na to uvedené telefónne číslo, s tým, že aspoň to opravia. Teta na druhom konci sa ma spýtala, že či mi to zožralo prahcy. Povedal som, že hej, že 10,-. vypýtala si adresu a o tri týždne mi došiel 14,-Sk lístok. čiže mi zaplatili aj telefonát. Ešte niečo? Lahšie nadávať ako overiť stav, že áno. Viac tarifný automat je aj v Rusovciach, aj v Čunove aj v Jarovciach.
Ad 5: Ani stánky nemajú turistické lístky. Toto je iný problém a splietaš. O tom sa tu diskutovalo nedávno a samozrejme na turisticky exponovaných miestach, by mali mať automaty čítačky na bankovky. Ako mi Bigmac(tušim) vysvetlil je to veľmo jednoduché. Samozrejme turistické lístky na MHD by mali mať aj informačné kancelárie, na letisku, Klobučníckej, Hlavnej stanici a iných miestach. Či je to tak, neviem, skús zistiť a povieš nám aký je stav.
Ad 6:Nie, len to znamená, že možno akurát na nový automat nie je. A keď prerobia starý na viactarifný, tak hádam sa dostane aj na tie meista, kde ho ukradli.
Re #40380 Muchomravec: Rob MHD systémom odvšadiaľ všade, daj adektátne intervaly aby vozy nejazdili prázdne a keď to zvládneš a nebude to vyzerať ako SAD, jazdí pri slpne mesiaca a to v tretí deň párneho týždňa, tak dostaneš nobelovku za MHD. Jeden prestup je normálna vec, len musia byť splnené isté dôležité predpoklady.
Re #40393 Vševedko: Veď to je tá chyba. Zastávky by mali byť vo vlastníctve DPB a mal by robiť dražby na prenájom na stánky, na každej zastávke by zaručil monopol, v centre v jendom smere, inde v oboch.(aby bol záujem) Stánok by musel mať lístky, musel by sa starať o čistotu povrchu a nesmel by predávať alkohol. [Vidíš, nie som až taký ultraliberál. Istá regulácia musí byť.]
Re #40415 Martin Fundárek: Preto mám mať ako každý normálny dopravca predaj CL u vodiča. Inak automaty majú citlivé čítanie mincí, kvôli špekulatnom, lebo by neskôr vyťahovali len pliešky v tvare jednotlivých hodnôt mincí. Viac tarifné automaty vydávajú, staré sa postupne, i keď pomaly prerábajú, čítačky chýbajú ale onedlho (2009) zrejme nebudú potrebné.
Re #40422 Papyr: Veď s tým budú súhlasiť hádam všetci, ale ako je to s počiatočnou finančnou náročnosťou? Bohužial nemáme ani na výmenu busov, nie to ešte budovanie trolejbusových tratí a kupovanie trolov. Aj keď mne by sa lúbilo kupovanie 25Tr(s elektrárňou) napríklad na L61. A neskôr potiahnuť dráty až na letisko alebo aspoň k avionu) a tak pokračovať na ďalších linkách.
Myslím, že budeme môcť byť radi ak sa tento rok postavia DD a ak sa budúci rok alebo 2007 začne stavať Petržalka.
Avšak po máji 2005 by som si vedel predstaviť L210 a L206 ako končí niekde v Petržalke.
Re #40455 Vševedko: Niéééé, tá jediná je tak blízko ku vchodu mojej školy. ?
Re #40458 Bigmac: Jak netreba ? kde by potom dávali taxikári svoje autiaky.
Re #40463 Petert: že by preto, že majú bubáky a ako klasik premier hovorí, kde sú bubáky je vôľa a aj cesta sa nájde.