Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Amos, re automaty na cl: ocakavas, ze v roku "myslim 2009" zaniknu bankovky? Tym automatom nic nechyba, len ich treba doplnit o citacku bankoviek a citacku platobnych kariet. A mimochodom, tie reko Merony 2000 maju presne tie iste hardverove vnutornosti ako nove Mikroelektroniky. A este cosi: aby neboli take pomale, treba zmenit tlacivo, teda pasku tak, aby tlaciaren automatu netlacila cely listok, ale do predtlace len dotlacala typ a cenu listka. Casova uspora by bola viac ako 50%
Reply on: Ámos Keynes #40470:
Ad 3: Ešte som zabudol, že teta mi aj vysvetlila, čím to mohlo byť a povedala, že to mohol spôsobiť pot na mojich rúkach (bolo to počas letných 30 viac stupňových horúčav), že automat mincu nezaregistroval.
Odvtedy ak mám mokré ruky mincu radšej otriem.
Reply on: Jonny #40363:

Ad1: kto nahradí stratu, keď je stánok zavretý?

Ad 2: Nikto ťa nenúti zavolať na to číslo. Je to na dobrovoľnosti. Nemám informácie, že by tieto linky boli v iných mestách bezplatné.

Ad 3:Raz mi automat zožral 10,-Sk. Zavolal som na to uvedené telefónne číslo, s tým, že aspoň to opravia. Teta na druhom konci sa ma spýtala, že či mi to zožralo prahcy. Povedal som, že hej, že 10,-. vypýtala si adresu a o tri týždne mi došiel 14,-Sk lístok. čiže mi zaplatili aj telefonát. Ešte niečo? Lahšie nadávať ako overiť stav, že áno. Viac tarifný automat je aj v Rusovciach, aj v Čunove aj v Jarovciach.

Ad 5: Ani stánky nemajú turistické lístky. Toto je iný problém a splietaš. O tom sa tu diskutovalo nedávno a samozrejme na turisticky exponovaných miestach, by mali mať automaty čítačky na bankovky. Ako mi Bigmac(tušim) vysvetlil je to veľmo jednoduché. Samozrejme turistické lístky na MHD by mali mať aj informačné kancelárie, na letisku, Klobučníckej, Hlavnej stanici a iných miestach. Či je to tak, neviem, skús zistiť a povieš nám aký je stav.

Ad 6:Nie, len to znamená, že možno akurát na nový automat nie je. A keď prerobia starý na viactarifný, tak hádam sa dostane aj na tie meista, kde ho ukradli.

Re #40380 Muchomravec: Rob MHD systémom odvšadiaľ všade, daj adektátne intervaly aby vozy nejazdili prázdne a keď to zvládneš a nebude to vyzerať ako SAD, jazdí pri slpne mesiaca a to v tretí deň párneho týždňa, tak dostaneš nobelovku za MHD. Jeden prestup je normálna vec, len musia byť splnené isté dôležité predpoklady.

Re #40393 Vševedko: Veď to je tá chyba. Zastávky by mali byť vo vlastníctve DPB a mal by robiť dražby na prenájom na stánky, na každej zastávke by zaručil monopol, v centre v jendom smere, inde v oboch.(aby bol záujem) Stánok by musel mať lístky, musel by sa starať o čistotu povrchu a nesmel by predávať alkohol. [Vidíš, nie som až taký ultraliberál. Istá regulácia musí byť.]

Re #40415 Martin Fundárek: Preto mám mať ako každý normálny dopravca predaj CL u vodiča. Inak automaty majú citlivé čítanie mincí, kvôli špekulatnom, lebo by neskôr vyťahovali len pliešky v tvare jednotlivých hodnôt mincí. Viac tarifné automaty vydávajú, staré sa postupne, i keď pomaly prerábajú, čítačky chýbajú ale onedlho (2009) zrejme nebudú potrebné.

Re #40422 Papyr: Veď s tým budú súhlasiť hádam všetci, ale ako je to s počiatočnou finančnou náročnosťou? Bohužial nemáme ani na výmenu busov, nie to ešte budovanie trolejbusových tratí a kupovanie trolov. Aj keď mne by sa lúbilo kupovanie 25Tr(s elektrárňou) napríklad na L61. A neskôr potiahnuť dráty až na letisko alebo aspoň k avionu) a tak pokračovať na ďalších linkách.
Myslím, že budeme môcť byť radi ak sa tento rok postavia DD a ak sa budúci rok alebo 2007 začne stavať Petržalka.
Avšak po máji 2005 by som si vedel predstaviť L210 a L206 ako končí niekde v Petržalke.

Re #40455 Vševedko: Niéééé, tá jediná je tak blízko ku vchodu mojej školy. ?

Re #40458 Bigmac: Jak netreba ? kde by potom dávali taxikári svoje autiaky.

Re #40463 Petert: že by preto, že majú bubáky a ako klasik premier hovorí, kde sú bubáky je vôľa a aj cesta sa nájde.
Reply on: Vševedko #40467:
Škoda, že ten Sanos pri Amfiku tam podlieha poveternostným vplyvom, aspoň keby bol v garáži...Ale čo už, ked poriadne nie je ani na prevádzky schopné trolejbusy miesta pod strechou... ? ? ?
Reply on: petert #40463:
nejsou peníze
Jonny:Dva Sanosy-jeden z prvej (6505) a jeden z druhej (6517) série a okrem toho ešte dve 9Tr-odporová a tyristorová.
Reply on: Bigmac #40457:
Nemá náhodou DPB vo vlasníctve aj trolejbus Sanos na vo vozovni pri Amfiteátri ???
tr3mp: pocuj to ma byt za tym stadionom ta lavka????
Reply on: Vševedko #40462:

Aaale nie po Mytnej, ale po namesti Slobody a nasledne paralelne so sucasnou elektrickou. Nie? ?
http://www.railfaneurope.net/pix/de/trams/Karlsruhe/GT8-100D/868-899/avg896_8823.jpg Preco to nemci dokazu a mi slovaci nie ? vela otazok malo vysvetleni
Reply on: fobust #40460:
1) Nejako sa mi nezdá, že by niekedy viedli dráty na Kolibu po Mýtnej. 2) Pred križovatkou bola wexelbúdka, nie zastávka. Aspoň teda pokiaľ moja pamäť siaha, netvrdím, že kedysi dávno to nemohlo byť inak.
Reply on: Bigmac #40459:

Diky, ozvem sa ked bude cas. ?
Reply on: Vševedko #40455:

Suhlasim. Co takto natiahnut draty na Kolibu tak ako boli davno a zastavku Zilinska uplne zrusit? Prestup by bol v zastavke Technicak univerzita pri NBS ke. No nie? A co sa Americkeho namestia tyka, tak nebola nahodou kedysi zastavka pred krizovatkou, vedla Metropolky? Lebo nieco sa mi mari... Len aby to nebola blbost.
Fobust: mam pre Teba nejake drobnosti na S-1000MB, tak sa prilezitostne ozvi.
Vsevedko: ale vsak mame Wienner Haltestelle. Sice tam, kde ju netreba, ale mame. Jesenskeho smer Zlate piesky. Tam je ako ukazka pre turistov.
Lotko: situacia s historickymi abusmi je zial verna kopia situacie historickych tbusov. DPB vlastni 1x Skodu 706RTO (licencia JELCZ upravena do podoby originalnej RTO), Karosu SM11, Karosu B 731.100, teda povodny automat Praga 2M70. Dostali sme aj Skodu 706RO od sukromnej osoby-zberatela, ale tej sme radsej nechali prepadnut papiere este pred troma rokmi. Osudy Ikarusu 280.08 ev.c: 2881 sa akosi odobrali do neznama, vraj je v jame. Vraj. Skusim vyzistit viac.
Reply on: tr3mp #40452:
Diky, a eliny pojdu kade? To to potom zrusia?
Reply on: fobust #40451:
Pokiaľ by si nerušil Slotovskú, tak by sa museli presunúť zastávky 203, to, čo tam je v súčasnosti, je výsmech a nie prestup. Rovnako by sa hodilo nejako premiestniť zastávku Amerikánske námestie tak, aby bolo aj pre tramwaye smer Trnavské mýto a zlikvidovať zastávku Odborárske nám.
Reply on: d3k0 #40446:
Lenže to sú také jednotlivé výkriky do tmy, nie nejaká ucelená koncepcia. A dôvodom návrhu výstavby viedenskej zastávky na Šafku aj tak nebolo skvalitnenie prestupov ale fakt, že takú ešte v BA nemáme:-P.
Nech spravia viedenskú zastávku pred Hasičákom:-P.
Reply on: si #40445:
No tak práve 201 ani 202 by som nerušil, pretože obidve ramená majú zhruba rovnaký prepravný výkon a okrem toho interval pred preložením nie je nič moc.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.