Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Bigmac #40457:
Nemá náhodou DPB vo vlasníctve aj trolejbus Sanos na vo vozovni pri Amfiteátri ???
tr3mp: pocuj to ma byt za tym stadionom ta lavka????
Reply on: Vševedko #40462:

Aaale nie po Mytnej, ale po namesti Slobody a nasledne paralelne so sucasnou elektrickou. Nie? ?
http://www.railfaneurope.net/pix/de/trams/Karlsruhe/GT8-100D/868-899/avg896_8823.jpg Preco to nemci dokazu a mi slovaci nie ? vela otazok malo vysvetleni
Reply on: fobust #40460:
1) Nejako sa mi nezdá, že by niekedy viedli dráty na Kolibu po Mýtnej. 2) Pred križovatkou bola wexelbúdka, nie zastávka. Aspoň teda pokiaľ moja pamäť siaha, netvrdím, že kedysi dávno to nemohlo byť inak.
Reply on: Bigmac #40459:

Diky, ozvem sa ked bude cas. ?
Reply on: Vševedko #40455:

Suhlasim. Co takto natiahnut draty na Kolibu tak ako boli davno a zastavku Zilinska uplne zrusit? Prestup by bol v zastavke Technicak univerzita pri NBS ke. No nie? A co sa Americkeho namestia tyka, tak nebola nahodou kedysi zastavka pred krizovatkou, vedla Metropolky? Lebo nieco sa mi mari... Len aby to nebola blbost.
Fobust: mam pre Teba nejake drobnosti na S-1000MB, tak sa prilezitostne ozvi.
Vsevedko: ale vsak mame Wienner Haltestelle. Sice tam, kde ju netreba, ale mame. Jesenskeho smer Zlate piesky. Tam je ako ukazka pre turistov.
Lotko: situacia s historickymi abusmi je zial verna kopia situacie historickych tbusov. DPB vlastni 1x Skodu 706RTO (licencia JELCZ upravena do podoby originalnej RTO), Karosu SM11, Karosu B 731.100, teda povodny automat Praga 2M70. Dostali sme aj Skodu 706RO od sukromnej osoby-zberatela, ale tej sme radsej nechali prepadnut papiere este pred troma rokmi. Osudy Ikarusu 280.08 ev.c: 2881 sa akosi odobrali do neznama, vraj je v jame. Vraj. Skusim vyzistit viac.
Reply on: tr3mp #40452:
Diky, a eliny pojdu kade? To to potom zrusia?
Reply on: fobust #40451:
Pokiaľ by si nerušil Slotovskú, tak by sa museli presunúť zastávky 203, to, čo tam je v súčasnosti, je výsmech a nie prestup. Rovnako by sa hodilo nejako premiestniť zastávku Amerikánske námestie tak, aby bolo aj pre tramwaye smer Trnavské mýto a zlikvidovať zastávku Odborárske nám.
Reply on: d3k0 #40446:
Lenže to sú také jednotlivé výkriky do tmy, nie nejaká ucelená koncepcia. A dôvodom návrhu výstavby viedenskej zastávky na Šafku aj tak nebolo skvalitnenie prestupov ale fakt, že takú ešte v BA nemáme:-P.
Nech spravia viedenskú zastávku pred Hasičákom:-P.
Reply on: si #40445:
No tak práve 201 ani 202 by som nerušil, pretože obidve ramená majú zhruba rovnaký prepravný výkon a okrem toho interval pred preložením nie je nič moc.
Reply on: Beus #40448:

Viac menej je to presne to, co navrhujeme vsetci. Este k Technickej univerzite. Obe sucasne zastavky by mali zrusit a vytvorit jednu novu, presne pri krizovatke pri NBSke. A je to. Zilinsku by som vsak nerusil, prestup na 203 musi byt zabezpeceny. Sice by bol relativne dlhy kus - z Vazovovej az na obchodnu, ale to iste mas aj na Spitalskej od dvoch levov az na Jesenskeho. A co sa Americkeho namestia tyka, tak to by som nerusil, nakolko je tam prestup na trolejbusy. Sice, na tie mozes prestupit aj na obchodnej / kollarku, ale tu je uz velika pesia vzdialenost. Je to komplikovanejsie. Zasa posuvat zastavku vysoka na Radlinskeho je dost nebezpecne, nakolko by to nutilo vsetkych ludi z obchodnej chodit cez krizovatku, kde by zavazdali este viac ako teraz. Ako vidis, je to komplikovane, ale nie neriestielne. Treba proste zohladnut vsetky prestupy aj na linky naokolo, nie iba mezdi dotknutymi elektrickami. Zaiste sa to vsak da.
Reply on: d3k0 #40446:

Ano, prestupny terminal Vazovova. To som uz davno navrhoval! Len aby sa to spravilo a spravilo aj kvalitne. ?
Vie niekto, co to stavaju za futbalovym stadionom v Petrzalke? To bude nove zaustenie cesty z Auparku na estakadu na Stary most? Nemala sa tam zrusit cestna doprava?
Reply on: d3k0 #40446:
Neviem sice kde je Hydroconsult, ale na Radlinskeho by sa neuveritelne zisla jedna vec:
Postavit jednu obrovsku megazastavku (v oboch smeroch) v priestore medzi odbocenim na Vazovovu a Florianskym - tym padom sa v prvom rade zabezpeci prestup na hrane medzi vsetkymi tamojsimi linkami (2,3,5,6,7,8,9,11), a hlavne mozeme zrusit vsetky 4 hrany Vazovovej (2 dole a 2 na Racianskej), zastavku Florianske nam. (jedina hrana), a snad aj Technicka univerzita (2 hrany) a jednu hranu Americkeho nam. (tu druhu by mozno chcelo posunut oproti zastavke Odborarske nam. (spravit parovu), cim by vznikla dualna zastavka k tejto novej na Radlinskeho).
Ta Technicka mozno nie, ale to vobec tazko vyriesit, kedze od Vazky az po Imra Karvasa je to cele jedna obrovska a dost zlozita krizovatka...
Hm (online generujem pocas pisania), mozno Technicku nechat smerom na Obchodnu a v opacnom smere presne oproti spravit parovu, a zrusit len tu na Imra Karvasa...alebo ju posunut (a znovu spravit aj parovu) blizsie ku krizovatke pri rozhlasovej pyramide (pricom L1 smerom do Dubravky by tam nestala, a smerom na HlSt by zas nestala pri Technike) 🙂
Hm..dost velka zmena, ale ktovie... ti, co sa vyznate, ofrflite mi to 🙂
Reply on: d3k0 #40446:
Problem bol v tom, ze prv ako som sem napisal prispevok, ze potrebujem vediet nocak, tak som to samozrejme skusal na WAPe. Bolo cca 23:10. Lenze vypisal mi, ze najblizsie nocaky 512 a 513 idu az o 3:05 ! Takze som bol z toho zblbnuty. Potom neskor (cca 23:45) uz ukazal WAP aj skorsie odchody, ale to uz bol prispevok aj tu v diskusii.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.