Reply on: d3k0 #40424:
Investícia mesta do vybudovania a skvalitnenia prestupových uzlov sa mi zdá efektívna - ide o rozvoj mesta, v mnohých prípadoch sa vytvoria aj priestory pre komerčné využitie, prípadne uzly môžu vzniknúť ako súčasť inej výstavby (Hlavná stanica) atď - a sú to náklady kapitálové, zatiaľčo udržiavanie prehustenej siete PtP liniek je prevádzkový výdavok, ktorý sa musí stále opakovať. Šafárikovo nám. sa musí tak či tak riešiť pri výstavbe električky do Petržalky, Štúrova tak či tak nebude v budúcnosti pre inú dopravu prejazdná. Trnavské mýto - rekonštrukcia podchodu. Vazovovu (Radlinského) a Floriánske by som za prestupové uzly nepovažoval, prestupové uzly by mali byť čo najviac v súlade so stanicami plánovaného nosného systému, S-bahnu a prímestskej autobusovej dopravy, takže ich poloha sa dá vyčítať napríklad aj z výbornej mapky, ktorú nižšie zverejnil tr3mp ( http://hrady.sk/imhd/sbahn-lrt2.png ).
Vševedko
Vôbec sa mi zdá, že si tu mal nejaké poznámky na moju adresu, že som premúdrelý a že Ty nikde svoje názory nepresadzuješ. Tak buď taký láskavý a najprv si niečo o tej Žiline preštuduj (napr. aj tu na iMHD) a potom múdrosti prednášaj.