Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: yale #38422:
Len ja sa pridavam k nazorom, ake tu uz padli aj v minulosti, a sice, ze K2S vobec nie su zlepsenim kvality, ale robia elektrickam medvediu sluzbu. Preco? Lebo niektori cestujuci ich skutocne vnimaju ako nove elektricky. A to je chyba! Lebo potom si myslia, ze nove elektricky maju stale niekolko vysokych schodov, sialene buchaju a vrzgaju, su relativne lenive...

Okrem toho sa mi *****asie cela na skrini K2/T3 vobec nepacia a su to vyhodene peniaze... ?
Reply on: galiyosha #38419:
Dobra poznamka. Pred casom prisla navsteva zo zahranicia a po case hovoria "dokonca uz mate aj nove elektricky"... Ja na to COOO?
Ukazalo sa, ze mysleli K2S... Cize tu nejde iba o generalky T3, ale aj o jednoznacnu komunikaciu zmeny kvality k (potencialnemu) cestujucemu. T3B/P nikto ani nezaregistruje, pre cestujuceho nie su pridanim hodnoty.
Reply on: galiyosha #38419:
Výborne píšeš! Do Dúbravky som chodil niekoľko rokov na strednú školu, takže poznám situáciu dôverne. Tramvaje chodia ráno z Dúbravky relatívne menej obsadené, zatiaľ čo sa väčšina vlkä tlačí v gumokoloch. Problém ale nie je v T3, ale v tom, kde ich tramvaj dovezie a aký majú prestup. Pokiaľ idú do mesta, tak radšej uprednostnia L83 a prestup na niečo iné. Na tramvaj chodia najmä tie vlkä, ktoré cestujú bez prestupu, resp. tie, ktoré sa chcú dostať pod Most SNP, alebo na Šafárikovo nám.
Reply on: bioraver #38417:
Myslim, ze darcovstvo je vec, ktoru konkretny DP uznava z vlastnej iniciativy a svojim sposobom. V Ziline maju (alebo aspon mali v roku 1997) darcovia moznost zlosovania o rocny volny listok zdarma, ked sa nemylim. V Presove drzitelia striebornej a zlatej Janskeho plakety maju zvlastnu tarifu. Ale inde darcom nemusia priznat ziadne vyhody.
Reply on: Bigmac #38415:
Hej, len narazas na marketingovy problem. Pre vlcakov to bude stale ta ista stara (vysokopodlazna) tramvaj, v ktorej sa vozia uz 40 rokov, pokial autobusy uz medzitym zmenili dve generacie... Neustale zotrvavanie pri T3 elektricky vlkom uz natolko znechuti, ze nielenze novych neprilakas, ale aj ti stari zacnu chodit autom. Ved sa to vlastne deje uz teraz -- zober si taku Dubravku, kolko ludi tam pred elektrickou uprednostni autobus... Z pohladu bezneho cestujuceho je IMHO rekonstrukcia T3 zrovnatelna s rekonstrukciou B741 na CNG.

Ale v principe suhlasim. Odtrhnutie od reality je v Bratislave pomerne silne. Autobusove prevadzky nemaju co vypravovat, ale namiesto toho, aby sa priebezne obmienal vozovy park lacnejsimi vozmi sa caka na nejaku megadodavku nizkopodlazakov, nebodaj este na zemny plyn...
Reply on: bioraver #38417:


Tarifa, článok 6, odsek 2:

Bezplatne sa prepravujú:
deti do začatia povinnej školskej dochádzky,
držitelia preukazu občana s ťažkým zdravotným postihnutím vrátane invalidného vozíka, sprievodcu alebo vodiaceho psa (ZŤP, ZŤP-S),
občania SR a držitelia "Povolenia k pobytu cudzincov" nad 70 rokov veku, ktorí sa preukážu preukazom totožnosti,
držitelia osvedčenia podľa zákona č. 255/1946Zb. o príslušníkoch Československej armády v zahraničí alebo potvrdení ministerstva národnej obrany o účasti v I. a II. odboji, občania uvedení v § 29 zákona FZ č. 87/1991 Zb. o mimosúdnych rehabilitáciách v znení neskorších úprav, vdovy po účastníkoch odboja, ktoré boli za nich vydaté v dobe odboja manžela, pokiaľ sa znovu nevydali alebo nežijú s druhom, držitelia preukazu SANO (občania Slovenska násilne odvlečení do ZSSR), držitelia preukazu KPV (Konfederácia politických väzňov), držitelia preukazu SZ VTNP-PTP (Slovenský zväz Vojenské tábory nútených prác - Pomocné technické prápory).
chalani... mam otazku z ineho sudku.mam ako strieborny darca krvi narok na mhd v bratislave zadarmo ? ono totiz je taka vec,ze som sice v ba uz 8 rokov,trvale bydlisko tu ale nemam a kedze patrim pod cerveny kriz presov,tak mi udelili mhd v presove zadarmo(hoci xodim darovat do ruzinova).da sa to zmenit na bratislavu ? alebo to plati na cele slovensko ? alebo ako... lebo v cervenom krizi mi povedali,ze to plati na cele uzemie svk,v presove povedali,ze len presov,niekto vravel,ze to neplati vobec a na ziskuxtivy dpba mi zjavne poviem,ze kamosko ziadna zlava,pekne plat dalej... vie niekto o tom viac ?
Priatelia, poraďte. Prídem v nedeľu 28. novembra o 18:20 vlakom do Bratislavy a budem tam 4 dni. Chcem si kúpiť jednodňový a trojdňový lístok na MHD. Predajňa DPB je v nedeľu zatvorená. Dajú sa jednodňové a trojdňové lístky kúpiť v nejakom stánku, alebo musím zháňať mince do automatu?
Galiyosha: stale mam pocit, ze je to tu nejake cele naopak. Stare autobusove vraky sa reparuju na CNGdraky, pricom v konecnom dosledku by nove boli lacnejsie. Zato vilamose jazdiace po varosi jazdia take ako jazdia, resp.silou hrdze drzia pokope a nik to neriesi, ale vsetci tu snivaju o combinach za minimalne 60,-MSk neuvedumujuc si, ze za rovnaku sumu mozu mat 10-12 (slovom: desat az dvanast) reko T3jok. Je mi jasne, ze to je vozidlo 45rokov koncepcne stare, ale vcelku osvedcenej koncepcie...
Re#38413, galiyosha: iste, aj ja. Len to by (po)hlavne organy DPB najprv museli chciet a ony (-y; *****y; mnozne, nezivotne a preto spisovne spravne) NECHCU dovtedy, pokial nebude VSIMNE dostatocne velkym, ved aj rodne hnutie a rodna strana silne fararoidneho zamerania svojej politickej orientacie musi z cohosi slusne krestansky vyzit! Alebo sa mylim? Rad by som sa, ale... Vsak to poznas, ci nie?
Reply on: Bigmac #38411:
Ale je asi jasne, ze zbrusu nove a aspon ciastocne nizkopodlazne tramvaje, napriklad z DPO-Inekon, by som prijal ovela radsej...
Reply on: Bigmac #38411:
To je ale dost zasadna nevyhoda, ktora v nasich podmienkach dany inak inteligentny a podporyhodny plan bohuzial posuva do roviny "to sa neda" a "nikdy sa to tak nerobilo"...
Galiyosha: iste, aj to by mohlo byt jedno z moznych rieseni, ale poznam lacnejsie, rychlejsie vo vlastnej rezii. Z Ke papiere, z Krnova VAR CB3, z Vrutok podvozky, z Cegelecu Europulse, v horsom pripade Progress a mas doplneny vozovy park, cena za solovoz pod 5,-MSk. To by nam na zaciatok aj mohlo stacit, nie? Ale ma to jednu nevyhodu: VSIMNE=0Sk
Reply on: Bigmac #38408:
Však spáliť môže, len nech nepáli tie papiere. Hej, úplná odtrhnutosť od reality, jeden zo základných príznakov tzv. dopraváckej paranoie...
Reply on: Bigmac #38408:
Mozno by stacilo, keby tie papiere kupil PARS, na ne do nejakej skrine s vanou sprasil novu tramvaj a predal to Bratislave ako hotovy vyrobok. Z toho by nejake vsimne hadam mohlo byt, nie?
Vsevedko: ja viem, ale inzinieri Viestosaneda a Viestosavobecnedamytumameinestarosti to sice taktiez velmi dobre vedia, ale tvaria sa, ze nevedia a spamätaju sa az ked bude velmi neskoro a palic v KE zhasne horak autogenu. Tie papiere totiz nie su od Siemensu...
Reply on: Andy #38406:
presne tak, ale to nie je náš problém...
Reply on: Andy #38405:
A navyše ZV by mohlo mať interval tak 20 min. s vynechaním odchodu cez veľkú prestávku. Inak tipujem, že aj tí nechápavci, čo nastúpia, nakoniec vystúpia na Nivách a prejdú zase len na X10. 🙂
Reply on: Max #38403:
Veď píšem, namiesto dvoch-troch(neviem presne koľko ich tam bude) trolejbusov by radšej mohlo byť o dva-tri autobusy na X10 viac. 🙂 Totiž linkou X16 pôjde z Nív presne nula cestujúcich a z Rajskej možno zopár nechápavcov, čo radšej nastúpili, lebo sa zľakli, že nič iné nepôjde..
ZV tam byť nemôže, vtedy raz tam bolo ZV len preto, lebo nemalo čo robiť. Keď už to napísali na oznam, tak to nebude ZV.
Reply on: Bigmac #38402:
Ešte je kde kúpiť dostatok papierov - KE napríklad...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.