Reply on: fobust #38426:
Vidis. A napriek tomu cestujuci v K2S maju pocit, ze ide o nieco lepsie, ako u beznej T3. A naopak, u zrekonstruovanej T3B/P nepoznaju nic, je to T3 ako kazda ina.Prepac, nezdielam predstavu, ze bratislavsku MHD by spasilo to, ze tu budu vsetky T3/T6/K2 zrekonstruovane, Karosy CNGizovane a potom by to vsetko vlastne bolo v poriadku.
Je zazitok sledovat, ako sa krasne daju znizovat naroky v postupnosti
"Bratislava nepotrebuje metro, chceme rychloelektricku, ved moderne vozidla su rovnako komfortne a rychle"
"Rychloelektricka vlastne ani nemusi chodit v centre pod zemou, to je hrozne drahe. Treba ju viac preferovat, prisposobit linkove vedenie a bude to"
"A vlastne ani nove vozidla nepotrebujeme, radsej zgeneralkujeme T3ky"
(v dalsich krokoch prideme na to, ze vlastne aj tie opravy netreba robit naraz, atd. - vlastne staci realizovat par zlepsovacich navrhov a mame tu MHD ako lusk... ale vsetci sa budu divit, preco vlastne ti cestujuci maju iny nazor a radsej prestupuju do aut)
Ja som toho nazoru, ze jedine vystavba realneho nosneho systemu (vratane podzemneho vedenia v CMO, a samozrejme osadeneho vylucne novymi vozidlami) moze priniest systemovu zmenu, v opacnom pripade bude vsetko nadalej fungovat zlepsovatelsky, a rozni ludia sa budu vyzivat v tom, ako lacno mozu postavit elektricku ked kupia taky a taky podvozok, kastlu, pantograf atd. a ako sa na tom ohromne usetri.