3supravy nikdy (okrem kratkodobeho skusania 3xT6A5), KT8 nikdy a ani KT4 v Bratislave nikdy nejazdili... Pri skleniku bola kedysi konecna elektriciek pred predlzenim trate po "Pri krizi"
Prosim vas velmi by ma zaujimalo ci po bratislave chodia alebo chodili aj troj-supravy elektriciek ? dalej by ma zaujimalo ci po ba chodili aj elektricky kt8 ,kt4 a este by som chcel vediet co sa nachadzalo v dubravke pri od sklenik pretoze sa tam na hlavnu trat napajaju dve kolajnice ale idu odnikial je pravda ze tam bola vozovna?dakujem bol by som vdcny za rychlu odpoved
?
BMko : bol tam uverejneny moj nakres Karosa SM11, SL11 a nakres SD11, ktory vychadzal z mojich nakresov. Dalej je tam obrazok Ringhoferov, ktore su z Teplic a su na IMHD v sekcii Bratislava. samozrejme tie z Prahy pre Kosice vyzerali inak, ale to ho pravdep. neserie... tie nakresy S11 na moj vcerajsi mail stiahol
To je teraz jedno cim prispel .
Lackovi som napisal vyrazne ziadanie a upozornenie, nech tie materialy da prec, inak vazne na nho podam trestne oznamenie vo veci porusenia autorskych prav, pretoze na jeho stranke su aj moje materialy!!! ?
no na KE.IMHD.sk sa to riesi uz vysse roka. Zaujimalo cim si ty do KE.iMHD.sk prispel? Lebo ja o nicom neviem. Bol tam poruseny moj copyright, D3k0, Turba, Diggiho a este par ludi
Stavbarska mozno,ale nie tunelarska! ?
Mi vysvetli,na kieho deda chcu budovat pod zemou trate rychloelektricky a hned nad nimi viest trate elektrickove! ?
Pripada mi to minimalne ako nezmysel hoden spominanej lobby,lebo inak si to neviem vysvetlit... ?
O tom svedci aj fakt,ze v prvej etape budovania NDS sa spomina napojenie na elektrickovu siet a v dalsich uz samostatny system.Ked raz budujem elektricku,neviem aky velky problem je napojit ju na povrchove ELEKTRICKOVE trate a nie robit pod nimi este jednu zbytocnu a drahu podzemnu!
Proti trasovaniu (teda okrem toho esicka DD-MD) nemam absolutne nic,ale pod zem iba v CENTRE!Elektricky by mali fungovat ta,kde NDS trasu nema (napr.Raca,DNV,Vajnory),nie subezne s nim... ?
To mam este zo starych cias,ked sa projektovali trasy metra (ktore mimochodom v ÚPM zostali).
Bol k tomu taky dokument (teda schema),volal sa NDS a siet doplnkovej dopravy v Bratislave v roku 2030.
Bolo v nom aj linkove vedenie a ked si pozries plan napr.trolejbusovej siete v Petrzalke na rok 2030 a trasovanie,co som tu spominal,vsimni si,ze sadne ako rit na serbel! ?
V navrhu ÚPM to naozaj nie je,ale v sieti zostalo vsetko po starom,len vymenili vyraz metro vyrazom rychlo...,a to je asi tak vsetko,co sa zmenilo... ?
Skoda ze som ten dokument stratil,bolo to zaujimave citanie... ?
Mohol by si byť konkrétnejší? Kde v návrhu ÚP je linkové vedenie? Ja som ho tam nenašiel a podľa mňa ani nemá v ÚP čo hľadať. ÚP rieši trate, nie linky.
Volá sa Roman Lacko a je to nejaký tínejdžer... Odporúčam kliknúť si na tej stránke na jeho nick a napísať mu mail. Ja som mu napísal ultimátum ohľadne uvádzania našich mailových adries v štandardnom tvare, ktoré má z tunajších diskusií a ktoré potom pomazal.
Kiež by nejaká stavbárska lobby zafungovala... potom by si vedela pretlačiť štátnu záruku rozumného funkčného celku... Realita je taká, že najbližších 10-15 rokov sa budú stavať diaľnice. Každá vláda (a logicky)uprednostní dostavbu základnej diaľničnej siete - a to ani nehovorím o tom, že naša politická scéna, to sú užívatelia Bratislavy, nie Bratislavčania. Možno potom, ako sa dokončí D1 sa stavbári začnú pozerať, kde by svoje kapacity uplatnili... Dovtedy zrejme už bude kolaps automobilovej dopravy v Bratislave dennou záležitosťou, takže bude dôvod niečo s tým robiť.
skôr si myslím, že tá "aktualizácia územného plánu" bola len veľmi zbežná, takže iba nahradili slová "rýchlodráha" resp. "metro" slovom "nosný systém MHD". A klasické ťažké metro nemôže chodiť po povrchu v trase dnešných radiál (tvorí neprekonateľnú bariéru), takže by muselo ísť pod zemou a električky by ponechali ako doplnkovú dopravu.
O tej minimálnej aktualizácii ÚP svedčí aj fakt, že napr. nebol zohľadnený nárast zaťaženia letiska BTS, ktoré je už v súčasnosti blízke tomu, čo očakáva "prognóza zaťaženia letiska BTS" podľa územného plánu na rok 2010...
Asi by bolo dobré to nadhodiť na tých verejných prerokovaniach ÚP - majú byť 11.11 a 18.11 o 17:00, ak tam niekto pôjde...
Martin Fundárek