Volá sa Roman Lacko a je to nejaký tínejdžer... Odporúčam kliknúť si na tej stránke na jeho nick a napísať mu mail. Ja som mu napísal ultimátum ohľadne uvádzania našich mailových adries v štandardnom tvare, ktoré má z tunajších diskusií a ktoré potom pomazal.
Kiež by nejaká stavbárska lobby zafungovala... potom by si vedela pretlačiť štátnu záruku rozumného funkčného celku... Realita je taká, že najbližších 10-15 rokov sa budú stavať diaľnice. Každá vláda (a logicky)uprednostní dostavbu základnej diaľničnej siete - a to ani nehovorím o tom, že naša politická scéna, to sú užívatelia Bratislavy, nie Bratislavčania. Možno potom, ako sa dokončí D1 sa stavbári začnú pozerať, kde by svoje kapacity uplatnili... Dovtedy zrejme už bude kolaps automobilovej dopravy v Bratislave dennou záležitosťou, takže bude dôvod niečo s tým robiť.
skôr si myslím, že tá "aktualizácia územného plánu" bola len veľmi zbežná, takže iba nahradili slová "rýchlodráha" resp. "metro" slovom "nosný systém MHD". A klasické ťažké metro nemôže chodiť po povrchu v trase dnešných radiál (tvorí neprekonateľnú bariéru), takže by muselo ísť pod zemou a električky by ponechali ako doplnkovú dopravu.
O tej minimálnej aktualizácii ÚP svedčí aj fakt, že napr. nebol zohľadnený nárast zaťaženia letiska BTS, ktoré je už v súčasnosti blízke tomu, čo očakáva "prognóza zaťaženia letiska BTS" podľa územného plánu na rok 2010...
Asi by bolo dobré to nadhodiť na tých verejných prerokovaniach ÚP - majú byť 11.11 a 18.11 o 17:00, ak tam niekto pôjde...
V suvislosti s tymto musim podotknut,ze to vyzera tak,ze radiala sa skratka nema pouzit preto,lebo aj teraz chcu evidentne budovat nezavisly system dopravy,len nie na baze metra,ale rychlohocicoho (nazvite to ako chcete)!
To znamena,ze s normalnymi elektrickami sa uvazuje len ako s doplnkovou dopravou k novemu systemu,ktory ma byt EVIDENTNE za kazdu cenu vedena pod povrchom aj v subehu s elektrickovymi tratami (asi nejaka tunelarska lobby... ? ).Co z toho vznikne,usudte sami... ?
Prisambohu si to nevymyslam a tak to bolo v tom navrhu! ?
Neviem z coho vychadzali,ale bud sa sekli alebo to skratka myslia vazne (ved chcu porusit vacsinu busliniek v Raci okrem parodie 75 Krasnany-ZST Vinohrady,nejakej linky na Vychodne a linky zhruba na trase 65).Aj Racianska sa ma dokonca prekladat do oblasti Vychodneho a Pri Sajbach... ?
Ale aby som bol skutocne uprimny,to percento znizim na 95%. ?
Úplne súhlasím s tvojím prvým odstavcom - tie odbočenia z trasy karloveskej radiály a zvláštne umiestnenie staníc skôr vznikli tým, že sa niekto snažil riešiť všetky dopravné nároky po trase a zohľadňoval parametre klasického metra (plné podzemné vedenie, veľké rádiusy), pre systémy s povrchovým vedením to je však bezpredmetné a použila by sa trasa radiály bez zachádzok... Mlynskú dolinu a DD by k prestupnému bodu Molecova/Karloveská zvážal trolejbusový shuttle (po predĺžení Molecovej k Líščiemu údoliu - čo sa už pripravuje), takže tie stanice nie sú až také potrebné. To umiestnenie staníc je samo osebe čudné (aj keď cestovateľke kapibare by sa asi páčilo), zdá sa mi, že vyplýva z toho, že ak by metro išlo až na Mlyny, neotočilo by to včas na Molecovu (navyše stanica na Mlynoch by musela byť príliš hlboko) - a obdobný problém by nastal aj na DD.
Podrobnejšie materiály o plánovanom linkovom vedení nemám, tiež príliš nemám čas chodiť po mestských inštitúciách... mohli by všetky rozvojové plány hodiť na web, pretože inak môžeme iba špekulovať (v tomto prípade si sami robia zle - ak nie sú informácie, začnú sa šíriť reči aj tam, kde nijaké problémy nie sú).
Som sa na tom namakal jak na kostole a potom si to niekto len tak vezme a pouzije.... je jedno ci decko alebo niekto iny... uvazujem ze ak to nestiahne, asi to ohlasim spravcovi domeny a bude....
Color : 7925 ma pridelenu jedna vodicka, ktora sa o voz prikladne stara... este aj oznamy prilepuje lepiacou paskou a ked to niekto strhne, vylepi nove... uz sa mi stalo raz ze tam boli aj rukou prepisane... klobuk pred nou dole...
Sarko