Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Grrr! ?

Som sa na tom namakal jak na kostole a potom si to niekto len tak vezme a pouzije.... je jedno ci decko alebo niekto iny... uvazujem ze ak to nestiahne, asi to ohlasim spravcovi domeny a bude....
Reply on: lubos #37608:
Ano, ked v Propeleri vychadzalo info o MHD tak to tam vzdy lepila 🙂
Color : 7925 ma pridelenu jedna vodicka, ktora sa o voz prikladne stara... este aj oznamy prilepuje lepiacou paskou a ked to niekto strhne, vylepi nove... uz sa mi stalo raz ze tam boli aj rukou prepisane... klobuk pred nou dole...
V 7925 je za kabinkou nalepena stranka zo City expresu, kde ma DPB celostrankovu reklamu na ICK ?
Reply on: lubos #37604:
To je už staršie, nejaké decko proste kradne všetko možné a nechce s tým skončiť.. 🙂
Reply on: lubos #37604:
Klud, to je nejaky krpaty buzerant a bez nas co sa tomu venujeme by to malo nulovu navstevnost. Netreba sa vzrusovat. ?
Vie niekto nieco o tomto !?! Pouziva tam nakresy a udaje z iMHD.sk aj z mestskadoprava.sk.... Mna sa na prava pouzit tie moje nepytal... Vas ?

http://kosice-mhd.wz.cz/
www.stanica.sk - tak to je hooooodne dobre spravena stranka, najma intro stoji za poklonu ?
Reply on: El Sergio #37600:
Este som zabudol autobusovu linku 6 Kopcany-Kopcianska-Rusovska-Einsteinova-Novy most.
Z centra (to jest Staromestska,Stefanikova,Mytna,Karadzicova,NabrezieLandererova,Mlynske nivy,Prievozska a Mileticova) sa ma uplne vylucit autobusova doprava! ?
Rusi sa aj trat na Hlavnu stanicu a na Americkom nam.,s prepojkou raca-Vajnory sa nepocita...
Reply on: El Sergio #37600:
Miesto tych smajlikov ? tam mali byt sipky (aby ste si nemysleli,ze to nemyslim vazne... ? )!
Reply on: tr3mp #37599:
Tak napr.sa na elektrickach planuju linky:

1=>DNV-Safarikovo nam.-Tunel-DNV
2=>Vajnory-Nam.L.Stura-Vajnory
3=>Raca-ZST Vinohrady
4=>Zlate Piesky-Nam.L.Stura-Zlate Piesky
5=>Karlova Ves-Safarikovo nam.-Tunel-Karlova Ves
6=>ZST Nove Mesto-ZST Vinohrady
7=>Raca-ZST Vinohrady
8=>Ruzinov-Obchodna-Kamenne nam.-Ruzinov
O linke 9 nic neviem...

Linky trolejbusov v Perzalke (zhruba,cisla su vymyslene):

1=>Starohajska-Jungmannova-Kopcianska-Pajstunska-Dostihova draha
2=>Ovsiste-Majova-Pri seci-AUPARK-Viedenska cesta-Rusovska-Kopcianska-Jiraskova-Romanova-TECHNOPOL
3=>Ovsiste-Bosakova-Kosicka-Svatoplukova-Stefanikova-Prazska-Lamac
4=>Antolska-Jantarova-Sintavska-Jiraskova-Furdekova-tam Cernysevskeho predlzena po polikliniku,naspat Bosakova-Muchovo nam.
5=>Dolnozemska-Lietavska-Budatinska-Kopcianska-Jungmannova-Furdekova-Ovsiste
6=>Kapitulsky dvor (dolna cast)-Kaukazska-Udernicka-Jungmannova-Romanova-TECHNOPOL
7=>Kapitulsky dvor (horna cast)-Kaukazska-Udernicka-Jungmannova-Furdekova-Bosakova-Kosicka-Prievoz (?)

Autobusy v Petrzalke (plati to iste co u trolejbusov):

1=>TECHNOPOL-Romanova-Jungmannova-Jantarova-Bosakova-Most Kosicka-Pristavna-Slovnaft-dalej ako 97
2=>Dolnozemska-Betliarska-Vysehradska-Budatinska-Kopcianska-Rusovska-Einsteinova-Novy most
3=>Kupalisko Matador-Rusovska-Einsteinova-Pristavny most-Gagarinova-dalej ako 96
4=>Kupalisko Matador-Jungmannova-Furdekova-Gettinova-EU-Pristavny most-dalej ako 198
5=>Cunovo-Rusovce-Jarovce-nova juzna stvrt-Panonska-Novy most

No a pravdaze trasa B NDS so stanicami:Juzna stvrt-Janikov dvor-Juh-Drazdiak-Stred-Zrkadlovy haj-Jungmannova-Centrum-Pribinova/Dunaj a dalej na Letisko

Mam to z navrhu MHD na rok 2030,kotry som bohuzial stratil a ostala mi len nekvalitna kopia petrzalskej casti a casti centra... ? Ale tie elektricky su na 100% tak!
Reply on: yale #37598:
Zachádzky nosného systému do Mlynskej doliny a na Dlhé Diely podľa návrhu ÚP sú podľa mňa polovičným riešením. Stanica v Mlyskej doline je navrhnutá pri súčasnom vstupe do ZOO (pred vstupom do ZOO sú už aj vybudované nové zastávky 😉 ), čiže študenti a návštevníci cintorínov buď použijú pešibus alebo budú čakať na nadväznú dopravu. Podobne aj stanica Dlhé Diely je, ak sa dobre pamätám, umiestnená niekde medzi ulicami Jána Stanislava a Baníkova, čiže veľa dlhodielčanov bude dochádzať. Dochádzanie samotné je ok, ale podľa mňa tieto dve zachádzky nie sú extra dôležité (nie v takej podobe, ako sú navrhované) a využitie súčasných radiál pre NS nie je veľkou nevýhodou.

BTW, keď si tak dobre informovaný (bez irónie), v návrhu (aj v koncepte) ÚP sa vyskutuje vetička "Návrh doplnkového systému MHD pozostáva z 9 liniek električiek, 16 liniek trolejbusov a 29 liniek autobusov", nikde ale nie sú konkretizované trasy liniek, hoci by to mohlo byť celkom zaujímavé. Zaujímalo by ma to najmä preto, že v návrhu na rok 2020 sa hovorí o 16 linkách trolejbusov a v návrhu na rok 2030 po vybudovaní 26 km trolejbusových tratí v Petržalke o 17 linkách trolejbusov (pribudne len jedna) ... teda sú to naozaj nejaké optimalizácie siete, alebo len z brucha hodené čísla? ? Nemáš náhodou upresňujúci materiál? Nepochybne by sa dal zohnať niekde na magistráte, ale len ten čas na chodenie po úradníkoch chýba ...
Reply on: El Sergio #37596:
Územný plán je dokument, ktorý hovorí o výhľade rozvoja do budúcnosti, obsahuje aj projekty, ktoré ešte dlho nebudú realizované, alebo dokonca sa vôbec nebudú realizovať. Dôležité však je, aby s nimi bolo počítané do budúcnosti, aby sa napríklad zabránilo výstavbe na plánovaných dopravných koridoroch.

Nosný systém MHD (rýchlodráha, metro) sa v plánoch objavuje už dlho a zatiaľ nebol problém posúvať termín realizácie 🙂 Trasovanie je už pomerne dlho stabilizované a zatiaľ sa príliš lepší návrh neobjavil. Je zrejmé, že v prípade výstavby ľahkého dopravného systému by sa existujúce radiály začlenili do tohto systému. Jediný problém v trasovaní vidím v tom esíčku na trase A (odbočka Mlynská dolina a Dlhé diely) - dôvod odbočiek je zrejmý, ale toto sa dá realizovať výlučne pri vedení pod povrchom).

Severná tangenta je potrebná stavba, pretože zo severnej časti idú všetky mestské dopravné okruhy po Šancovej. So stavbou sa počíta už pomerne dlho a v časti oblasti pod železničnou stanicou je už dlhé roky stavebná uzávera. Tangenta sa už mala stavať, ale vzhľadom na finančné možnosti sa "hodilo kockou" a peniaze sa radšej investovali do mosta Košická s tým, že po dostavbe tunela Sitiny zo Šancovej zmizne tranzitujúca doprava a potom sa uvidí, či ešte tangentu treba (rovnaký prístup ako pri petržalskej električke). Lenže Šancová je zaťažená najmä mestskou prevádzkou (a aj tangenta samotná je koncipovaná ako mestský okruh), takže radosť asi dlho nevydrží, situácia sa o pár rokov ešte viac zhorší, iba náprava už bude stáť ďaleko viac.

Aj samotná severná tangenta je vo viacerých variantoch, v prípade variantu I. je tu príležitosť zároveň s tangentou postaviť príslušnú časť trasy B (od križovaty Štefánikova/Šancová po Račianske Mýto).
Reply on: galiyosha #37590:
Optimalizácia linkového vedenia by sa dala zahájiť okamžite - a nevidím jedinú obstojnú výhovorku na to, prečo sa to už nerobí (alebo možno dopravní odborníci sú toho názoru, že súčasná sieť už optimalizovaná je?)...
Reply on: yale #37585:
No,aspon snaha o nieco... ?
Mne islo o riesenie do tej doby,nez tie eliny nezakopu pod zem. ?
Inak dobra sprava pre zakopavacov a metrofilov:Podla navrhu uzemneho planu mesta by mala byt do roku 2010 vybudovana prva etapa NDS (v Petrzalke,cez Stary most ako elina),do roku 2020 by mala byt spojazdnena trasa A Karlova Ves-Trnavske myto a trasa B Petrzalka-Trnavske myto,do roku 2025 A predlzena na Predmestie a B na Letisko,do roku 2030 A do Dubravky.Musim podotknut,ze trasy su presne tie iste,ako boli navrhovane na metro! ?
Elektricky akurat predlzene do Vajnor a k Volkswagenu,teda nic moc! ?
S trolejbusmi je to lepsie,ale v Petrzalke az 2025... ?
Ak ste to este nevideli,je to na http://www.bratislava.sk/vismo/dokumenty2.asp?u=700000&id_org=700000&id=72607#odkazyDole
Treba najst Siet MHD v roku napr.2010.
Neda mi este ta severna tangenta...je to najvacsia KAROVINA,aku som kedy videl! ? Tak posahany navrh asi vymyslali rano po prebdenej noci na nejakej party... ?
Reply on: Vševedko #37589:
Bývala lepšie zorganizovaná, bývala... V minulosti boli linky vzájomne protismerné a ku každej nepárnej linke existovala aj párna "sestra". Ono pri 40 až 50-tich zastávkach po trase to bolo prirodzené. Párne nočné linky však boli zrušené bez náhrady, a tak ak chcem ísť z centra domov nočákom, musím ísť linkou, ktorou absolvujem nočnú prehliadku východoslovenského kraja a po 40 minútach uspávacej jazdy si aj koledujem, že nevystúpim, kde mám. V protismere to po neexistujúcej párnej trase naopak zvládam ekologickým pešibusom, s rozdýchaním pľúc čerstvým vzduchom a za necelých 20 minút. 🙂
Reply on: Spectre #37592:
Nie ja, Mr. Dromolog, doporučujem k štúdiu jeho príspevky, obdivujúce Zločineckú Spoločnosť, na K-Reporte v téme "840 ZSSK":-P.
Reply on: galiyosha #37590:
To nie je pravda, okrem najužšieho centra Prahy máš dostatočný výber električiek.
Reply on: Vševedko #37588:
Pokial nie si dopravopat, ako podaktori v DPB, tak je vsetko all right 😉
Reply on: galiyosha #37590:
? ? ? ? ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.