Ešte som to tam napísal, že nemyslím vobec dlhé intervali, ale ak by mala mat elina 90s tak metru by stacilo cca 180s . Inak to by som bol fakt zvedavý, viete si prestavit ze kazdých 90s príde na Šafko jedna elina, kam sa vobchaju vsetky ???, ved trate v centre nemaju az tak priepustnost ako by mali v Petržalke. O takej preferencii o akej stale písete, nepíšte, lebo je uplne nerealna. Predstavte si ze by kazdych 90s mali auta v centre, najma okolo šafka ale aj inde skoro stale červenu, tak to by bol deprva kolaps, a idilky že ked bude elina klesne doprava o 2/3, na to zabudnite uz teraz. Mimochodom nemal NDS riešit dopravu celej BA a nielen Petržalky ??? Toto je čisto riešenie Petržalka---Centrum. A v meste to skončí ako všetko dnes, zápcha, tlačenice, bordel...
Ak to nepojde v meste pod zem je to na H a hlavne ak to nebude metro, pretože medzi Petržalkou a centrom ide hlavne o kapacitu spojenu s rýchlou dopravou aj v centre, ktorá sa dá riešiť iba kvalitne iba pod zemou, povrchova so scifi preferenciou nikdy kvalitnou, kapacitnou a hlavne rýchlou nikdy nebude ! ? ? ?
Ak to nepojde v meste pod zem je to na H a hlavne ak to nebude metro, pretože medzi Petržalkou a centrom ide hlavne o kapacitu spojenu s rýchlou dopravou aj v centre, ktorá sa dá riešiť iba kvalitne iba pod zemou, povrchova so scifi preferenciou nikdy kvalitnou, kapacitnou a hlavne rýchlou nikdy nebude ! ? ? ?
El Sergio
Dalej plati to iste (s vylucenou Sturovou uz krizujuca Grosslingova nebude problem) a chodci-ti sa nemaju co trepat na kolajnice,preboha!Snad nie su taki hlupi,aby sa vrhali pod elektricku!To iste uznas... ?
A itervaly tiez nemusia byt obrovsky problem,len netreba mat desat liniek na kazdy smer a vytvorit styri-pat vzajomne sa krizujucich z radial... ?
Treba si uvedomit,ze budeme mat skratka len to,na co mame,a pracovat s tym co najkvalitnejsie! ? ?