Brzdi, BM:-).
1) Myslíš že *****asie 2*T3 majú vlečňák alebo čo? Však Scharfenberg.
2) Ktorá zastávka v BA nestačí na 2*T3? Pokiaľ mi pamäť slúži, tak všetky zastávky v BA stačili na 3*T3, hádam okrem VÚZ ale ten je po reko predĺžený.
To je sice pravda, ale idu uplne odlisnou trasou, miestami ovela dalej vzdialenou ako tych 200 metrov. Skus si pesi prejst z Kapucinskej pod Most SNP alebo z Postovej na Safko. To je uz dalej...
Panebože, nie, pochop to už konečne! Tak isto ako dnes nastúpiš na DD do gumokolného prostriedku MHD. Na Segnerke buď prestúpiš na električku, ktorá Ťa za 10 minút odvezie pod Most SNP alebo ostaneš v duobuse samospasiteľnom a povezieš sa tam ešte 20 minút.
A co si sa ty s konom zrazil 2xK2S? Tie tramvaje su v rozpore same zo sebou a co by robili ako duplak. Po dalsie dost zastavok nestaci svojou dlzkou ani na na jednoduchu supravu 2xT.
Myslis, ze by Ko**tas schvalil zasah do jeho desingh diela, na vyrezanie mnohoclenky?
Vytlac si cestovne poriadky a chod na zastavku na odchod autobus +2 skor, to mas 11 minut. Sadnes na tramvaj a v centre si za cca 8 minut, hoc akou linkou.
Východné (s velkym V) je cast Race medzi samotnou Racou a Vychodnym, chodia tam linky 52, 54 a 56, vsetky koncia na okraji mesta v Raci, Vajnoroch a na Zlatych pieskoch.
? Myslel som schovať prednú kuplovačku prvého vozu a zadnú druhého vozu.
Re #37145 Sarko: Lebo u ns platí "to sa nedá lebo norma" a tak hladáme ako splniť normu. Aj tak vak neviem čo by sme spájali. Neviem ako si to tu predstavujú, že či by 2xK2S jazdili na L5 a 2xT či sóla na L14, L3, L7, L17. veď to by sa v DPB posrali z toho nárastu vozokilometrov.
Vsevedko citaj pozorne. Nejde o to kolko sa veziem v elektricke, ale pocitam zaciatok cesty, odkedy stojim na DD na zastavke, aby som mohla pouzit MHD na cestu do centra /kam vacsina z nas smeruje/ a ver mi, ze po zastavku Molecova kedy som uz v elektricke mi to trva spolu 20 min., co je strasne. A jedine o co mi ide je to, ze to robi ten jeden prestup, lebo za tych 20 min. by som priamo z DD bez prestupu bola omnoho blizsie k centru ako v sucasnosti, ak by autobus, duobus, trolejbus - je mi jedno co to bude len nech to chodi priamo po Molecovej a nábreží do centra! Treba si to vyskusat, kto nezazil nepochopi. A lutujem Petrzalcanov kde im idu so zamerom npr. p. Koladu, ze ved uz druha generacia Petrzalcanov by si zasluzila lepsiu MHD, idu im to zhorsit, lebo ked ich zacnu zvazat k /aspon ze/ rychloelektrickam, potom uvidia, aku maju teraz dobru autobusovu dopravu. O ziv.prostredi pomlcim, o tom tu pisal myslim Yale, ze uz su ekologicke autobusy len nie su peniaze /samozrejme/. A ked zacnu ladovat financie na tie rychloelektricky do Petrzalky my ostatni v BA uz nemusime cakat ziadne zlepsenie. Dufam, ze sa ma to uz tykat nebude, jednoducho tu treba mat auto.
Ad Martin: Z vychodneho? A odkial - Juh-vych,P.Biskupice 70 pod N.most, Vrakuňa - trolejbusy až na Šulekovu, Ružinov - 9 a iné, Vajnory autobus na Trn.myto, Rača - 5, Čierna voda veľkodušne tiez spoj MHD. Tak aky vychod mas na mysli -mozno neviem
A naco ti je kua kapacita tazkeho metra? Kde preboha mas v Bratislave taky silny prepravny prud koncentrovany do jedneho bodu? Mozes si taky prepravny prud umelo vytvorit, ked scitas vsetky prepravne prudy iduce cez Dunaj, ale vysledkom bude, ze budes mat opodstatnenu len jednu trasu tazkeho metra, ktoru bude na petrzalskej strane napajat siet autobusov, na staromestskej strane siet ostatnych prostriedkov MHD a cez Dunaj sa inak ako metrom nebude dat dostat. To preto, aby jazdilo pekne plne, ked uz sme si ho postavili. Ze cesta odkialkolvek kamkolvek cez Dunaj sa skomplikuje dvoma-troma prestupmi, o tom radsej pomlcime, ved mame predsa metro!
Myslím, že na to, aby sme zredukovali IAD v centre, treba obslúžiť čo najväčšiu plochu NDS. Keďže plánujeme dve linky NDS, najvhodnejším riešením je falošný okruh (Petržalka-HS-Ružinov a Dúbravka-Nivy-Rača). Variant prostého kríženia oblúži pomerne úzky pás okolo tratí a jeden prestupný bod bude príliš zaťažený. Okrem toho falošný okruh slušne vyrieši cestovanie z centra na Hlavnú stanicu - pri variante Reming by sme boli odkázaní naďalej na nezmyselne vedenú "priečnu os".
Vševedko
1) Myslíš že *****asie 2*T3 majú vlečňák alebo čo? Však Scharfenberg.
2) Ktorá zastávka v BA nestačí na 2*T3? Pokiaľ mi pamäť slúži, tak všetky zastávky v BA stačili na 3*T3, hádam okrem VÚZ ale ten je po reko predĺžený.