Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Papyr #37189:

Takze taky poloplny kosik muchotravky cervenej by uplne stacil... To je predstava... Mali by zakazat chodit do lesov, vsak to je zivotu nebezpecne! ?
Reply on: Ike #36792:
Nabozni Slovaci si radsej urobia volno na Dusicky, svetski Cesi radsej na vyrocie zalozenia Masarykovej republiky. Okrem toho mam dojem, ze Cesi si viac vazia 28. oktober ako 1. januar.
Reply on: fobust #36840:
Pokus najst svoje poznamky z toxikologie alebo ucebnicu sudneho skoncil neslavne, ked som si spomenul, ze som ich pozical kolegyni. Tak som zavolal na nonstop hotline Toxikologickeho strediska, tel. 224 91 92 93, a tam mi povedali, ze smrtelna davka muchotravky cervenej pre dospeleho cloveka je nad 100 g surovej hmoty huby, zalezi podla miesta zberu.

Dalej som si v Google dal vyhladat "Amanita Muscaria intoxication" (otrava muchotravkou cervenou) a klinicky obraz vratane moznej liecby je tu: http://www.emedicine.com/ped/topic2863.htm - teda, zaujimave priznaky 🙂

Cervena muchotravka sa konzumuje aj ako halucinogenna droga. Popis zazitku intoxikacie muchotravkou cervenou je tu:
http://www.emptylife.com/amanita6.html

Muchotravku zelenu radsej neskusajte, nevratne poskodzuje pecen, takze ked vam po osmich hodinach (ked si ani nepamatate, ze ste jedli nejake huby) zacne byt zle, zachrani vas len vcasna transplantacia pecene a do konca zivota zijete asketicky a pod stalou kontrolou. A ked sa vhodna pecen pre vas nenajde, tak ten cas do konca zivota su radovo desiatky minut az hodiny.
Reply on: Vševedko #37181:

Mas pravdu, nechal som sa pomylit. ?
Reply on: yale #37166:
No, Ty proste iracionálne nenávidíš T3, to je celé.
Reply on: yale #37164:
A k Stuttgartu - vzhľadom k tomu, že tam mám príbuzných (konkrétne na zastávke d-1 Stará Tehelňa":-P). tak skutočne viem, ako tá dráha a tie vozidlá vyzerajú. Dráha je v mnohých miestach spoločná pre starý i nový systém, do vozidla nepotrebujem nastupovať z chodníka, keďže mám vysoké peróny ale môžem Ťa uistiť, že v prípade potreby z chodníka nastúpim. Jedná sa jednoznačne o rýchlodrážnu električku, čo je to ľahká železnica, nič také nepoznám? Žewleznica má svoje jednoznačne definované normy (napríklad na pevnosť vozových skríň v tlaku), ktoré tieto vozidlá nespĺňajú.
Reply on: yale #37164:
Nie som agresívny. Ja zase nesúhlasím s Tvojimi argumentami. Ak je trať plne segregovaná, znamená to, že žiadne úrovňové kríženia NEMÁ.
Súčasné linkové vedenie nie je žiadna dogma a nevidím dôvod, prečo by sa na základe súčasného linkového vedenia mali generovať nejaké všeobecne platné poučky.
To isté platí pre to, že ak sa v BA narába s el. a autobusovou dopravou rovnaku, vonkoncom to neznamená, že je to fyzikálna vlastnosť týchto dopravných prostriedkov.
Skús uviesť nejaké argumenty so všeobecnou platnosťou a nie veci, ktoré sa dajú odstrániť týždňom koncepčnej administratívnej práce.
Reply on: si #37162:
No Ty považovať môžeš ale zákony a normy nepovažujú:-D.
Reply on: fobust #37158:
Na starých kachnách nikdy žiadne zásuvky neboli, pretože staré kachny nikdy neboli na mnohočlenné riadenie vybavené. Naopak, novokáčery rovnopleché by vyžadovali len drobnú úpravu.
Reply on: Martin Fundárek #37176:
saq to nie je zle... a este by sme mali silny prepravnu kapacitu medzi AS a ZS... to je cool
Reply on: man from the past #37177:

Aj ty ho poznas? A co? Este jazdi na gumokole palicowom v CR?
Reply on: man from the past #37177:
Mareka pozna kazdy ?
man from the past

man from the past

Reply on: BMko #37168:
Ty poznas marecka ? odkial ? Ja ho poznam cca 10 rokov, ale Ty ??? 😉
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: aNTI #37058:
Skús sa nad tým zamyslieť, než začneš vyskakovať: prečo asi chcú priame prepojenie železníc? Aby na tom jazdili iba súpravy metra z Petržalky na Predmestie? Lobogo. Na tom sa evidentne počíta s jazdami vlakov od Trnavy/Galanty durch na Kittsee a ďalej. Naši videčania i Rakúšania by sa tak dostali priamo do centra, ktoré je pre nich atraktívne (nie nejaké Predmestie, Petržalka či nešťastne položená hlavná stanica).
Reply on: COLOR #37172:
Jasne aj to mam vyskusane, ale isiel si uz niekedy od pol siedmej rano a cele doobedie cez Ml.dolinu - zapchy az po najazd na most Lafranconi a nikdy nevies, aky je tam stav, ci ti len cez Ml.dolinu cesta bude trvat 30 min., alebo ju prejdes len na 3-krat na cervenu. A vies ako treba chodit na 32 na Dl.dieloch rano? Idu len 3 za hodinu, takze najprv sa musis vyviezt autobusom na konecnu na DD a potom sa len do nej dostanes, inak nemas sancu. A teraz si to vsetko treba casovo zratat a dostanes sa k cislu viac nez hod. Neriesitelne
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: aNTI #37054:
"Nechapem preco dvojsystemovych... precitajte si ze podla Remingu ma byt trasa B cela 1435 tak preco dva elektricke system ts ts ts"
Prepáč, nedočítal som to do konca a získal som dojem, že spájaš pojem "dvojsystémový" s rozchodom.
A este dodam, lebo uz pocujem tvrdenie, ze ani ID mi nepomoze v zapche, nezabudajte, ze pred siedmou je este Karloveska /ak sa nestane havarka/ celkom prejazdna a cestu, co mi MHD trva 1 hod. autom stiham za 15 - max. 20 min.
Reply on: Lucia #37171:
Chod 32 na Kramare, prestup na 212 a si v centre s jednym prestupom ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.