Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Martin Fundárek #37176:
saq to nie je zle... a este by sme mali silny prepravnu kapacitu medzi AS a ZS... to je cool
Reply on: man from the past #37177:

Aj ty ho poznas? A co? Este jazdi na gumokole palicowom v CR?
Reply on: man from the past #37177:
Mareka pozna kazdy ?
man from the past

man from the past

Reply on: BMko #37168:
Ty poznas marecka ? odkial ? Ja ho poznam cca 10 rokov, ale Ty ??? 😉
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: aNTI #37058:
Skús sa nad tým zamyslieť, než začneš vyskakovať: prečo asi chcú priame prepojenie železníc? Aby na tom jazdili iba súpravy metra z Petržalky na Predmestie? Lobogo. Na tom sa evidentne počíta s jazdami vlakov od Trnavy/Galanty durch na Kittsee a ďalej. Naši videčania i Rakúšania by sa tak dostali priamo do centra, ktoré je pre nich atraktívne (nie nejaké Predmestie, Petržalka či nešťastne položená hlavná stanica).
Reply on: COLOR #37172:
Jasne aj to mam vyskusane, ale isiel si uz niekedy od pol siedmej rano a cele doobedie cez Ml.dolinu - zapchy az po najazd na most Lafranconi a nikdy nevies, aky je tam stav, ci ti len cez Ml.dolinu cesta bude trvat 30 min., alebo ju prejdes len na 3-krat na cervenu. A vies ako treba chodit na 32 na Dl.dieloch rano? Idu len 3 za hodinu, takze najprv sa musis vyviezt autobusom na konecnu na DD a potom sa len do nej dostanes, inak nemas sancu. A teraz si to vsetko treba casovo zratat a dostanes sa k cislu viac nez hod. Neriesitelne
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: aNTI #37054:
"Nechapem preco dvojsystemovych... precitajte si ze podla Remingu ma byt trasa B cela 1435 tak preco dva elektricke system ts ts ts"
Prepáč, nedočítal som to do konca a získal som dojem, že spájaš pojem "dvojsystémový" s rozchodom.
A este dodam, lebo uz pocujem tvrdenie, ze ani ID mi nepomoze v zapche, nezabudajte, ze pred siedmou je este Karloveska /ak sa nestane havarka/ celkom prejazdna a cestu, co mi MHD trva 1 hod. autom stiham za 15 - max. 20 min.
Reply on: Lucia #37171:
Chod 32 na Kramare, prestup na 212 a si v centre s jednym prestupom ?
Reply on: Vševedko #37137:
Vysvetlila som ti to, ako to je aj s N.mostom - len si pozorne precitaj - ziadna slava, chces sa so mnou stavit na cestu od Molecovej, ale ty asi nevies ze hlavne "prestupisko" z DD do centra je o dve zastavky dalej na Segnerovej, to uz ked som na zastavke Molecova moj zlaty uz mam jednu tretinu cesty z DD za sebou t.j. tych 20 min. uz mam za sebou a za ten cas su niektori npr. z Petrzalky z Luk uz v centre!!! Tak preco nemozem porovnavat MHD v ramci celej BA? Mimochodom nikto mi stale nenapisal odkial este z BA je potrebne pouzit na cestu do centra NUTNE DVA SPOJE, tak ako od nas hoci to centrum vidime z okna, dostaneme sa don za 40 min + este dalsie prestupovanie pre mnohych z nas je nutné, tak ako pise spravne myslim ze Vladimir. Inak ak je pravda, ze opat nas duobusy budu zvazat iba k elektrickam, len to nebudu male autobusy ale duobusy, tak suhlasim plne, je to o nicom, ak nebudu ani kapacitnejsie, a setrim na auto. Aj ja prispejem k upchavaniu ciest ID, nez pouzivat tuto MHD a stracat denne dve hodiny cestovanim v narvanych prostriedkoch MHD. Sice mi to bude autom trvat tiez dost dlho ale aspon mi nebudu dychat na krk rozni spolucestujuci, kto pravidelne pouziva MHD vie o com hovorim.
Reply on: n3r0 #37167:
Precitaj si prosim, co som vlastne napisal - je to na mile vzdialene od toho, proti comu tak horlivo protestujes.

Daj si paralen, nohy do tepla a otvor si knizku slovenskej gramatiky, ty "pochopys" ?
Reply on: BMko #37168:
? No ved pockaj aku budes mat za prvy tyzden statistiku ty ?
Reply on: COLOR #37152:
marecek uz jazdi aj v Barcelone? ?
Reply on: yale #36903:
Zase tu niekdo cita mudre knizocky, nejedol si nahodou muchotravky? Ty si neaky metrofilny. Sa kusok uvedom co pises. Metro a Bratislava, ju komunisticky vyplod fantazie a poblaznenie polovice Bratislavcanov. Pokial Bratislava bude vacsia dedina a nie velkomesto ako Moskva, Berlin, Wien, Praha nie je sa tu o com bavit. Ak rad citas mudre knizocky, tak si nalistuj kusok knihy o prevadzkach MHDa pochopys, ze metro sa ti oplati staviat nad 1 000 000 obyvatelov. A to je tiez otazne, ci sa este oplati. Neviem co mas proti tramvajam, ale ja si viem predstavit aj kulaty duplak v Petrzalke a na 1000mm rozchode. Podstatov je prepravit a jeden duplak pohlti viac ako natrieskany plny klbovy smradobus.
Reply on: Vševedko #37133:
Nie je na tom nic zle, ak to berieme ako fotografiu z dna historickych vozidiel.
Reply on: Vševedko #37111:
Elektrickove trate su sice (pri pominuti trasovania v centre) skvele vedene po radialach (aj ked chybaju radialy Petrzalka, Podunajske Biskupice a Lamac), ale linkove vedenie sa prisposobilo koncepcii bod-bod. To mi vadi - ako Bratislavcan si veru nepamatam, kam ktora linka vedie. Ak mame 4 radialy, plus Hlavnu stanicu, plus odbocku na Nove Mesto, preco potrebujeme 13 liniek, ktore sa cez centrum bizarne prepletaju tak, aby neexistovala jasna moznost prestupu?

Tvrdim, ze v Bratislave sa s autobusovou a elektrickovou linkou naraba rovnako - su na rovnakej urovni, neexistuje nic co by naznacovalo, ze elektricka je nosnym kapacitnym systemom. Rozhodne nie intervaly prevadzky.
Reply on: Vševedko #37098:
Nebud taky agresivny. Toto je snad diskusia, mam tu pravo povedat svoj nazor. Ak je v rozpore s tvojim, zrazu ti vadi ze "urcujem co ma byt"? Neurcujem, hovorim svoj nazor. Tak to laskavo rozdychaj.

Petrzalska radiala by mala byt vedena v ryhe z toho dovodu, aby bola plne segregovana a netvorila prekazku pre ostatnu dopravu (vratane chodcov) a rozvoj. Ake riesenie mas na mysli ty?

Estakady (v konecnom dosledku drahsie, ako jednoduchy vykop), alebo iba semaforovu preferenciu, ktora sa nam uz tak osvedcila inde? Moj nazor je, ze vedenie po povrchu to rychlo zdegraduje na obycajnu elektricku.

Dalsi dovod zapustenia je potlacenie hluku, pretoze trasa vedie v husto zastavanej oblasti.

Pojem pre-metro mi je znamy uz viac ako dekadu, takze si nemyslim ze ide o nove, resp. modne slovo. Stuttgart - tiez si myslim, ze by nam stacil, ale pozri si tu drahu a vozidla podrobnejsie - naozaj ide uz skor o lahku zeleznicu, ako elektricku.
Do tohto vlaku nenastupis len tak z chodnika.
Reply on: enge #37129:
to tam sa neda uz odbocit? uff som zaspal dobu , sorry.

Re #37153 fobust: aha... toto som napr nevedel... Re #37162 si: ale aj tak. trasa B podla remingu nejak nema ist ulicami... v petrzalke vlastny zvrsok a nastupistia a este pod zemou. potom uz iba ASMN pod zemou, a filialka... podla mna tam maju proste kyd.
a inak ake napatie ma nasa elektrickova siet?
Reply on: Vševedko #37124:
3 kV - preto, lebo to povazujem za este relativne unosne napatie na pouzitie v meste, 25 kV ~ by uz asi nemalo absolutne ziadnu sancu pretlacit legislativne 😃
Reply on: El Sergio #37024:

Ach ano, to bola ta blbost, ktoru som ja vypracoval. Rad by som podotkol, ze som to nikdy nemyslel vazne, bolo to viac-menej iba z recesie a je to takze sci-fi.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.