Počúvaj, a koľko ľudí bude jazdiť z Devínske n. Vsi alebo Dubrávky až do Rače alebo z Dolných Honov do Petržalky? Je to vobec frekvencia, ktorá by ospravedlnila výstavbu niečoho tak drahého, ako metro, v situácii, keď nie je ani na pár nových autobusov?
New York je, šuhajko, TROŠIČKU iné mesto ako Bratislava a aj tak sa tam denne milióny ľudí presúvajú poskakujúcimi IGK, lebo by do metra v živote nevliezli.
Buď is istý, že Vladimír, hoci aj nie je z BA, pozná Bratislavu natoľko dobre (a okrem toho rozumie doprave ako málokto z nás), že jeho teória by utčite nestroskotala:-P.
to myslis ako poslat 95 na mamteyovu a potom na kosicku? co je na tom nelogicke? 88 je sice pekna linka a vyhovuje mi, ale tak uznaj ze trochu kratka ?
na druhej strane dokumentu pisu ze vozidla budu napajane z hornej trakcie... cize by si takto odporovali.. myslim ze Reming imlpikuje slovo shit. Aj ked idea mlynskych ako prestupu a trasa B je podla mna dobra... hoci s Ackom uz tak nesuhlasim
Ma teraz napadlo,ze celkom pekny rodokmen 68 z matkinej aj otcovej strany:
119(Vysehradska-OD Slimak)->rozdelena na 198(to akoze stryko) a 98(Holicska-OD Slimak=pozor,matka!)a trocha aj 94(nevlastnya teta?)->zlucena so 186
120(Kutlikova-Lignoprojekt)->skratena na 120(TECHNOPOL-Hrobonova)->skratena a precislovana na 186(TECHNOPOL-Bajkalska=pozor,otec!),mozno aj rozdelena na 186 a 67(nie som isty)->zlucena s 98
186+98->vznika paskvil 68->68 v dnesnej podobe(to jest cez Zimn..pardon,cez ST Arenu)!->????(radsej sa bat uz teraz! ? ).
Skuste vy daco take...! ? ? ☺
Joj, to je zase zmeska, to by som ani do rána nestihol celé odoponovať, takže len v skratke: Na jednej strane chceš nechávať na odborníkov, na druhej sám určuješ, čo je správne a ako to má byť? Odborníkom je jasné, že mesto veľkosti a topológie Bratislavy metro nepotrebuje. V Stuttgarte veľmi dobre fungujú s rýchlodrážnymi električkami a nie je to žiadne pré-metro (aký populárny výraz v poslednom čase a pritom úplná blbosť), nikdy nebude pod zemou inde ako v centre.
Bratisalvská električková sieť nie je systémom bob-bod ale systémom radiál, veľmi dobre vystihujúcich hlavné záťažové prúdy. Je potrebné ju dostať do podzemia len v CMO zhruba od Trnavského mýta po Most SNP, resp. nábrežie. Čokoľvek iné by bolo plytvaním a vyhadzovaním peňazí.
Načo by sa mala trať v Petržalke zapúšťať tesne pod povrch? Ono by to po povrchu s segregovanom koridore išlo pomalšie z nejakých aerodynmaických, alchymistických, ezoterických či homeopatických dovodov alebo čo?
Most Tunel! ? ? ? ?
Ale trasa dobra,len money malo...A za River parkom to bude frcat TYM tunelom,co si myslim????To si Dvory uziju... ?
Re #37088 enge: Skvely postreh!Ani sa nenazdame a o chvilu nam tu budu pobehovat aj take zabudnute hviezdy ako 186,185 a podobne... ?
Cize druha vetva (okrem hlavneho koridoru Petrzalkou) by mohla byt:
tunel - novy most cez Dunaj (Most Tunel) - most ponad D1 - Rusovska - ZST Petrzalka - Panonska - Budatinska - Lietavska - Betliarska ? Krasne by sme obsluzili vacsinu Petrzalky, zapojili River Park, ZST Petrzalka, Tesco, Terno ...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
enge