A co to akoze ma byt? Ved tam nie je absolutne NIC rozumiet... sorry, ale samplovat .wav mobilom na 8khz, to uz radsej nech nesampluju nic, nez takyto sum...
chcel by som sa spytat, ci este premava bus AVION PETRZALKA. CP som tu nenasiel...mozno som zaspal dobu a nepremava uz davno, sorry ?
Ale dik vopred.:)
Prave som nasla este elektricku 9, to by som mala priamy spoj,ale asi to bude dost dlha cesta, nie? Idem s dcerkou,s kociarom,takze by som nechcela prestupovat a odporucali mi radsej elektricky,ale na Nevadzovu sa potrebudem dostat do 15-tej a to je dost silna prevadzka. Ale aj tak velmi pekne dakujem ☺
1. možnosť: Ísť 12kou na Šafárikovo námestie a odtiaľ 14kou. Vystúpiť na zastávke Herlianska.
2. možnosť: Ísť akoukoľvek električkou do Karlovej Vsi a tam prestúpiť na 9ku a vystúpiť na Herlianskej.
3. možnosť: 34 alebo 83 na Hodžovo námestie a odtiaľ 208 na zastávku Hraničná.
4. možnosť: 34kou na zastávku Kooperativa a odtiaľ trolejbusom 201 na Hraničnú.
5. možnosť: 5kou na Pioniersku, prestúpiť na 75 a vystúpiť na zastávke Nevädzová.
je ešte plno iných spôsobov, ale uviedol som len také, kde sa prestupuje raz.
Na stopercent, vezmi si taku Prahu, bratislava je oproti nej zaprdok a maju prevadzkove problemy, pokial sa nemylim. A to je praha. A mam este otazku, vecer po 20tej alebo cez vikend sa nosi z velkej casti len vzduch, z Dubravky, DNV a tychto casti. Petrzalka je sice vytazena aj cez vikendy, ale tam by hravo pomohla tramvaj a preferencia ale nie dynamicka (sposobena elektrodynamickym pribrzdovanim vozidiel}, ale taku ako je v civilizovanom svete
Bratislavcania prosim poradte ako s akym spojom sa dostanem z ulice Kudlakova na Nevedzovu - Ruzinov. Najlepsia by bola elektricka,ak je nejaky taky spoj. Mozte mi napisat prosim aj kolko by trvala cesta. Na buduci tyzden ideme do Ba,ale som z Vasho mesta hotova ? Velmi pekne dakujem
eee Vladimír, ty mi chceš tvrdit že od OC Saratov je to do centra blízko ??? A to ešte nehovorím čo by si povedal na úplné trasy tak ako mali ???budú??? vypadať... ? ? ? Ty mi chceš proste tvrdit, že so všetkými negatívami metra o ktorých si písal, že by bolo nevýhodné ísť z oblasti Devínske n. Vsi alebo povedzme z Dubrávky do Rače alebo druhá trasa Letisko-možno až Dolné Hony - Petržalka ??? Skutočne si myslíš, že by to boli prikrátke trasy ??? A že by to s tymi tvojimi zdržaniami na eskalatoroch a pod.trvalo dlhšie ako ísť povrchovou dopravou a hlavne v špičkách ??? A to už nehovorím o veciach ake sa diali v pondelok.................... Tam sa ukázalo na čo porchová doprava má, a eliny tiež dosť blbli ? ? ? ? ? ? ? ?
Tá tvoja teória stroskotá vždy, lebo tento tvoj vzorec bude vždy platit VŠADE lebo aj v takom New York-ku sa da chodit na jednu, dve zastavky metrom a može sa to zdat časovo nevýhodné, lenže ja si New York bez metra predstavit neviem na zaklade tvojej argumentacie preco metro v BA nie. Aj v BA by sa dalo cestovat na 1 alebo 2 zastavky ale dalo by sa cestovat aj na vzdialenosti kde by to bolo urcite výhodné. Vrele ti doporučujem si pozreť na tejto stránke ako by metro malo podla projektov vypadať a uznáš, že mám pravdu ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? Neviem či si z BA lebo niektoré veci čo píšeš mi pripadajú ako keby si v BA niekedy bol pozret a to je všetko. Reálne sú tie vzdialensti pomerne velké. Všeobecne BA je dost roztahana a má na počet obyvatelov pomerne velku rozlohu pri matematike kolko ma Praha a Bratislava obyvatelov a pritom BA má až cca 75% rozlohy /km2/ ako Praha........
Ak sú tam chyby, môžeš sa s vydavateľom mapy skontaktovať a na chyby ich upozorniť. Vďační budú za každú pripomienku. Vlastná skúsenosť.
Re #36905 Emo: Súhlasím. Ja nemám problém cestovať v Brne napríklad z Líšne na Nám. Míru s prestupom, ak viem, že musím na Malinovského nám. prestúpiť z L8 s intervalom 5 min. na L4 s intervalom 4 min.
Nenávisť k prestupom je skutočne výsledok rokmi získanej skúsenosti, kedy v našich pomeroch človek vystúpi z vozidla do marazivého počasia, kde nie je ani prístrešok a pod., vozidlo, na ktoré treba prestúpiť odišlo práve pred minútou a ďalšie ide o 20 minút atď., atď., atď. Som presvedčený, že ak sú na prestup vytvorené podmienky, nie je to nič strašné prestupovať. Navyše sa s menším počtom liniek a častejším prestupovaním dá oveľa pružnejšia sieť liniek a tým zvýšiť úroveň cestovania. I keď, ako som už napísal, celkom chápem, že v súčasnosti s priemerný substrát pri čítaní týchto mojich riadkov musí ťukať na čelo
Re #36906 El Sergio: Ja sa len obávam, že po pár dňoch radosti po otvorení tramvaje celá Petržalka nadobro znenávidí celú MHD, keď zistí, že z Úderníckej už nejde priama L180 na Kollárko, ale je zavedený nejaký čudný autobus, čo sa volá "napájač" a ľudí proti ich vôli vezie cez Rusovskú cestu kamsi na Nám. hraničiarov, kde musia prestúpiť na električku.
Ja viem, že sieť električiek v Petržalke nebude. No bolo by to to najlepšie, čo by toto sídlisko mohlo postretnúť. A keď ešte prednedávnom tu chceli tunelári popod celú Petržalku tunelovať, za tie prrachy mohli zasieťovať elinami kus Petržalky...
Re #36915 Ámos: Mne sa veru "tr3mpova dogma" stále plne páči. Myslím, že dnes väčšina Dúbravčanov aj tak z oblasti Hodžovho nám. ide do Dúbravky busom 34+83 a nie električkou. A kto chce ísť z Obchodnej naozaj nutne cez Karlovu Ves do Dúbravky, má možnosť, ako si aj napísal, naozaj doslova v momente prestúpiť.
Re #36922 El Sergio: Na Znievskej sa točila 43-S. Na Krásnohorskej mali konečnú L21 (teraz 97) a 117 (59).
ma
Ale dik vopred.:)