No predsa vsetky linky zo Stareho a Pristavneho mosta presunu na ten novovybudovany(zatial bez nazvu) most,no nie? ? Ved ked ho uz postavali,tak ho aj patricne budu chciet vyuzit... ?
Podľa mapy Bratislavy, ktorá mala redakčnú uzávierku 1. februára 1996 premávala linka č. 57, kde mala vraj konečnú.
V histórii liniek ani v mapách na tejto stránke však o tom nie je zmienka (vraj končila pri Kúpalisku Matador). Pamätáte si to niekto? A kedy a prečo tam bola zrušená?
No, DPB to s náhradou 3,5,11 spojom končiacim na Tbiliskej pri zdravotnom stredisku vyriešil opäť geniálne... hlavne pre ľudí bývajúcich pri konečnej električiek. Nuž ale, šetrí sa, šetrí... otáčanie cez BEZ už niekto zatrhol... ?
Asi nie, lebo pokiaľ ma pamäť neklame tak podmienkou mesta bolo, že nebude obmedzená premávka MHD z Einsteinovej na Viedenskú a naopak. Avšak pri L82 sa to porušilo, tak sa nechajme prekvapiť. Veď aj nadchod pri Inchebe mal byť sprevádzkovaný už v marci...
Re #36844 Vševedko: Nechaj ju. Tí ľudia si to neuvedomia kým im ten trolejbus tade jazdiť nebude a nezistia, že tá električka bude na tej Zochovej či Kolárku skorej ako ten vysnívaný duobus. ? Budeme mať síce v roku 2006 prioritku pána starostu pre znovuzvolenie, ale čo na tom, že L74, L68 a L85 a bohvie čo ešte budú musieť byť pre nedostaok autobusov zrušené.
Po obnovení trate na Kramáre sa tam netočilo pravidelne nič - 212 jazdila hneď k VN, potom pribudla 211 tiež k VN a potom už sprevádzkovali trať Patrónka-Valašská.
inak ludia, sorac, ze tu floodujem, ale neviete, kde by som mohol najst tieto historicke fotky?
Vznik CSR
Koniec 1Sv.Vojny
SNP
Koniec 2Sv.vojny
Vpad ČA ´68
Vznik SR
Vstup SR do EU?
Dakujem
Ámos