Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: d3k0 #36460:
Veď ja takto mrznem v InterCity vlaku kazdy tyzden ... to by bola sranda, taka vykonna ale neovladatelna klima v kabine : cestujuci v kraťasoch, vodič v chlpatom rolaku ? ? ?
Reply on: TeBeCe #36492:
Vidíš, nikdy sa to tak nerobilo, ale začína sa robiť. 😉
? 7101 ? skoro som usta zabudol zavriet ked sa ozvalo hlasenie zastavok ? ako to, ze doteraz sa to nedalo (videl som tam BUSE hlasic) ???
Reply on: Andy #36489:
Hmm... no tak to ti potom o Kubovicovi nieco budem musiet povedat... Ale radsej osobne 🙂
Reply on: COLOR #36488:
V článku píšu o miliarde a navyše Kubovič nepovedal presne, že DPB má rezervu miliardu. 😉 BTW tá veta mi skôr pripadá, ako keby hovoril o tom, že peniaze v MHD chýbajú kvôli DPB. 🙂
Reply on: COLOR #36486:
Kubovič je jeden z mála inteligentných ľudí, čo pôsobia (najmä) v komunálnej politike... 😉 A neviem, čo sa ti na tom nezdá, však DP prefláka dosť peňazí...
Reply on: d3k0 #36487:
Tebe sa zda, ze v DPB su rezervy za 2 mld.? Ja mam pocit ze to je do 200-300 mil. Sk.
Reply on: COLOR #36486:
A nema pravdu? Teda ak nemyslel prave redukciu spojov... 🙂
Reply on: Vševedko #36445:
Mal som na mysli pracovisko vodiča. Nepochopili sme sa, ja som reagoval na Ámosa ako hovoril, že by vodičom zakázal nosiť kraťasy = krátke nohavice. ? Práve preto to vnímam ako problém, keď veľa vozov nemá klimatizáciu vo vodičovej kabíne a aj tie čo ju majú tak mnohým nefunguje.
Reply on: d3k0 #36482:
Aha, hrame sa na urazeneho, hej? ? Okej, vyriesime si to inde.
Máme jeden s najlacnejších rýchlych netov v Európe. že sa ja trápim s týmto, s čím som teraz pripojený. ?

http://spravy.pravda.sk/sk_ekonomika.asp?r=sk_ekonomika&c=A041018_193226_sk_ekonomika_p02
Reply on: COLOR #36481:
Lebo piercing.
Reply on: d3k0 #36480:
Preco v tom povodnom prispevku bol odkaz na localhost, ty lama? ?
Reply on: si #36471:
Zrusenie laveho odbocenia na RM prebehlo az na zaciatku prazdnin v roku 1999 (dokaz: http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=372f2833232930ef392b342f26ea&styl=8&typ=ikarus_280&no=0&id=27302aeef1f022f2f0f9f121&text=1902&v_popise_thumbnailu=on&v_popise=on&v_datume_a_nicku= ), teda 2 roky po zruseni 34, 37 a 54. Ako dovod sa uvadzala iba neprejazdnost Sancovej a Legionarskej - co ale bola aj pravda, lebo tie dopravne zapchy kvoli lavemu odboceniu na Mytnu boli hrozne.
Reply on: El Sergio #36475:
Ak nam to Reming dovoli... Ma totiz copyright...

Re #36473 Vševedko: V pripade 34, 37 a 54 si dovolim nesuhlasit - aj ked ma asi vsetci teraz ukamenuju... Vysledkom takychto dlhych priebeznych liniek bola okrem pohodlneho cestovania aj velka nepravidelnost dopravy. Kolko x sa stalo, ze sli dve-tri 54ky za sebou? System dlhych priebeznych liniek som si odskusal pred mesiacom v Philadelphii. Cakal som na bus, ktory nechodil a nechodil, a potom prisli 3 naraz - lebo sa predtym trepali asi 45 minut cez mesto... Na ruseni 34, 37 a 54 teraz vycitam iba to, ze sa udialo bez vybudovania akehokolvek prestupneho uzla, kde by koncili nove linky, ktore nahradili stare, a tak nie je zabezpeceny prestup z 34 na 86, z 78 na 34 ani z 94 na 78. Zial aj to je vysledok minimalneho zaujmu budovat prestupne uzly v tomto meste. 😞 A len na zaver - vtedy oficialnym dovodom na rusenie 34, 37 a 54 bola neprejazdnost Sancovej a Legionarskej ulice. Dnes su tieto ulice uz prejazdne...
Reply on: Vševedko #36473:
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Hmm, ten projekt Remingu má aspoň akú-takú myšlienku. Myslím si však, že NDS v trase zamietnutého metra, t.j. Dúbravka-Vinohrady a Petržalka-Ružinov by bol výhodnejší. Falošný okruh lepšie obslúži centrum. Projekt Remingu by bol výhodný iba pre tých, ktorí sa ptrebujú dostať cez centrum a nie do centra.
Samostatnou kapitolou je filiálka. Obávam sa, že po peronizácii by sa tam nevošlo ani to, čo v súčasnosti na hlavák. A bolo by to asi svinsky drahé, najmä to napojenie na hlavnú stanicu (ako inak, než dlhým tunelom v oblúku). Filiálka by sa dala použiť na ukončenie niektorých Os vlakov od Trnavy a Galanty - ako to pôvodne predpokladal územný plán (nech mu je šuplík ľahký) v dvoch z troch variantov - ale nič viac.
Reply on: BMko #36474:
Heh? Hodnota PRÚDU prípravy? 60 halierov/Ampér:-P? Bigmac sa dnes vyvážal na 6229:-P?
Nedal by sa ten projekt z Reamingu hodit na tuto stranku,nech vsetci vedia,co na nas magistrat chysta?(Ved sa to predsa tyka MHD,alebo nie?) ? ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.