Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: d3k0 #36480:
Preco v tom povodnom prispevku bol odkaz na localhost, ty lama? ?
Reply on: si #36471:
Zrusenie laveho odbocenia na RM prebehlo az na zaciatku prazdnin v roku 1999 (dokaz: http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=372f2833232930ef392b342f26ea&styl=8&typ=ikarus_280&no=0&id=27302aeef1f022f2f0f9f121&text=1902&v_popise_thumbnailu=on&v_popise=on&v_datume_a_nicku= ), teda 2 roky po zruseni 34, 37 a 54. Ako dovod sa uvadzala iba neprejazdnost Sancovej a Legionarskej - co ale bola aj pravda, lebo tie dopravne zapchy kvoli lavemu odboceniu na Mytnu boli hrozne.
Reply on: El Sergio #36475:
Ak nam to Reming dovoli... Ma totiz copyright...

Re #36473 Vševedko: V pripade 34, 37 a 54 si dovolim nesuhlasit - aj ked ma asi vsetci teraz ukamenuju... Vysledkom takychto dlhych priebeznych liniek bola okrem pohodlneho cestovania aj velka nepravidelnost dopravy. Kolko x sa stalo, ze sli dve-tri 54ky za sebou? System dlhych priebeznych liniek som si odskusal pred mesiacom v Philadelphii. Cakal som na bus, ktory nechodil a nechodil, a potom prisli 3 naraz - lebo sa predtym trepali asi 45 minut cez mesto... Na ruseni 34, 37 a 54 teraz vycitam iba to, ze sa udialo bez vybudovania akehokolvek prestupneho uzla, kde by koncili nove linky, ktore nahradili stare, a tak nie je zabezpeceny prestup z 34 na 86, z 78 na 34 ani z 94 na 78. Zial aj to je vysledok minimalneho zaujmu budovat prestupne uzly v tomto meste. 😞 A len na zaver - vtedy oficialnym dovodom na rusenie 34, 37 a 54 bola neprejazdnost Sancovej a Legionarskej ulice. Dnes su tieto ulice uz prejazdne...
Reply on: Vševedko #36473:
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Hmm, ten projekt Remingu má aspoň akú-takú myšlienku. Myslím si však, že NDS v trase zamietnutého metra, t.j. Dúbravka-Vinohrady a Petržalka-Ružinov by bol výhodnejší. Falošný okruh lepšie obslúži centrum. Projekt Remingu by bol výhodný iba pre tých, ktorí sa ptrebujú dostať cez centrum a nie do centra.
Samostatnou kapitolou je filiálka. Obávam sa, že po peronizácii by sa tam nevošlo ani to, čo v súčasnosti na hlavák. A bolo by to asi svinsky drahé, najmä to napojenie na hlavnú stanicu (ako inak, než dlhým tunelom v oblúku). Filiálka by sa dala použiť na ukončenie niektorých Os vlakov od Trnavy a Galanty - ako to pôvodne predpokladal územný plán (nech mu je šuplík ľahký) v dvoch z troch variantov - ale nič viac.
Reply on: BMko #36474:
Heh? Hodnota PRÚDU prípravy? 60 halierov/Ampér:-P? Bigmac sa dnes vyvážal na 6229:-P?
Nedal by sa ten projekt z Reamingu hodit na tuto stranku,nech vsetci vedia,co na nas magistrat chysta?(Ved sa to predsa tyka MHD,alebo nie?) ? ?
Vševedko: nezavezna otazka? Co je podla teba HODNOTA PRIPRAVY?? Dnes sme to s BigMacom v niecom vykumali a som zvedavy co na to povies ty, ?ale takmer sa tvoja byvala neklobasa palicova otocila na Radiovke kolom cez parovodie.
Reply on: ufo #36470:
Devastácia pôvodných liniek 12, 34, 37 a 54 bola jedna z najväčších prasačín v rámci debilizácie MHD v Bratislave.
Uz som dlho nesiel mhd- ?
Reply on: ufo #36470:
hej, volakedajsia 54 viezla relativne dost ludi z dolnych honov az po stary rozhlas a v opacnom smere po zimny stadion, na sucasnej 78 je dobre vidno ze sa v smere do petrzalky po trnavske myto vyprazdni a dalej ide relativne prazdna, z petrzalky detto. (uvazovana ranna spicka, popoludnie to vyzera obdobne akurat sa vymenia smery). Pritom to co sa uvadzalo ako jeden z dovodov rozdelenia - zrusenie odbocenia vlavo na racianskom myte je blbost, kedze sa to dalo vyriest podobne ako s linkou 39!
Reply on: Vladimír #36421:
78 totiz na zastavkach Astronomicka a M.Hella vymeni asi 50% cestujucich. (na Astronomickej hromady ludi zo 78 prestupuju na elektricky, na M.Hella na ine busy). Keby sla len po Trnavskej, bola by to dalsia pseudopochybna zmena, ako bolo zrusenie a roztrhnutie 34,54 cez mesto. Jednoducho by sa tym narusili osvedcene prestupove uzly.
Reply on: radky #36468:
Keby som mal čas a priestor, idem po ňom sám. Bohužiaľ, chýba mi obidvoje ? .
Dakujem Vsevedko.Dakujem vopred vsetkym co mi pomozu najst to spravne miesto pre tento autobus. Bola by ho skoda,pretoze je v dobrom stave,cele leto behal po slovensku,je garazovany,v kazdom pripade dam vediet ak sa nieco udeje v tom zmysle ze sa najde niekto,kto bude mat dostatok casu a vsetkeho co k tomu patri.Este raz -vdaka.
Reply on: radky #36463:
Ahoj, odovzdal som Tvoju adresu partii ľuďí v ČR, čo sa už o nejaké n*Ik280, Ik405, K732 a ŠL11 starajú, ozvú sa Ti mailom. Vďaka za ponuku.
Som rad ze este dobre duse nevymreli a verim ze tak skoro neumru.Chcel by som este dodat ze je mozne zaslat foto aj na net,len neviem ci je to mozne aj na tuto stranku.Tak zatial papa a verim ,ze niekoho urcite najdem.
Reply on: fobust #36464:
Mozno aj ta garaz by sa dala najst, ale hlavne treba vela penazi a casu, starat sa o taku krasavicu ako SD11...ale mat to vsetko, bral by som ju hned ?
Reply on: radky #36463:

Duse by sa tu nasli, ale v prvom rade treba mat veliku garaz. A ta musi byt este vacsia ako ta dusa... ? ?
Ak by niekto vedel o niekom kto by mal zaujem o SD 11,mohol by sa mi ozvat na moju mailovu adresu : radky@centrum.sk.Hladam niekoho kto by mal vazny zaujem na tom aby sa tento autobus zachoval aj nadalej.Je vo velmi dobrom stave!bohuzial nemam dostatok casu sa mu venovat pretoze vela cestujem a hladam dobru dusu pre tento skvely autobus.Dusu ktora sa bude o neho starat aj dalej.Za pochopenie dakujem.
Reply on: galiyosha #36461:
To je ono 🙂 Aj ked existuju este zvrazdenejsie verzie 436ky... Ani ja som o tom nevedel, ze je to toto, iba mi boli niektore prvky interieru az prilis povedome (napr. niektore komponenty dveri su rovnake ako v 435ke). Niekedy budu na webe fotos aj Ikarusu 416 aj 436 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.