Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #34407:
Ja som nikdy netvrdil, že dôchodcovia sú problematickí. Istý čas som večer nosil plne naloženú tašku na kolieskach zajtrajšími novinami a šplhal sa s tým do busu a tiež na mňa čumeli a raz sa mi to celé vydrbalo v Ik283 na schodoch pri nastupovaní do 21ky, tak sa zdržal odchod asi o minútu kým som noviny pozbieral. 🙂 A všetci čumeli ako na nejakého dôchodcu. 🙂
Reply on: S499.1023 #34407:
Zeby "mierne" zdrzovali dopravu?? ?
ufo,Andy:Však tí návštevníci "kultúrnych" stánkov sú tiež z 99% študenti?.A dôchodcovia sú čím problematickí?
spokojný čitateľ

spokojný čitateľ

Čo si myslíte o tomto? Bolo by to vhodné aj pre Bratislavu alebo nie?

"Od 1. júla 2004 vstúpil do platnosti dodatok k Prepravnému poriadku, ktorý upravuje výšku pokuty za cestovanie bez platného cestovného lístka, resp. bez označenej čipovej karty. Ak cestujúci zaplatí pokutu priamo v autobuse, alebo do 3 pracovných dní v doplatkovej pokladni, jej výška je 500 Sk. Ak pokutu cestujúci zaplatí v doplatkovej pokladni v rozmedzí od 4 pracovných dní do 30 dní od porušenia prepravno-tarifných predpisov, jej výška je stanovená na 1000 Sk. V prípade, že cestujúci nezaplatí pokutu ani do 30 dní, prepravca bude vymáhať od cestujúceho doterajšiu výšku pokuty, t.j. 100-násobok základného cestovného, čo predstavuje 1400 Sk."

Našiel som to na nitrianskej mutácii imhd.sk
Reply on: S499.1023 #34392:
Ja ti dám, že študenti nie sú bezproblémoví... 🙂
Reply on: S499.1023 #34392:
nie ze by som chcel velmi obhajovat studentov,i ked aj ja som, ale problem linky 517 bol v navstevnikoch istych nocnych stankoch na kulturne vyzitie,ktori sa potom podgurazeni cinili. Nie v studentoch, ubytovanych ako potkany v spine za drahe peniaze.
Tak konečne som sa viezol v 24Tr. Takým rýchlym trolejbusom som ešte nešiel, no trochu divoko jazdili vodiči, takže možno to bol len dojem. 🙂 Potom keď som sa domov vracal 21Trkou, pripadala mi jazda menej divoká. Je to asi vec vodiča. 🙂 U tej 24Trky sa ako u každého NP vozidla testovaného v Bratislave vyskytujú problémy s dverami... Klasika, niekedy nejdú otvoriť a zatvoriť... A to aj keď vo dverách nik nestojí. Bola na linke 201, pričom na Dolných honoch trochu pobehala sídlisko na diesel 🙂 Potom šla na stanicu a odtiaľ 204 na Rádiovú. Potom na diesel z Rádiovej niekam do mesta po Rožňavskej. Bude jazdiť s ľudmi do 7.9.
Kto by mi vedel poradiť wap adresu na dispečera. Na diskusné fórum mám, ale na dispečera neviem zistiť. Chcel by som cez víkend ponahánať 24Trku a nechce sa mi behať po celom meste a kde premáva tam určite niekto hodí. Dík.
Reply on: TeBeCe #34400:
Tie posledne 2 su cool 🙂
Reply on: Spectre #34399:
ani vecernik nie je najhorsi ?

zopar citatikov z dnesneho vecernika:

"Novy Duobus ceskej vyroby zapozicali Dopravnemu podniku na niekolko tyzdnov"

"Bezny autobus sa nedostane do vysoko polozenych miest ako su Dlhe diely, preto by sme tam vyuzili trolejbusy"

z rozhovoru so Zacharom (bez upravy chyb):
"Asi najdôležitejšie je spojiť mestskú časť Dlhé Diely trolejovými drótmy s Autobusovou stanicou Nivy"
Dalsie hlody z http://ba.sme.sk/clanok.asp?cl=1738736 (Na Dlhé diely pôjdu trolejbusy o dva roky)

"Zatiaľ sem jazdia len autobusy, ktoré sa do kopca trápia a v dopravnej špičke nepostačujú. Ľudia si ale zaslúžia poriadnu dopravu" - vlkovi je jedno, ci sa tlaci v smradobuse bez bakul, alebo v duotrombeluse s bakulami. vysledny efekt je rovnaky a zlepsenie intervalu v DPB optimisticky neratam 🙂 Pokial bude ten duobus 12metrovy, tak s panom bohom...
Zrnko mudrosti z clanku http://bratislava.sme.sk/clanok.asp?cl=1738794

"kým súčasné električky vypúšťajú teplo pri brzdení a rozbiehaní do okolia, modernejšie vozidlá ho vedia čiastočne využiť." - taka kachna vyuziva teplo od zrychlovaca v zimnych mesiacoch IMHO velmi dobre 🙂

""V budúcnosti bude potrebné pouvažovať o rozchode koľajníc. V Bratislave používame úzky rozchod, na prepojenie s prímestskou dopravou sa inde používa širší rozchod," povedal Zachar." - bueeeeee
Reply on: S499.1023 #34391:
V podstate rozumny napad. Doplnim, ze niektore radoby-nizkopodlazne autobusy, ako SOR BN12 su pre vozickarov vonkoncom nevhodne. Este taky Soplaris 15, keby sa v NP casti vytrhali sedadla by bol relativne pouzitelny, nakolko ten tam ma (aspon co si ja pamatam) dost vela miesta.
Reply on: Ronald #34394:
Tu by pomohlo gumene kladivo alebo stary vypusteny olej. Staci si z vozovne vyzdvihnut. ps posun soferovi ? ?
TeBeCe: Nechapem naco d3 letel az za mlaku, ved kludne stacilo prejst par sto metrov na Odstepny zavod Americka a poziadat ma o ubytovanie 😉
V linkách 198 sa vôbec nedajú otvoriť okná,sú úplne zahrdzavené,a zadrhnuté.Dá sa v nich zadusiť.
Reply on: COLOR #34387:
aby som doplnil, Devin ma na starosti Odstepny zavod Karlova Ves, ktory uzko spolupracuje s vysunutym pracoviskom Odstepneho zavodu Trnavske myto momentalne so sidlom v Spojenych statoch amerikanskych 🙂
Reply on: n #34383:
Lenže tá skupina nie spoločensky bezvýznamná a študenti rozhodne nie sú bezproblémoví (viď zrušená 517 do Slávičieho údolia).
Reply on: TeBeCe #34382:
Netreba skúmať, stačí sa zamyslieť. V NPO autobuse sú podesty, vo VP nie.
NP autobusy sú vhodné na normálnu linku, ktorá občas zvezie vozíčkara. Na špecializovanú vozíčkarskú linku je lepší VP autobus s plošinou.
Reply on: COLOR #34387:
? ? ? ? ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.