Ja som nikdy netvrdil, že dôchodcovia sú problematickí. Istý čas som večer nosil plne naloženú tašku na kolieskach zajtrajšími novinami a šplhal sa s tým do busu a tiež na mňa čumeli a raz sa mi to celé vydrbalo v Ik283 na schodoch pri nastupovaní do 21ky, tak sa zdržal odchod asi o minútu kým som noviny pozbieral. A všetci čumeli ako na nejakého dôchodcu.
Čo si myslíte o tomto? Bolo by to vhodné aj pre Bratislavu alebo nie?
"Od 1. júla 2004 vstúpil do platnosti dodatok k Prepravnému poriadku, ktorý upravuje výšku pokuty za cestovanie bez platného cestovného lístka, resp. bez označenej čipovej karty. Ak cestujúci zaplatí pokutu priamo v autobuse, alebo do 3 pracovných dní v doplatkovej pokladni, jej výška je 500 Sk. Ak pokutu cestujúci zaplatí v doplatkovej pokladni v rozmedzí od 4 pracovných dní do 30 dní od porušenia prepravno-tarifných predpisov, jej výška je stanovená na 1000 Sk. V prípade, že cestujúci nezaplatí pokutu ani do 30 dní, prepravca bude vymáhať od cestujúceho doterajšiu výšku pokuty, t.j. 100-násobok základného cestovného, čo predstavuje 1400 Sk."
nie ze by som chcel velmi obhajovat studentov,i ked aj ja som, ale problem linky 517 bol v navstevnikoch istych nocnych stankoch na kulturne vyzitie,ktori sa potom podgurazeni cinili. Nie v studentoch, ubytovanych ako potkany v spine za drahe peniaze.
Tak konečne som sa viezol v 24Tr. Takým rýchlym trolejbusom som ešte nešiel, no trochu divoko jazdili vodiči, takže možno to bol len dojem. Potom keď som sa domov vracal 21Trkou, pripadala mi jazda menej divoká. Je to asi vec vodiča. U tej 24Trky sa ako u každého NP vozidla testovaného v Bratislave vyskytujú problémy s dverami... Klasika, niekedy nejdú otvoriť a zatvoriť... A to aj keď vo dverách nik nestojí. Bola na linke 201, pričom na Dolných honoch trochu pobehala sídlisko na diesel Potom šla na stanicu a odtiaľ 204 na Rádiovú. Potom na diesel z Rádiovej niekam do mesta po Rožňavskej. Bude jazdiť s ľudmi do 7.9.
Kto by mi vedel poradiť wap adresu na dispečera. Na diskusné fórum mám, ale na dispečera neviem zistiť. Chcel by som cez víkend ponahánať 24Trku a nechce sa mi behať po celom meste a kde premáva tam určite niekto hodí. Dík.
"Zatiaľ sem jazdia len autobusy, ktoré sa do kopca trápia a v dopravnej špičke nepostačujú. Ľudia si ale zaslúžia poriadnu dopravu" - vlkovi je jedno, ci sa tlaci v smradobuse bez bakul, alebo v duotrombeluse s bakulami. vysledny efekt je rovnaky a zlepsenie intervalu v DPB optimisticky neratam Pokial bude ten duobus 12metrovy, tak s panom bohom...
"kým súčasné električky vypúšťajú teplo pri brzdení a rozbiehaní do okolia, modernejšie vozidlá ho vedia čiastočne využiť." - taka kachna vyuziva teplo od zrychlovaca v zimnych mesiacoch IMHO velmi dobre
""V budúcnosti bude potrebné pouvažovať o rozchode koľajníc. V Bratislave používame úzky rozchod, na prepojenie s prímestskou dopravou sa inde používa širší rozchod," povedal Zachar." - bueeeeee
V podstate rozumny napad. Doplnim, ze niektore radoby-nizkopodlazne autobusy, ako SOR BN12 su pre vozickarov vonkoncom nevhodne. Este taky Soplaris 15, keby sa v NP casti vytrhali sedadla by bol relativne pouzitelny, nakolko ten tam ma (aspon co si ja pamatam) dost vela miesta.
aby som doplnil, Devin ma na starosti Odstepny zavod Karlova Ves, ktory uzko spolupracuje s vysunutym pracoviskom Odstepneho zavodu Trnavske myto momentalne so sidlom v Spojenych statoch amerikanskych
Andy