S499.1023: subjektivne sa mi elektricka v sucasnej podobe nezda byt najrychlejsim prostriedkom MHD. Ked som pracoval v Dubravke, elektrickou som chodil, len ked som mal dost casu, no vtedy este chodili expresne autobusy. Bohuzial expresna elektricka fungujuca popri neexpresnej sa da urobit dost tazko (trolejbus tiez :-)).
Sucasna elektricka v BA je skor povazovana za doplnkovu dopravu stojacu pri kazdej vrbe, urcite nie za nosny system.
Sucasna elektricka v BA je skor povazovana za doplnkovu dopravu stojacu pri kazdej vrbe, urcite nie za nosny system.
yale
Priklad je zas ten moj oblubeny Amsterdam - kde existuje defacto iba jedna podzemna trasa metra, linky su cislovane a rozne sa oddeluju a spajaju, v mnohych usekoch idu tri trasy (treba si davat pri nastupe pozor na cislo linky)... zatial sa im vraj nezrazili
toto je dobra stranka:
http://www.urbanrail.net/eu/ams/amsterdm.htm
Napriek tomu, nepredpokladam, ze by bolo rozumne pustat vozidla nosneho systemu prilis daleko do regionu - predsa len pojde o vozidla prisposobene podmienkam prevadzky v podzemi s vyssimi narokmi na kvalitu, teda asi nema zmysel drat ich na otvorenej trati niekde v krajine, skor niekde urobit prestup v ramci spolocnej stanice na regionalnu dopravu. Po rekonstrukcii by Hlavna stanica, Filialka, pripadne Petrzalka-zastavka mohli byt takymito prestupovymi bodmi. Prestup by mohol byt v najlepsom pripade dokovanim k spolocnemu nastupistu, ak sa priestorovo neda, potom aspon v blizkosti (vyskovo oddelene nastupistia, prechod eskalatormi).