Ako vlastne ma fungovat ten projekt "Rychle elektricky"? Vsimol som si na niektorych zastavkach v K.Vsi a Dubravke z pribudli semafory (ci navestidla ? ), niekde aj s kamerou. Pocul som za tam ma elektricka stat a pohne sa ked na krizovatku dojde v case signalu volno. Nie je jedno ci to caka tam alebo inde? Aj ked potom stihne dobehnut viac ludi do eliny ? . A naco je tam ta kamera? Ak chcu sledovat pohyb vozidiel tak su aj modernejsie prostriedky ( napr. nejaky bezkondaktny kodovy nosic). Mozno DPB investuje $ do nejakekeho SW co dekoduje z obrazu kamery cislo linky a vozidla...
Inak prieskumna stolna popod Dunaj sa uz nasla ?. Je to asi v urovni novostavby SND, da sa to obkuknut. Je to taka sikma upadnica, s podvesnou zaleznicou, a je to zatopene...
Inak prieskumna stolna popod Dunaj sa uz nasla ?. Je to asi v urovni novostavby SND, da sa to obkuknut. Je to taka sikma upadnica, s podvesnou zaleznicou, a je to zatopene...
lubos
Imho bez preriedenia zastavok nedosiahnes vyznamne zvysenie priemernej prevadzkovej rychlosti. Su zastavky, na ktorych by niektore linky proste zastavovat nemuseli. Osobne si myslim, ze na Karlovesko-Dubravskej radiale su zastavky ako "Horne Krcace", "Dolne Krcace", "Karlova Ves", "PKO" obsluhovane zbytocne velkym mnozstvom vozidiel. Prve dve by napriklad mohli byt celodenne na znamenie...
Dalsia vec je upravenie stavajucich trati... Je napr. Krasne ze sa rekonstruovala trat k Iuvente, ale napojenie hore v Karlovej Vsi je velmi prudke. To iste je mozno povedat o oblukoch pri konecnej Karlova Ves. Otvoreny kolajovy zvrsok je sice pekna vec, ale bohuzial pouzitie stavajucich panelov a hlavovych kolajnic na oblukoch z Borskej na Lackovu, zo zastavky Nad luckami po Segnerovu a zo Segnerovej na Jurigovo namestie (a to uz ani nehovorim o obluku pod mostom Lanfranconi) je absolutne nevhodne a v pripade premavky NP vozidiel ako Anitra ci Siemens Combino, ale aj inych su tieto trate NAPROSTO nevyhovujuce. Pri Riviere by bol namiesto dvoch prudkych oblukov s rovinou v strede vhodnejsi miernejsi obluk bez rovinky a jednoznacne bude treba zaviest mazanie okolesnikov alebo kolajnic. PvvS mi spominal, ze v Liberci idu formou betonovych monoblokov, nieco podobne tomu, co sa robilo na Mostovej... to, v kombinacii so zliabkovymi kolajnicami a zmiernenim oblukov by mohlo zvysit kvalitu trati, ako aj zvysit maximalnu povolenu rychlost.