Andy: kup mi PDA alebo nejaky mobil s XHTML prehliadacom a dostatocnou vyrovnavacou pamatou a rad si to stojac v zapche na Einsteinovej vyhladat necham...
Táto imbecilita (roztrhnutie pôvodnej linky 12 na paskvilné 12 a 14) bola zdôvodňovaná neprenášaním meškania z linky na linku. Nechápem, kde by tie linky mali to meškanie naberať, keď v Prahe jazdia podstatne dlhšie linky, majú podstatne menší podiel tratí na samostatnom telese a meškanie nemajú.
Nie, ani toto som nemal na mysli. Neviem, či nikto z vás nejazdí vlakom, ale mal som na mysli to, že výklopné okná rozhodne nezaisťujú ddostatočnú výmenu vzduchu vo vozidle, hlavne za teplého a slnečného počasia.
neviem kto robila spojenia, ale konkretne pri spojeni vajnorska - koliba absolutne nesedia casy podla cestovneho poriadku a cas, ktory udava toto spojenie je uplne iny, takze vam radim aby ste na tejto stranke si spojenia, resp. najrychlejsie cesty prostrednictvom zvolenych tras nevyhladavali, lebo pridete na zastavku a zistite, ze cestovny poriadok je uplne iny ako uvadza tato stranke pri vyhladavani spojenia. ?
Možno je môj nápad odveci, ALE: prečo by nemohli byť linky 65 a 67 zlúčené? Prestup v Jurajovom dvore je dosť nafigu. V Prahe takéto linky spájajúce jednotlivé mestské časti mimo centra fungujú, a to aj s trasou nad 70 minút! Intervaly 65 a 67 sú dosť podobné, možno v špičke by som vybrané spoje nechal iba po trati 67. Aký je VÁŠ NÁZOR?
mickey
http://www.bratislava.sk/vismo/zobraz_dok.asp?u=700000&id_org=700000&id_ktg=7110
Specialne sekcia venovana doprave vratane MHD:
http://www.bratislava.sk/vismo/dokumenty2.asp?u=700000&id_org=700000&id=72607
(dokument B12 plus graficka priloha)