sarko, shunt,pokrac:
stara poctiva Tr37(T3) na rozdiel od Tr37-10m(T3sucs) mala shuntovacie cievky z medi a oceloveho jadra, aby mala ta cievka kam pracovat. zasraty zlepsovatel vsak v ramci materialovych uspor vymyslel cievky z hlinika na hlinikovom jadre a odvtedy je vecny problem s uhorenymi lamelami na vysokych (okolo 90) stupnoch. takze ti doporucim: vlez pod voz a pozri si zrychlovac, vymen vsetky namodrale lamely, vyprav to vodicovi, co vypina reverz a ked sa vrati z linky, tak tie modre spocitaj. modra=zhoreta. potom vezmi jemny pilnik a odstran vsetky navarky z kruhovej zbernice a palcov. vymen spalene gumoidne kladky.presun sa do 1.skrine tam si to zopakuj na stykacoch r,m,b,f. ked budes hotovy, tak to iste v 2.rame na fkach a peckach, ak ten debil aj cuval a tiez pri tom vypol reverz, tak mozes davat dole chrchlance aj zo zetiek. spokojny? a to sme este nesmirglovali zhasacie komory. zacni pocitat, jeden palec 250,-sk minimalne, lamela okolo 400,-sk a to su ceny aspon tri roky stare...
stara poctiva Tr37(T3) na rozdiel od Tr37-10m(T3sucs) mala shuntovacie cievky z medi a oceloveho jadra, aby mala ta cievka kam pracovat. zasraty zlepsovatel vsak v ramci materialovych uspor vymyslel cievky z hlinika na hlinikovom jadre a odvtedy je vecny problem s uhorenymi lamelami na vysokych (okolo 90) stupnoch. takze ti doporucim: vlez pod voz a pozri si zrychlovac, vymen vsetky namodrale lamely, vyprav to vodicovi, co vypina reverz a ked sa vrati z linky, tak tie modre spocitaj. modra=zhoreta. potom vezmi jemny pilnik a odstran vsetky navarky z kruhovej zbernice a palcov. vymen spalene gumoidne kladky.presun sa do 1.skrine tam si to zopakuj na stykacoch r,m,b,f. ked budes hotovy, tak to iste v 2.rame na fkach a peckach, ak ten debil aj cuval a tiez pri tom vypol reverz, tak mozes davat dole chrchlance aj zo zetiek. spokojny? a to sme este nesmirglovali zhasacie komory. zacni pocitat, jeden palec 250,-sk minimalne, lamela okolo 400,-sk a to su ceny aspon tri roky stare...
bigmac
ad3: nespominam si, ze by si so mnou vybehol, ale ked myslis...
ad4: uz je len 200A priprava, uz nie 360A? to je nejaka kosicka norma? to je dobre, lebo priprava nad 90A uz nie je zdrava, ale asi mate v sklade vela lamiel a malo shuntovacich cievok...
ad skusobna jazda: co ste vyskumali? uspesne ste znicili dalsi voz?