Reply on: galiyosha #32218:
To si teda pletieš dosť zásadne. Prvý prototyp s výzbrojou AEG (modrý) hrdzavel ešte pred mesiacom v areáli Škody Ostrov, prototyp 22TrAC asi ťažkou bude niekde hrdzavieť, keď bol len nedávno dokončený.Realizovať dvojmotorovú asynchrónnu výzbroj je podstatne zložitejšie ako u jednosmerných motorov, ktoré si sami tvoria elektrický diferenciál. Takže pokiaľ by sa nejaké 22Tr do BA kupovali, tak buď 22Tr s jednosmernými motormi alebo 22TrAC s jedným asynchrónnym motorom. Je viac než isté, že by nikto pre BA na odber jednoho trolejbusu ročne po dobu piatich rokov nevyvíjal dvojmotorový asynchrón.
fobust
Samozrejme som to myslel tak, ze by ten kacer a T3 presli minimalne celkovou opravou pred tym nez sa daju do supravy, aby mali dobre predpoklady k spolupraci. Nastavit vyzbroj je mozne, a neberiem argumenty "proste to nejde". ? A v Düwagu nevolis jazdny stupen, ale tak isto ako na kachne alebo T3 prud. A ono ti to same hadze jazdne / brzdne stupne, iba s tym rozdielom, ze ich citis, ale na zrychlovaci nie. Dalsi rozdiel je ten, ze tam mozes drzat aj trvale zaradeny odpor. Ale tym to konci. Nevidim realny dovod preco by to nemohlo fungovat. Radic maju oba vozy rovnake, staci zladit vyzbroj Tr37 s UA12, ci ako sa ta kacicova oznacuje.