Reply on: Z #32095:
Povodne je vsetko, akurat nema termosytic, je tam mechanicky a rozdelovac sa tvari byt neoriginalny. Taktiez to dynamo sa podoba viac na alternator (vzhladovo). Inak je uplne povodna. Nevedel som ze mas rada veterany. Elektroinstalacia je uz kadeako poprepajana, miestami je cudesna, ale kupodivu to ide. Elektirku vsak bude treba komplet prerobit, niekedy blbne, ale je to vcelku vypocitave. V zime nebola jazdena, stala na spalkoch v garazi, korozia minimalna, na 38 rocne auto je to priam vynikajuce. Havarovane udajne nebolo. Ma aj tazne zariadenie, ale to si akosi vo velkom technicaku nevsimli, takze v malom to chyba... ? Zatial som s tym nic nerobil, iba som doladil brzdy, brzdi velmi dobre, aj mrtvy chod pedalu je teraz OK, premazal som capy riadenia a vlastne vsetky tie pohyblive casti. Najazdenych ma 145 000 km, motor mal go pri 110 000, je to na nom vidiet. Akurat treba trosku dolatid predzapal, ale ma vcelku kultivovany chod, ziadne strielanie a pod. sa nekona. Fraba: modra.
galiyosha
No islo mi skor o to, ze jednomotorova 25 Tr bez akehokolvek pridavneho pohonu bude stat asi tolko, co stala dvojmotorova 22 Tr (aspon zhruba tak sa zatial o cene 25 Tr hovorilo). Neviem, kolko bude priplatok za plnohodnotny diesel agregat, ale urcite to nebude zadarmo. Za tu cenu sa uz mozno bude dat zaobstarat aj dvojmotorove Trollino 18. Len to by musela existovat trat cez Slavicie udolie na Mudronovu... ?